Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Harrie » 04 dec 2008, 22:42

prima idee Evert, maar dan in een apart topic én met de vertaling erbij asjeblief :mrgreen:
dan kan ik mijn schoolfrans ( trottoir, bureau, tableau ) weer eens ophalen want in de toekomst
willen we vaak naar Frankrijk reizen.
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Evert G.D » 04 dec 2008, 22:54

Harrie schreef:prima idee Evert, maar dan in een apart topic én met de vertaling erbij asjeblief :mrgreen:
dan kan ik mijn schoolfrans ( trottoir, bureau, tableau ) weer eens ophalen want in de toekomst
willen we vaak naar Frankrijk reizen.


Ook veel TV5Monde kijken... :wink: Daar staat de Nederlandse vertaling ook onder. :wink:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

ja ja

Berichtdoor busager » 05 dec 2008, 08:57

nou dan ga ik voor het stokbrood en een fijn belegje er op. drank is aan mij niet echt besteed. Heel af en toe een glaasje maar daar hou ik het dan bij.
:D :D
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor Mockenrue » 07 dec 2008, 03:21

Harrie schreef:kunnen we nu weer gewoon Nederlands schrijven? anders moeten we allemaal franse woordenboeken gaan kopen... :shock: :roll: :mrgreen:


Dan ook maar meteen die Duitse woordenboeken erbij 8)
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2745
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor Evert G.D » 07 dec 2008, 13:05

Mockenrue schreef:
Harrie schreef:kunnen we nu weer gewoon Nederlands schrijven? anders moeten we allemaal franse woordenboeken gaan kopen... :shock: :roll: :mrgreen:


Dan ook maar meteen die Duitse woordenboeken erbij 8)


Er is inmiddels een 'coin Francais' in het Café des Sports, het Café de la Republique :D Dit voor de Franstaligen onder ons... :wink: En ieder die z'n Frans wil bijspijkeren natuurlijk :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Harrie » 07 dec 2008, 23:06

Evert G.D schreef:
Mockenrue schreef:
Harrie schreef:kunnen we nu weer gewoon Nederlands schrijven? anders moeten we allemaal franse woordenboeken gaan kopen... :shock: :roll: :mrgreen:


Dan ook maar meteen die Duitse woordenboeken erbij 8)


Er is inmiddels een 'coin Francais' in het Café des Sports, het Café de la Republique :D Dit voor de Franstaligen onder ons... :wink: En ieder die z'n Frans wil bijspijkeren natuurlijk :mrgreen:

Maar dan wel met de vertaling in het Nederlands eronder SVP :!:
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

goed plan

Berichtdoor busager » 08 dec 2008, 09:01

anders kunnen de herintreders er niets van leren natuurlijk. ik ben ook voor een vertaling onder de tekst in het frans. :mrgreen: :mrgreen:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Re: goed plan

Berichtdoor Evert G.D » 09 dec 2008, 00:40

busager schreef:anders kunnen de herintreders er niets van leren natuurlijk. ik ben ook voor een vertaling onder de tekst in het frans. :mrgreen: :mrgreen:


Is wel een goed idee, denk ik. Zo kunnen 'herintreders' inderdaad wat leren en aangezien velen van ons regelmatig naar Frankrijk gaan, kan dat wel handig zijn!
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten