Wat doen we in het dagelijks leven ?

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor vlietdijk » 06 maart 2007, 00:00

Bij deze wil ik me dan ook even voorstellen .Ik ben Klaas kom uit Emmeloord [NOP ] en ben timmerman van mn vak, ooit eens in het verleden de uitvoerders opleiding gedaan maar niets meer mee gedaan.
Ik ben getrouwd met Corrie en we hebben vier kids en een hond.
Mijn autoverleden is niet echt heftig maar het klassiekervirus begon ong. tien jaar geleden met een Morris Minor traveller [zo een met een houten achterkant ] ter restauratie aangeschaft maar nooit afgemaakt.verkocht en er een 404 voor weer gekocht een zogenaamde rijdende restauratie project,wat zeer goed bevalt.
404 onverwoestbaar
Avatar gebruiker
vlietdijk
 
Berichten: 79
Geregistreerd: 17 apr 2005, 19:39
Woonplaats: Espel [NOP]

Nog even aanvullen

Berichtdoor 307204XSI » 25 apr 2007, 21:09

Na het voorstellen elders op het forum, moet ik voor de volledigheid ook hier nog wat info achterlaten.

Ik ben Arie-Jan, woonachtig in de dorpse buitengebieden van Utrecht,
(helaas geannexeerd door de grote stad). Liefde voor franse voitures, zit er sinds m'n prille jeugd in, (Peugeot/Renault/Simca en Citroen).
Maar wat wil je ook al je nog geen halfuur na je geboorte je ogen open doet op de leren achterbank van de 404 van de dokter??? :mrgreen:

Inmiddels is de eerste klassieker in ""huisje weltevree"" gearriveerd een smetteloze 204 Berline 1975, van Nederlandse origine en in het altijd zonnige Sable uitgevoerd.
Van maandag tot vrijdag lanceer ik mezelf in een 307XSI van de ene naar de andere plek, hihi, en tevens woont er bij ons nog een snoepje van een Twingo, voor het meisje. :wink:

Verder is mijn grote hobby het verzamelen van Franse modelauto's en boeken over franse auto's.

In het dagelijks leven ben ik Technical Sales Engineer, voor een machine fabriek die wereld wijd apparatuur levert voor de aardappel verwerkende industrie.

Tot slot hebben we 2 westies; Morris en Jacky.

gr,
Arie-Jan
Avatar gebruiker
307204XSI
 
Berichten: 1964
Geregistreerd: 10 apr 2007, 22:50
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog even aanvullen

Berichtdoor Mark » 25 apr 2007, 21:44

307204XSI schreef:Tot slot hebben we 2 westies; Morris en Jacky.

Arie-Jan van harte welkom hier!

En voor de kynologisch wat minder ingewijden, "westies" is een Schots 'merk' terriers (West Highland Whites, als ik het goed heb).
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor pp » 25 apr 2007, 21:52

ook maar eens van komen dan:
zelfstandig ondernemer in Amsterdam( heb een restaurant & een cateringbedrijf, vooral voor bedrijven)
heb voordat ik een klein half jaar geleden voor mezelf ben begonnen een jaar in een garage gewerkt om weer eens wat anders te doen, daarvoor chef-kok all over the world( België, Zwitserland, cruiseschip de wereld over) en heb Hotelschool als achtergrond en Sociale Wetenschappen aan de Vu.
auto's voornamelijk "oude" hebben mijn voorkeur, en Volvo's in het bijzonder; heb er altijd wel eentje( 245, m'n 8-ste inmiddels)
verder maakt het me niet zoveel uit, als het maar oud is, 404 ( 2x) 205 D( 880 km op 1 tank!!!!) nu en Samba Cabrio, Alfa Guilia, Fiatje 500, Ford T-bird...als het maar karakter en uitstraling heeft, en dat mis ik bij de huidige `leasebakgeneratie`al doen sommige weer pogingen om terug te keren op hun schreden & roots( Alfa)
BMW e23 728i ' 83
LR 110 CSW 200tdi ' 84
Volvo 245 Turbo '84
Citroen CX Pallas ' 78
404 fam.'63, helaas weg:(
Avatar gebruiker
pp
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 29 jun 2005, 06:46
Woonplaats: a'dam

Bezigheden

Berichtdoor jan eend + » 26 apr 2007, 01:04

Hamoidan. Het moest er toch maar us van komen. "Dagelijkse bezigheden" : Op dit moment ben ik Full-time Wao-er. Vanaf m'n 23ste ongeveer 130% gewerkt, dat zit in de aard vannut beessie. Met geboortejaar in het midden van de vorige eeuw (1950) kun je dan uitrekenen dat ik in 2002 uitgewerkt was en de AOW in kon :mrgreen: Ze hebben de letters in een andere volgorde gezet. . .
M'n studententijd financieerde ik mede door bij zgn koppelbazen in de bouw bij de oosterburen te werken. Toen de oudste zich aandiende was "playing time over" en ben ik in vaste dienst begonnen als groepsleider/hulpverlener in een soort "Blijf van m'n lijf"-huis in Groningen als een van de weinige mannen :? We leven op dat moment in de tijd van een van de Feministische golven, en dan deug je als man alleen al niet omdat je man bent. . . Na 4,5 jaar (en alle collega's groepswerkers te hebben overleefd, die hielden het niet zolang uit. . . ) ben ik terechtgekomen in de thuiszorg. Dat was in de tijd dat er net een beginnetje werd gemaakt met de mensen de kans te bieden thuis (ipv in een steriel ziekenhuis) dood te gaan als ze een terminale ziekte hadden. Zo ongeveer het wiel uitvinden, dus, tussen al die op een eiland levende organisaties/personen (familie, wijkverpleging, huisarts, ziekenhuis, gezinszorg, verpleeghuis). Godbewaarme, wat een stammenstrijd en "landjepik". Ik heb aan die tijd een paar allergieen overgehouden . . . :mrgreen: Daarna wat uitstapjes terug in de crisisopvang/randpsychiatrie.
Op m'n 40ste had ik het wel gehad; na talloze bezuinigingen en mede door het besef dat ik gegeven mijn opleiding en ervaringen toch "bovenin" organisaties terecht zou komen (met alle 'politieke spelletjes' van dien, de RAT-race, waar ik dus niet goed in ben en vooral geen zin in had ). Geen toekomst die ik voor ogen had.
Ik werd dus :!: oto-monteur in een garage van een (dacht ik toen nog) vriend uit m'n studententijd. Naar de Streekschool (nu: Vmbo), een oldtimer met ouwe Visaatjes/C 15-nen tussen jonge jongens met gepimpte Kadett-jes GSI en snelle Glovjes, en in drie jaar alle papieren gehaald. (Monteur, 1ste Monteur, Patroonsdiploma en Keurmeester). Kan er ook nix aan doen dat ik gezegend ben met een gezond stel harses. Dat vak heb ik met veel plezier (ondanks die vriend die baas werd en dan gaat ut mis) beoefend. Persoonlijke omstandigheden ( Scheiding, kanker en lichamelijke ellende daardoor) leidden er uiteindelijk toe dat de rek eruit was. Vandaar dus AOW=WAO. Nu voorzichtig aan het opkrabbelen, zeer aktief geweest in de bewonersorganisatie van woonschippers in Groningen, en m'n schip (Tjalk van 19,03 meter :wink: ) klaar aan't maken om van't zomer mee te kunnen varen. . . Met een 405/BX Turbo-diesel als hoofdmotor :mrgreen: :wink: . Soms zijn verhalen niet simpel en " 't gaat wel goeoeoed " is vaak een leugen. 't Is nait aans, zegt de Grunniger dan. Oppervlakkigheid is niet mijn sterkste kant. . . Is dingen verzwijgen eigenlijk niet ook liegen . . . :?: :cry: Tochallemaaldegroetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor StevenZ » 04 jul 2007, 11:38

Nou, dat is me een partij een indrukwekkend verhaal zeg...

Ik ben Steven en om kort te gaan; ik kom nét kijken. Zoals elders vermeld heb ik net m'n eerste peugeotje gekocht, een 106 GTI. In het dagelijks leven ben ik sinds kort werkzaam als werkvoorbereider/tekenaar/calculator bij een natuursteenhandelaar. Hiervoor een jaar in de standbouw gezeten waarbij ik het vak best leuk vond maar mijn baas gewoon een ******** was. Daar weer voor van alles en nog wat gedaan. Vwo niet afgemaakt, havo niet afgemaakt, Mts bouwkunde wel afgemaakt, Hts weer niet... 7 jaar in de horeca gezeten en na die mislukking van een Hts maar es op zoek gegaan naar een echte baan. Zie bovenstaand.
Wat betreft al die scholen; ik heb de hersens wel maar die werken eigenlijk tegen me. Indien geïnteresseerd wil ik dat best nog een keertje nader toelichten.
Woon nog thuis, heb een prachtige vriendin genaamd Sarina, waarmee ik samen op zoek ben naar een hokkie voor ons eigen.

Enniewees, m'n stalen beestje brengt me van A naar B, en dat met een rotvaart.
Avatar gebruiker
StevenZ
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 27 jun 2007, 13:34

Berichtdoor alexxie_m » 04 jul 2007, 22:53

@StevenZ: er zijn vele wegen naar succes! Is het geen school/college's dan is het een 106 GTI en practijk wel! :wink: :D

En nu; Mmm. ik kan niet achter blijven bij deze prachtige verhalen.

Ik ben Alex Marjot, 24 jaar en student Smal Business And Retail Management 2e jaar. Hiervoor Motorvoertuigentechniek gedaan, afgerond en wel. Dus nog even lekker 2 jaar studeren, en dan toch aan de bak.

Verder werk ik parttime bij de BCC hier in Hilversum. Ik woon samen met mijn vriendin, Mariette Eijsink, in een heerlijk appartement nabij het centrum.
Alleen die stad.."@%#@^%@#"(vloek) éénrichtingsverkeer! Je kan je uren vermaken zonder een kilometer op te schieten. Toen ik die DAF55/ Peugeot 305 nog had: maakt mij het uit, die stoelen...ZZZzzz Heerlijk!
Maar nu, beetje afzien/ontzien, met die 106. Maar dat terzijde.

Verder ben ik druk met het (zwart)klussen aan auto's van buren/ fam. kennissen. Prima bij-bijbaan. :mrgreen:
Maar goed, dat genoeg over mij...
Peugeot-Groet, Alex
-Peugeot, what else-
Peugeot 107 uit 2011(alias: SneeuwwitjeSmall)
alexxie_m
 
Berichten: 738
Geregistreerd: 31 jul 2006, 13:54
Woonplaats: Muiderberg

Berichtdoor Edzo » 04 jul 2007, 23:41

Hmpf..ik vergeet dit topic telkens aan te vullen......nou ja, komt-ie dan:

Ik heb na de middelbare school ongeveer 10 jaar gevaren, (binnenvaart, alle rangen gehad) maar ja......nooit thuis he.
Daarna nog een anderhalf jaar Peugeot-monteur geweest bij een heel fijn bedrijfje in Assen.
Daarna bij een dakdekkersbedrijfje gewerkt, maar door een herhaaldelijk zwaar opspelende tennisarm (RSI) hiermee moeten stoppen.

Inmiddels werk ik deels bij een licht-en theatertechniekbedrijf in Groningen en werk verder freelance in dezelfde branche.
Ontzettend afwisselend, en altijd ergens anders aan het werk, zo kom je nog eens ergens :wink:

Verdeel mijn tijd nu tussen het werk, en ons huis/tuin verbouwen, en Peugeot-hobbyen, en regelmatig nog als schipper (passagiers) varen op de waddenzee.
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor GoldieLocks » 12 sep 2007, 10:16

Ik ben Jesse, of Goldielocks dan, aangezien ik vroeger lang haar had, maar die naam is een beetje blijven hangen op de een of andere manier.
Ik bn student, aan de Roosevelt Academy, waar ik atm psychologie en Economie studeer, hoop er nog een master sociologie bij te nemen. Kom hier eigenlijk terecht nadat een mede-student mij aanbood om een auto te delen, een 205.
Ik heb puch als hobby, en sleutel daar sowieso veel aan, en dacht dit zachtjesaan een beetje uit te breiden richting auto's. Maarja, viertakt is natuurlijk heel anders dan tweetakt, dus vandaar dat ik nu hier zit :D
Hey, wat doet dit knopje
GoldieLocks
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 sep 2007, 10:10
Woonplaats: Middelburg

Berichtdoor Maarten » 12 sep 2007, 11:29

In het dagelijks leven doe ik op het moment vrij weinig. Ik heb in maart, na een langslepende afstudeeropdracht, mijn studie HBO Plattelandsvernieuwing afgerond. Daarna een aantal maanden bij een truckonderhoudbedrijf gewerkt, waar ik sowieso altijd zaterdags werk en waar ik nu een beetje op oproepbasis ben. Ik weet nog niet wat ik nu precies ga doen. Op mijn 16e ging ik al naar de HBO, dat was eigenlijk te vroeg om een goede keuze te maken. Ik ben liever meer wat praktisch aan het werk, dan bezig te zijn met moeilijke beleidsstukken, rapporten en wat al niet meer. Dus nu even zien wat ik ga doen...auto's hebben me altijd al beziggehouden..dus wie weet....
305 1.5 Bestel (1986)
305 1.6 GR Select (1988)
309 1.9 GTI16maar met 8v motor (1990)
Avatar gebruiker
Maarten
 
Berichten: 130
Geregistreerd: 29 jun 2007, 10:42
Woonplaats: Coevorden

Berichtdoor RJTuning » 06 dec 2007, 18:25

Goeiedag

Ik ben Rutger Nieuwland, 22 jaar. Na vele jaren sleutelen aan brommers en van alles ( met name Puchjes, waar ik best een naam in heb opgebouwd)
En Moderator be geworden op puchforum.net. ben ik dar compleet mee gestopt. Ik heb nu een Peugeot 205 accent gekregen van me overleden opa. en daar maak ik nu een project van als eerste auto.

Verder ben ik werkzaam bij Albert Heijn 1225 in schiedam als Teamleider verkoopklaar. naast albert Heijn doe ik veel boeren werk op de trekker en hobby veel aan me auto.

Mijn plannen met deze peugeot 205 accent 1.1 zijn zelfs voor mijzelf nog niet duidelijk. maar hoop op dit forum genoeg inspiratie op te doen om zelf tot een origineel idee te komen.

ik kom binnenkort wel met foto's want heb er al flink wat aan verbouwt.

hij is op het moment zwart ( gerollert ) centrale deurvergrendeling ingebouwt met nieuwe sleutels. ( goed kan iedere beunhaas maartog) heb velgen van een 205 GTi ervoor op de kop getikt. want met die std bandjes stuiterde die door de bochten heen. ( en jah ik had hem goed uitgelijnt.)
verder ben ik op het moment even bezig met een wat leukere geluidsinstallatie, want dat vind ik een must op lange ritten om onderdelen te halen.
en vanavond ga ik naar stadt a/h haringvliet om een compleet interieur van een 205 GTI op te halen. grijs / half leder.

ik hoop dat de 2 de laag matzwart rolleren en strakker uit komt te zien. en daarna wil ik over het midden 2 witte strepen fiksen.

mijn uiteindelijke plannen komen samen met het idee om het blok van een 1.9 GTI te gaan reviseren en hierin te zetten.
ik zoek alleen nog een exploded vieuw van dit blok.
en later nog een originele GTI spoiler.

Moet nog even zeggen dat ik vrij nieuw ben en nog een hoop te leren heb. en dat ik hoop dat ik dit hier zal gaan leren. door veel te lezen uiteraard.

Als mensen zich irriteren aan eventuele domme opmerking alvast mijn excusees :D

groetjes
[RJTuning] Van Puch hobby tot 205 hobby
RJTuning
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 06 dec 2007, 18:05

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 14 dec 2007, 00:34

@Rutger.

Mooie plannen, maar ik ben bang dat je hier aan't verkeerde adres bent om tuning ideen op te doen, de grote meerderheid gaat hier toch voor origineel, met hier en daar een velgje en een ander kleurtje.
Laatst bijgewerkt door Joliet Jake Blues op 21 dec 2007, 00:54, in totaal 1 keer bewerkt.
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor Bart-Peugeot » 14 dec 2007, 16:43

@Rutger:

(Tupperware) Tunen doen ze bij: http://www.peugeotgticlub.nl

(Motoren) Tunen doen ze bij: http://www.205gti.nl

Maar daarnaast vinden wij het ook leuk als je ons op de hoogte houdt hoor! ;-)
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor RJTuning » 18 dec 2007, 23:37

okay nou my bad als jullie het idee hebben dat ik een fast en furious gek ben.

mijn idee is om van een basis 205 een std 205 gti te maken.

heb nu al aardig idee welke versie. en hou jullie zeker op de hoogte met de progressie.

zit nu midden in een verhuising dus mijn server is even online. als alles werkt laat ik foto;s zien.
[RJTuning] Van Puch hobby tot 205 hobby
RJTuning
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 06 dec 2007, 18:05

Berichtdoor Stefan » 19 dec 2007, 01:07

Dan hierbij mijn aandeel dan maar,

Ik zal wel tot 1 van de weinige behoren in de categorie 'jongere', ik heb het topic niet helemaal doorgespit, maar zo'n idee heb ik hier wel. absoluut niet negatief, want mijn auto behoort ook niet meer tot de jongste met 21 jaar.

Ik studeer HTRO (Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs) en hoop hiermee later toch een leuke baan te krijgen in de reiswereld. In juni mag ik afstuderen, dus we zien het wel.


Groeten,
Stefan
Laatst bijgewerkt door Stefan op 21 okt 2010, 01:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 ('99)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Stefan
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 07 dec 2007, 22:03
Woonplaats: Apeldoorn

Berichtdoor kwarktaart » 14 jan 2008, 18:53

wel, ik dan ook maar eens:

ik ben 20 jaren jong en ben na het doorlopen van het mbo loonwerk begonnen als kraanmachinist bij Oskam bv. Daar heb ik het uitgehouden tot de kerst, toen heb ik daar ontslag genomen en ben daarna maar eens gaan kijken naar wat anders...
Snel genoeg gevonden, overigens, want per 7 januari dit jaar ben ik begonnen bij van Rijnsoever bv. (ook) uit utrecht. En dat bevalt tot nu toe heel goed.

Nouja, qua peugeot een beetje vanuit huis uit meegekregen. Mijn pa heeft na een paar jaar vw (de oude passat) gereden te hebben (de eerste deed het nooit, de tweede kort gereden) altijd peugeot 306 gereden. Begonnen met een rooie driedeurs, daarna een zelfde kleur rood 4 deurs en in 1997 een van de eerste (jaja, zelfde kleur) breaks. Die doorgereden tot ruim 350000 km, waarna het bedrijf falliet is gegaan en de peug is doorverkocht. Heden ten dage scheurt ie nog steeds ergens in de rondte...

Toen ik eindelijk legaal de weg onveilig mocht maken, hadden we geen auto....beetje jammer. Een paar weken daarna krijgen we echter van vrienden een 205 xad met 325000 op de teller kado. Perfect autotootje!
Daar hebben we ruim een jaar mee rondgereden, totdat ie voor de aapeekaa voor ruim 1000 euri verbouwt moest worden. Toen heb ik hem zoveelmogelijk uitelkaar gehaald, naar de sloop gereden en een nieuwe tweedehands xs gekocht, waar ik nu nog steeds met veel plezier in rondtoer.
Avatar gebruiker
kwarktaart
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 12 nov 2007, 22:16
Woonplaats: harmelen

Berichtdoor Mike » 14 jan 2008, 21:42

Hier nog een 'broekie'.

Michael, 24 jaar. Woonachtig in (het volgens 'buitenstaanders' prachtige omgeving) Kedichem.
Sinds 21-10-2005 in het bezit van een (en dezelfde) P205. Het betreft een 1.1 (carb.) XE Accent in de kleur Blue d'Arabie, gebouwd laatste kwartaal 1987 en op kenteken gezet eerste week 1988 (oud type met nieuw type kenteken, zorgt nogaleens voor verwarring bij sommige verkopers).

Na probleemloos de scholen doorlopen te hebben ben ik gestrand op de Hogeschool Utrecht. Uiteindelijk (na wat extra jaren) juni 2007 toch afgestudeerd in de richting werktuigbouwkunde > Product Design & Engineering.

Sinds juni vorig jaar werkzaam bij mijn eerste echte baas, een grote, wereldwijd, opererende scheepswerf in Gorinchem, op de engineeringsafdeling voor HSNC (High Speed Vessels & Naval Craft). Hier heb ik het goed naar mijn zin, met een baas die zeker goed voor zijn personeel zorgt ;) . Ik zie mij hier de komende jaren nog wel ervaring opdoen :).

Vanaf mijn 18e tot de zomer van 2006 heb ik jaarlijks vakantiewerk (en op oproepbasis) gedaan als machineoperator bij de glasfabriek (verpakkingsglas) in Leerdam.
Ook ben ik een jaar of tien geleden met een bijbaantje begonnen bij een hoveniersbedrijf hier in Kedichem. Hier loop ik nog steeds op de zaterdag, een beetje hobbyen en de stress van het kantoorwerk laten verdwijnen 8) . Hier doe ik samen met een maat (waar ik mijn auto toendertijd van heb gekocht) onderhoud en reparatie aan van alles wat je op zo'n bedrijf tegen komt.

Ik ben dus graag met mijn handen bezig en probeer zoveel mogelijk zelf te doen aan de 205 (al doende leert men). Vind het een sport om 'm aan de gang te houden (sommige mensen hadden 't beestje 2006 al afgeschreven gezien), dat geeft toch een kick :mrgreen:
'89 1.4Evo TU3S P3XY ~ '91 1.9GTi DKZ M0MY-alike
Avatar gebruiker
Mike
 
Berichten: 340
Geregistreerd: 05 feb 2007, 15:29
Woonplaats: Kedichem

Berichtdoor rick » 15 jan 2008, 20:37

Ik ben ook een jonkie...

Ik ben Rick, 20 jaar oud en gek van sleutelen en klooien. Ik woon in Obdam wat een dorp is precies tussen Hoorn en Alkmaar in (allebei net geen 20 km).

Ik rij nu met mijn 3e 205'je binnen anderhalf jaar. De eerste 2 zijn in eigen beheer gesloopt (waren zeer goedkope autootjes met iets te veel gebreken). Momenteel rij ik in een 205 Dturbo met intercooler.

Vanaf mijn 13e zit ik op de trekker in de bollen en sjalotten, dus werken is me niet vreemd. Ben nog een tijdje loonwerker geweest, maar omdat je dan leef om te werken ipv andersom daarmee gestopt.

In het dagelijks leven ben ik nu een constructiebankwerker bij Koks Special Products die de Van der Velden Rioolbeheer auto's onder andere bouwt (zie pagina 1 :wink: ).

Verder hobby ik veel, heb naast de 205 nog 2 motoren en een brommer.

mvg Rick
205 Terberg 2,1 TDI '92
rick
 
Berichten: 177
Geregistreerd: 05 apr 2007, 21:21
Woonplaats: Obdam

Berichtdoor Mathieu » 05 apr 2008, 01:10

Mathieu schreef:Hallo groep,


Mijn naam is Mathieu en ik rijd in een 505 Turbo Injection.
Eerste versie: met 2 Gris Argent / Gris Winchester.
Ik heb 'em nu zo'n 7 jaar en ik heb er een slordige 164000 km mee gereden (nu 320000).

In het dagelijks leven werk ik bij een voormalig Philips bedrijf dat Elektronen Mikroskopen maakt (in Eindhoven) bij de afdeling R&D.

Foto's van de voiture volgen.


Ehh: inmiddels werkzaam bij Neerlands fabrikant van vuurleidingssystemen.
De 505 TI staat inmiddels warm en droog onder zeil...
Mathieu
 
Berichten: 163
Geregistreerd: 21 aug 2005, 13:22

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 16 apr 2008, 22:58

Ik heb een nieuwe baan en ben tegenwoordig Liftmonteur.
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor arie206rc » 02 sep 2009, 17:06

Hierbij een update.
Na 28 jaar worstmaker te zijn geweest ben ik in nov.2008 een klusbedrijf begonnen.
Werk sinds toen voorr een detacheringsbureau.
Heb al bij heel wat projecten betrokken geweest.
Waaronder dit jaar 2 weken gewerkt aan het KPMG gebouw aan de A9 bij Amstelveen.
Had het veel eerder moeten doen.
Als jullie me missen met mijn RC ben ik er al!
Avatar gebruiker
arie206rc
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 28 mei 2006, 08:29
Woonplaats: Abcoude

Berichtdoor dixman » 11 sep 2009, 21:23

Hoi,

Met ingang van Maandag in het bezit van onze eerste Peugeot. Een 307 XS uit 2005.
Nu nog in het bezit van een Citroen Xantia.

Ik ben "Brokkenmaker" :shock:
Honde en katte brokken dan wel te verstaan. :P

Ik woon in Emmen en ga nu eerst ff rond neuzen op dit forum.
Een HAAN zal nooit toegeven dat hij ooit een EI-tje is geweest.
dixman
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 sep 2009, 21:11
Woonplaats: Emmen

Wie ben ik en wat doe ik

Berichtdoor stopbordje » 03 dec 2009, 22:36

Ik ben Carol Storm, ik ben 43 jaar en bijna 12,5 jaar getrouwd.
Ik woon in Tegelen, ongeveer 7 km ten zuiden van Venlo in het mooie Limburg.
Ik heb ooit eens 9 jaar gewerkt bij Roland Dekkleden als zeilmaker, en na het vertrek van de firma naar Polen ben ik terecht gekomen bij de Agmi BV en houd mij dus nu bezig met oa het maken van verkeersborden. (zie ff voorstellen). In de vrije tijd ben ik veel op een camping in Belgie te vinden waar wij een chalet hebben staan.

De peugeot Partner is mij eerste leeuw....
een tamme leeuw is gevaarlijker dan een wilde poes....
stopbordje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 30 nov 2009, 22:39

Berichtdoor alexxie_m » 14 jan 2010, 16:05

alexxie_m schreef:@StevenZ: er zijn vele wegen naar succes! Is het geen school/college's dan is het een 106 GTI en practijk wel! :wink: :D

En nu; Mmm. ik kan niet achter blijven bij deze prachtige verhalen.

Ik ben Alex Marjot, 24 jaar en student Smal Business And Retail Management 2e jaar. Hiervoor Motorvoertuigentechniek gedaan, afgerond en wel. Dus nog even lekker 2 jaar studeren, en dan toch aan de bak.

Verder werk ik parttime bij de BCC hier in Hilversum. Ik woon samen met mijn vriendin, Mariette Eijsink, in een heerlijk appartement nabij het centrum.
Alleen die stad.."@%#@^%@#"(vloek) éénrichtingsverkeer! Je kan je uren vermaken zonder een kilometer op te schieten. Toen ik die DAF55/ Peugeot 305 nog had: maakt mij het uit, die stoelen...ZZZzzz Heerlijk!
Maar nu, beetje afzien/ontzien, met die 106. Maar dat terzijde.

Verder ben ik druk met het (zwart)klussen aan auto's van buren/ fam. kennissen. Prima bij-bijbaan. :mrgreen:
Maar goed, dat genoeg over mij...


Even een up-to-date:

Ondertussen afgestudeerd en werkzaam bij Peugeot Experience te
Breukelen. Dus van hobby maar werk gemaakt... :mrgreen:
Ook de 106 is er niet meer maar zo als bekend een 305 srd break uit
1982...heerlijk als dagelijk vervoersmiddel vanuit Muiderberg naar
Breukelen.. Althans dagelijks?!!?: mooie vrijedagen hoeveelheid hebben
ze hier... :D
In vrije tijd nog steeds klein beetje klussen aan auto en verder lezen
zeilen en van het weer genieten...
(...)
Peugeot-Groet, Alex
-Peugeot, what else-
Peugeot 107 uit 2011(alias: SneeuwwitjeSmall)
alexxie_m
 
Berichten: 738
Geregistreerd: 31 jul 2006, 13:54
Woonplaats: Muiderberg

Berichtdoor Break-Rider » 02 maart 2011, 11:00

Ik ben Rene. Bijna 47 jaar, gehuwd, en bewust kinderloos. Alhoewel, met 2 honden van samen een dikke 90 kg en bijna 5 katten (3 van ons zelf, en 2 deeltijd katten die ook vinden dat ze hier wonen ;) ) is het druk zat hoor.
Werkzaam sinds 2008 als beveiliger op Schiphol.
Daarvoor vanaf 1999 werkzaam geweest als mobile surveillant in Amsterdam, met name in de Bijlmermeer voor een beveiligingbedrijf.

Ik vind het prachtig werk. Je weet niet hoe je dag gaat lopen, omgang met mensen, soms de spanning, maar elke dag is anders. :!:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

VorigeVolgende

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten