GW-tje stelt zich voor

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

GW-tje stelt zich voor

Berichtdoor gw-tje » 23 maart 2016, 11:44

Hoi Peugeotrijders,

Ik ben GW-tje, 50 jaar en vooral actief op het C5 -en Citroënforum. Dit heeft te maken met het wagenpark van mij en mijn dochter.
Ik bezit een Citroën DSpécial van 02-1970 die ik aan aan het restaureren ben en voor dagelijks vervoer rijd ik momenteel mijn 2e
C5 break. Mijn dochter heeft een Saxo.

Wat moet ik dan tussen de Leeuwen? Welnu, ik heb voor de motoren van een aantal Citroëns een kleine uitvinding gedaan waarmee het
olieverbruik van de 6FZ, EW7, EW10J4, EW10A en de TU1,3,5JP flink verminderd kan worden. Het begon allemaal met mijn eigen C5
waar een EW10A in het vooronder ligt. Deze motor verbruikte tussen de 3000-4000km een liter olie. Door het toepassen van mijn vinding
is dit verbruik met zo'n 70-80% gedaald.

Omdat Peugeot en Citroën veel motoren delen wilde ik jullie mijn vinding niet onthouden. Ik zal daar een draadje voor openen zodat jullie het kunnen lezen.
Er rijden momenteel 26 auto's met deze simpele oplossing probleemloos rond.

Daarnaast hoop ik op dit forum interessante zaken aan de weet te komen over de 106. Aangezien de Saxo veel op de 106 lijkt en
er voor de Saxo eigenlijk weinig informatie is.
gw-tje
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 23 maart 2016, 11:31
Woonplaats: Apeldoorn

Re: GW-tje stelt zich voor

Berichtdoor Martijn_vK » 04 apr 2016, 15:49

GW, goed bezig!
Peugeotloos
Martijn_vK
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 18 jun 2011, 15:12
Woonplaats: Doornenburg

Re: GW-tje stelt zich voor

Berichtdoor PIET LEENDERS » 31 dec 2017, 17:10

Hallo zou het mogelijk zijn met u in contact te komen u uitvinding ziet er hoopvol uit we hebben verschillende auto's met het probleem olie verbruik ook effe vermelden hoe te handelen voor deze ristrictors te bestellen en te betalen
M.VR.GR
Piet Leenders
op den dijk 12
6102EW
echt
0620500145
PIET LEENDERS
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 31 dec 2017, 16:42


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten