nieuwe liefde

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor ZEN » 31 jan 2009, 19:08

Een imposant heerschap heeft een imposante auto nodig...
Wanneer komt er "dus" een 604 bij? :lol:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor busager » 31 jan 2009, 19:14

tja ik schreef het al aan Jeetje, mijn 404 was te goed om te slopen maar te slecht om te restaureren. Dus nu maak ik er een gewoon gebruiks voertuig van maar wil haar een beetje in de richting duwen van de rally auto's uit de jaren 60. Vandaar ( en ik hoop dat nauwelijks iemand dit gaat horen) dat ik niet zoveel waarde hecht aan authenticiteit. Functioneel en bruikbaar zijn voor mijn Christine de magische woorden. Het is en blijft een heerlijk auto voor me en ik ben er van overtuigd dat er nog wel een hele mooie originele peugeot gaat komen voor de zondag. :mrgreen:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor busager » 31 jan 2009, 19:19

tja 604 ook een oude liefde van me heb ze allemaal gereden en in bezit gehad toen niemand ze wilde rijden omdat de wegenbelasting te hoog was. Peugeot 604 en renault 30TS op lpg in 1982 fijnste vakantie autos ooit. Met de 604 reed ik voor 175 gulden aan lpg naar St.Tropez. Dat waren nog eens tijden. (toen maar 95 kilo bokste zwaargewicht toen) Nu vecht ik tegen mijn gewicht :mrgreen: :mrgreen:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor busager » 31 jan 2009, 19:29

nog een foto nu met de nieuw verworven mistlampen.
Ben nu sterk aan het twijfelen of ik geen ronde wil.
eigenlijk mooie 3 beugels maken en 3 ronde lampen op een rijtje naast elkaar. Ja dat lijkt me beter passen in mijn plan. :lol:
Afbeelding
Imperiaal kreeg ik bij de auto, mooi periode correct ding hoor, fluit heerlijk op dak, zoals het moet. En makkelijk om onderdelen mee te halen die niet in de auto passen. :shock:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor 404 » 01 feb 2009, 21:26

busager schreef:even testen
Afbeelding

Wat weegt dat zo'n Panther wiel? :shock:
Dus de gemeente Breda heeft een Panther? Rijdend? Ik heb een Panther gezien in Overloon (verzetsmuseum), maar die reed niet. Zal je wel kennen denk ik?
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor busager » 01 feb 2009, 21:56

van deze D types zijn er maar 2 in heel de wereld bewaard gebleven. Overloon heeft de panter leeg gemaakt en voor display doeleinden in het museum staan. Maar dat is geen Dtyp. die van Breda is ontdaan van alles wat milieu belastend was zoals de motor en aandrijving enzo. Het is nu alleen een lege kuip, die permanent buiten in een park staat ter nagedachtenis aan de bevrijding door de Polen. De bruikbare delen zijn naar een goede vriend van me gegaan in Engeland wiens vader eigenaar was van Donnington park race circuit.Over de Wheatcrofts staat op dit forum ook wel wat. Kevin zijn zoon dus is nu een hybride D type aan het maken met de delen van de Breda panther. :D .het 2e D type staat in de USA in een museum. :mrgreen:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor Remco504coupe » 06 feb 2009, 17:03

busager schreef:nog een foto nu met de nieuw verworven mistlampen.
Ben nu sterk aan het twijfelen of ik geen ronde wil.
eigenlijk mooie 3 beugels maken en 3 ronde lampen op een rijtje naast elkaar. Ja dat lijkt me beter passen in mijn plan. :lol:
Afbeelding
Imperiaal kreeg ik bij de auto, mooi periode correct ding hoor, fluit heerlijk op dak, zoals het moet. En makkelijk om onderdelen mee te halen die niet in de auto passen. :shock:


Zijn dat stoelen van de duitse degelijkheid? :mrgreen:
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Berichtdoor busager » 06 feb 2009, 21:25

nee remco dat zijn stoelen van echte Britse degelijkheid, komen uit een range rover eerste generatie. met armsteunen :mrgreen: :mrgreen: Nee Duits durfde ik nog net niet aan, en dan zeker geen taxi stoelen. BMW gaat nog wel. :lol:
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Berichtdoor busager » 27 feb 2009, 21:19

als je de range rover stoelen al niet zo'n goed idee vindt, wat te denken van deze opel stoelen in een 404. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
"Lead me.. Follow me.. or get the HELL out of my way!"
Avatar gebruiker
busager
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 06 nov 2008, 08:41
Woonplaats: rijsbergen

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten