Borisz en zijn eerste Peugeot

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Borisz en zijn eerste Peugeot

Berichtdoor borisz » 25 aug 2017, 07:30

Hallo,

Een paar weken geleden heb ik mijn eerste Peugeot gekocht, een 607 2.7Hdi V6. Na een aantal Mercedessen en een Jaguar was ik op zoek naar iets anders. Eigenlijk ben ik altijd wel op zoek naar een wat apartere auto en zodoende kwam ik mijn 607 tegen. Nou ben ik best wel wat gewend (en verwend) qua rijgenot maar door deze Peugeot was ik toch behoorlijk verrast!! Het is er eentje uit 2005 met een km. stand van 172K.

Er zitten een aantal storingen in de auto die ik ondertussen deels alweer verholpen heb maar voor een aantal zaken zal ik hier op het forum toch wel enige informatie/expertise nodig hebben.

Owja, misschien wel handig om te vermelden dat ik in Friesland woon.
borisz
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 aug 2017, 07:20

Re: Borisz en zijn eerste Peugeot

Berichtdoor Gilletti » 25 aug 2017, 09:35

Hallo Borisz, welkom op het forum.
De 607 is een hele mooie en fijne reiswagen en zeker de V6 HDI kom je regelmatig met hele hoge kilometerstanden tegen. Vaak zijn ze ook voor taxivervoer ingezet.
Maar met deze stand kan hij nog wel even mee. Zelf heb ik een 2.2 benzine van 2005 (facelift) gehad.

Aangezien dit forum zich vooral richt op het oude spul hij een beetje tussen youngtimer en modern inhangt, zou je wellicht op dit andere forum ook nog terecht kunnen.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten