Trance4ever

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Trance4ever

Berichtdoor Trance4ever » 01 aug 2017, 20:04

Mijn naam is Frank en mijn forum-naam geeft mijn muziek voorkeur weer.
Ik heb jaren met plezier een Saab 9-3 cabrio gereden, maar deze was aan zijn pension toe.
Via een kennis heb ik leren genieten van een 206CC en heb toen besloten om voor een 307CC te kijken. Het is een zwarte 307CC uit begin 2004 geworden, met VAN bus. Helaas bleek dit geheel na 2 maanden met plezier gereden te hebben niet bestand tegen wilde zwijnen op de autosnelweg.
Omdat de 307 goed bevallen was, heb ik een versie uit Duitsland geimporteerd, helaas blijkt deze tot nu toe een kat in de zak en was het geimproviseer van de Duitse vorige eigenaar toch wat te veel van het goeie, maar geef nooit op!! Ik hoop dat iemand op een forum mij kan vertellen hoe een en ander werkt. Met elkaar voor elkaar..
Ik werk bij een technische groothandel in Maastricht en woon in Heerlen. Omdat ik iedere dag in het donker naar mijn werk moet rijden wil ik graag een stevige, betrouwbare auto hebben en ik hoop dat mijn 307 dat ook gaat worden....
Trance4ever
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 01 aug 2017, 19:07

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten