Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor mkatgert » 13 jul 2008, 21:47

Hallo, ik stel me ook maar eventjes voor. Sinds ik mijn rijbewijs heb rijd ik frans. Begonnen met een Citroen ZX, verkocht voor een GS, nog een BX gehad, die verkocht voor een Renault Fuego en later nog een Xantia bijgekocht. De GS, Fuego en Xantia heb ik nu nog.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ooit zal daar zeker een Peugeot bijkomen. Prachtige auto's, zeker de x04-series.

De reden dat ik me echter registreer is dat een collega van mij op zoek is naar een 404 Pick-up, en ik help haar in de zoektocht. Ondanks dat ik graag aan auto's sleutel en redelijk wat kennis heb vergaard de afgelopen jaren is een 404 Pickup voor mij nog onontgonnen terrein, en ik zal dus wel wat vraagjes hebben.

Dit forum zal me overigens vast ook wel kunnen helpen bij mijn eigen latere zoektocht!
Avatar gebruiker
mkatgert
 
Berichten: 566
Geregistreerd: 13 jul 2008, 21:37
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Robert_Eefting » 13 jul 2008, 22:41

Welkom,

Mooie Originele auto's heb je daar.

Vooral de GS vindt ik ook een mooie auto, is dit een originele kleur?
Avatar gebruiker
Robert_Eefting
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 01 dec 2006, 20:34
Woonplaats: Ruinerwold

Berichtdoor mkatgert » 13 jul 2008, 22:43

Dank je. Da's inderdaad een originele kleur. Vert Argenté, geleverd van 72 tot 74. Mijn GS is van 72, een halfautomaat. De auto wordt overigens momenteel volledig overgespoten in dezelfde kleur.
Avatar gebruiker
mkatgert
 
Berichten: 566
Geregistreerd: 13 jul 2008, 21:37
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Harrie » 13 jul 2008, 22:48

Welkom, hopelijk vindt je die 404 Pick-up en je eigen -04 later ook.
Renault Fuego is mooi! lijkt me onderhand al aardig zeldzaam?
"Vert Argenté" is dat niet letterlijk "Groen verzilverd" ? :D
Mooie collectie voitures!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor mkatgert » 13 jul 2008, 22:56

Dank!

Vert argenté is inderdaad zilver-groen.

Die Fuego is erg zeldzaam geworden. Er rijden er voor zover bekend nog 21 met geldige APK rond in NL. De mijne heeft echter wat problemen: na het vastlopen van de waterpomp (heel stom, eigen fout) is de motor warmgelopen en nu zit er een heftige tik in. Kleppen stellen biedt geen soelaas.
Avatar gebruiker
mkatgert
 
Berichten: 566
Geregistreerd: 13 jul 2008, 21:37
Woonplaats: Wageningen


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten

cron