Nieuw forum lid

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuw forum lid

Berichtdoor peugeot172s » 18 dec 2017, 11:06

hallo,
Ik ben Jan van der Weide en heb onlangs de Peugeot 172 S overgenomen, van een forumlid genaamd: Norwen.
na vorig jaar mijn mercedes 450 SL gerestaureerd te hebben, dacht ik het wordt wel weer tijd voor iets anders.
ben al bezig met de restauratie maar niemand weet eigenlijk hoe de auto er uit moet komen te zien.
Zoals norwen zei: het is een light metal sheet lorry, een commercieel model van de 172 serie. (heb trouwens wel een oude foto gezien op het forum van een 172 vrachtautotje).
deze zal ik even onderzoeken.
Ik hoop dat er meer zijn met een 172 en we wat info kunnen uitwisselen.
Nog even spannend met de RDW want er zit nog geen kenteken op. heb een vooronderzoek laten plegen, want het chassis nr is bijna niet te lezen.
Nou blijkt dat de ingeslagen nr`s niet origineel zijn. Afwachten dus.
peugeot172s
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 18 dec 2017, 10:36

Re: Nieuw forum lid

Berichtdoor Gilletti » 18 dec 2017, 11:12

Welkom op het forum!
Veel 172's zijn er niet (meer) dus de kennis is op het forum ook beperkt. Maar er zijn zeker mensen die we je met het één of ander kunnen helpen.

Ben je al lid van de APH? Zij hebben veel kennis maar ook documentatie om je 172 weer rijdend te krijgen.
Zeer grote kans dat er daar meer over jouw type te vinden is.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Nieuw forum lid

Berichtdoor RondeB » 18 dec 2017, 11:21

Ah. leuk, weer een ouwetje op het forum :D ken je deze site al? http://www.quadrilette.fr/
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten