ViperArry stelt zich voor... 307CC

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

ViperArry stelt zich voor... 307CC

Berichtdoor ViperArry » 15 mei 2017, 22:40

Beste allemaal,

Nadat ik hier gisteren terecht kwam om t olieverbruik van m'n CC te onderzoeken, nu ook maar even netjes voorstellen.

Sinds een aantal jaren best heel erg tevreden met Peugeot.
We begonnen met een 406 ergens net in het nieuwe milennium. De lol gaat daar vlot vanaf als de auto ons ruggelmatig zonder waarschuwing laat staan. Achteraf blijkt het een simpele nokkenassensor. De auto werd geëxporteerd naar Wit-Rusland.AfbeeldingAfbeelding


Een aantal jaar zonder Peugeot volgt.... Als t werk verhuist en de dagelijkse 1300 daarvoor eigenlijk niet meer veilig genoeg is. 206 1.6
Afbeelding

De kever blijft nog even staan.... En vertrekt iets meer dan een jaar later.
Kever was echt fun, de 206 ook.... Maar wat zou nou echt leuk zijn geweest? Puur toevallig rijdt me met die gedachte een CC tegemoet.

En zo passen we in Dodewaard of er wel 2 kinderzitjes in gaan... Ja dus!! Een maand later volgde onze eigen 307 CC. Nu n jaar of 3 geleden.
Heerlijk dakloos rijden op elk moment dat t gaat.... Onderweg nog n originele Abbes spoiler toegevoegd en sindsdien ook helemaal tevreden over t kontje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu nog even weer uitvogelen hoe ik foto's kan toevoegen. En forumskills zijn wat roestig sinds Facebook etc.

Anyway, dit ben ik Arjen.
ViperArry
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 mei 2017, 22:16

Re: ViperArry stelt zich voor... 307CC

Berichtdoor ViperArry » 18 mei 2017, 12:15

En dan nu mét foto's!
ViperArry
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 14 mei 2017, 22:16


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron