Peugeot 305 GR Break 1987

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 305 GR Break 1987

Berichtdoor jeanlouis.gordijn » 21 sep 2017, 21:50

Sinds een jaar ben ik de eigenaar van een beige 305 break uit 1987. Het is naar mijn idee een bekende. Sinds 2012 in Nederland. Ingevoerd vanuit Noord-Frankrijk bij een km.stand van 85.000. Inmiddels staat er bijna 114.000 op de teller waarvan ik er 1000 voor mijn rekening heb genomen het afgelopen jaar. In het begin heb ik wel wat reparaties moeten (laten) uitvoeren. Complete remrevisie, de kachel werkte alleen op volle warmtestand en werd niet meer koud, althans ik kon het niet dichtdraaien. Er stond bij een plens regen altijd water in de break. De achterruit verwarming funktioneerde niet. En nog steeds niet. De rijdersstoel was behoorlijk gehavend en wellicht nog een aantal kleine dingen. Inmiddels heeft de wagen een keer stil gestaan. De verdeelkap was losgeschoten. Echter heb ik de wagen laten afslepen m.b.v. mijn zoon en dat heeft hem geen goed gedaan. Door de enorme krachten van optrekken is het sleepoog naar boven gekomen en heeft een deuk over de breedte van 50 cm in de carrosserie getrokken en 25 cm. over de lengte. Ziet niet uit. Maar hoe ga ik het oplossen? Het was wel wennen met het onbekrachtigde stuur. Overigens fluit mijn 1.6 motor er lustig op los. Zou wel eens de brandstofpomp kunnen zijn. Foto's heb ik wel maar ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen.

Groet,

Jean-Louis Gordijn
jeanlouis.gordijn
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 21 sep 2017, 21:28

Re: Peugeot 305 GR Break 1987

Berichtdoor beeperhorrie » 21 sep 2017, 23:17

Welkom hier.
Zo te lezen is er genoeg te doen aan de auto.

Foto's?

Klik op de camera.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Peugeot 305 GR Break 1987

Berichtdoor jeanlouis.gordijn » 12 nov 2017, 16:16

jeanlouis.gordijn
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 21 sep 2017, 21:28

Re: Peugeot 305 GR Break 1987

Berichtdoor beeperhorrie » 12 nov 2017, 21:35

Mooie auto. En nog erg strak in de lak zo te zien.

Afbeelding

Let goed op dat je de juiste code pakt uit de lijst voor de foto's. Je hebt nu de directe layout gebruikt maar op forums kan je beter de tweede uit de lijst kiezen, die is speciaal voor forums.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten