Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor HertogJan71 » 29 mei 2018, 18:54

Hallo allen,

Aangezien ik mogelijk aan de vooravond van de aankoop van een Peugeot 308 sta leek het mij slim om mij aan te melden op dit forum.
Tips en andere wetenswaardigheden zijn nm. altijd fijn om te lezen.

Over mijzelf: geboren en getogen in Drenthe. Samenwonend, vader van een puber en daarbij ook nog eigenaar van een Mechelse Herder (8 maanden)
Mijn vorige auto was een Ford Mondeo 2.0 diesel (titanium uitvoering) Deze is inmiddels verkocht.
Ik ga minder reizen voor mijn werk dus een auto met een benzine motor is economisch interessanter voor mij/ons.
Daarvoor meerdere Octavia's gehad en mijn eerste autootje was een Fiat Uno uit 1988.

groet,

Bert
HertogJan71
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 29 mei 2018, 18:47

Re: Even voorstellen

Berichtdoor A.B.203 » 04 jun 2018, 20:10

Hoi Bert, het gaat hier over oldtimers en die zoek jij duidelijk niet. Kijk op een specifiek 308 forum. Persoonlijk kan ik je een 308, van het bouwjaar 2014 tot aan heden, aanbevelen, heb zelf een euro 6 diesel en het is een heerlijke auto. Over de eerste 308's weet ik weinig niets.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten