Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor snc.51 » 29 jan 2018, 23:28

Hallo Allemaal,

Ik ben mike student elektronica, 20 jaar oud en altijd al een peugeot rijder geweest :P
Ik ben begonnen met een scooter (Speedfight 2) en ben daarna de overstap gaan maken naar wat meer wielen (306 1.6L XS uitvoering uit 98)

Op het moment rij ik in een Peugeot 206 GTi waar ik weer een heel project van heb gemaakt.
Hiermee ben ik begonnen met de styling. Allereerst natuurlijk de audio (zal hem in de leeftijd zitten?)
Voor de nieuwsgierige:
JBL club 704 4x 70W met een JBL speakers achter en voor (100w) en een Caliber (600w rms) met een excalibur subwoofer (600w rms)

Daarna ben ik verder gegaan in wat uiterlijke verschijning.
- Op het moment heb ik voor achter al een smoke (led) setje lampunits gehaald.
- Voorin ga ik nog een wit xenon setje inbouwen (geen nep xenon)
- De peugeot velgen ga ik waarschijnlijk dippen naar mat zwart
- Het rooster op de voorkant wil ik in een gaas vorm hebben met daarbij nog misschien in een licht zwart / grijze tint GTi of iets dergelijks (nog niet over uit)
- AP schroefset gekocht en deze ga ik binnenkort installeren
- Ramen tinten donker
- zilver en emblemen gaan ook gedipt worden (nog niet over uit welke kleur)
Een hele waslijst dus.
Ik heb ook al plannen gemaakt voor de volgende ronde en die is natuurlijk performance alleen die zijn nog niet echt concreet
- De cat wil ik nog aanwezig laten. ik zit te denken aan een leuke einddemper voor een wat zwaarder geluid wat ook weer niet gaat klinken als een F16
- Eventueel de standaard luchtbox een mod geven voor meer luchtinvoer of als ik de jackpot win toch liever een Lucht inlaat van K&N
Verdere plannen zijn er nog niet echt op het moment en tips zijn altijd welkom!
Peugeot Speedfight II 05'
Peugeot 306 XS 1.6L 98'
Peugeot 206 GTi 02' Current
snc.51
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 29 jan 2018, 23:16

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten