Hallo! Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 automaat

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Hallo! Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 automaat

Berichtdoor Robbie74 » 21 jun 2018, 20:01

hallo,

Ik ben best wel verliefd op mijn recent gekochte, 12 jaar oude zwarte Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 automaat. Lekker snel en toch zeer comfortabel, alles mooi afgewerkt met leer en metaal, JBL boxen, boordcomputer, slechts 117.000 km, enz. Hij is wel groot. Tweedehands erg voordelig aan te schaffen.

Normaal tendeer ik naar Duitse auto's (met name Audi). Heb 2 Audi's gehad (A3 en A4 Avant), een Volkswagen Passat, twee Opel Corsa's, en qua niet-Duits een Chrysler Stratus 6 cylinder cabriolet. Heb weleens een Peugeot 405 gereden eerder, die was lekker pittig maar schoot alle kanten op en voelde kwalitatief heel licht.

Maar deze Peugeot vind ik al met al toch de tofste auto die ik ooit gereden heb, met de meeste PK's ook, 211. Aanschafprijs nog geen 5000 euro (daar bovenop kreeg ik nog terug voor mijn oude Audi A3 2.0 automaat). Wat koop je daar verder voor??

groetjes,
Robbie
Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 automaat (2006)
Robbie74
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 01 mei 2018, 06:58

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten