404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor nsutts » 19 nov 2017, 16:56

Dit is mijn Peugeot tot grote spijt maar geen weg terug,zo zijn Hollanders.kopen op eigen risico. By the way,mijn auto naam is Kelly,zelfde als mijn Mechelse herder.die is 6 jaar en als de hond ook 53 mag worden geef ik een feest voor alle leden.ben nu 70 dus feest zal dan niet doorgaan.is zelfde grap als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen zou ik miljonair zijn en een gouden 404 kunnen kopen. :D Lange voorstelling, maar 4 oude nsu die ik had zijn gratis naar zoon gegaan.nu heb ik dus nog Renault expresse bestel van 1991 en de groene miskoop 404.Verder groot fan van nr 33 een kenner van F1 weet dan genoeg,waar is de tijd gebleven dat Peugeot daar ook mee gedaan heeft.Misschien slim, dat ze nu geld hadden voor Opel.
Laatst bijgewerkt door nsutts op 27 nov 2017, 09:13, in totaal 1 keer bewerkt.
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor RobinHoed » 22 nov 2017, 17:04

Hoi Jan,
Welkom op dit forum !

Jammer dat het voelt als een miskoop. Hopelijk veranderen deze gedachten weer als de Franse dame weer lekker loopt. Neem aan dat de eerste 160 km erg goed bevallen zijn.
Dus denk gewoon vast vooruit aan al die kilometers die je nog gaat rijden, al zal dit even niet nu zijn.

Weet niet hoe de auto er uit ziet of wat er in de advertentie beloofd is natuurlijk, maar in de huidige markt kun je voor 3000,- niet echt een goede 404 vinden zonder “geluksfactor”
In deze prijscategorie zijn ze vaak optisch mooi met het nodige mechanisch werk of mechanisch op orde met het nodige plaat en schilderwerk. Allebei enigszins op orde zit je feitelijk al een eurotje of 1500-2000 hoger marktsegment. Ook dan geen garantie dat er geen bijkomende kosten zijn, blijft natuurlijk een auto van 53 jaar oud.

Dus zou het niet zien als de miskoop van de eeuw of zelfs een miskoop. Worse case (als het echt vast zit) een ander blok of revisie.
Als hij daarna rijdt als een trein en ze ziet er ook nog enigszins cosmetisch leuk uit ziet vind ik dat je nog steeds een goede deal hebt voor een 404.

Ligt er uiteraard aan hoe technisch je zelf bent of hoeveel je moet uitbesteden. Auto zal niet veel minder waard worden in ieder geval. Maar kan me de frustratie voorstellen, je wilt lekker op weg gaan natuurlijk.
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 731
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: 404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor Frank.04 » 23 nov 2017, 01:12

Dag Jan,

We hadden al eerder contact via de technische vraagbaak van de Peugeot 404-Vereniging welke ik onder mijn beheer heb.

Hierboven lees ik dat je een andere startmotor van de verkoper hebt gekregen.

Weet je zeker dat dit de goede was/is?

In onze eerdere correspondentie heb ik je er al op geattendeerd dat jouw auto het oude type startmotor vraagt en dat deze dun gezaaid zijn.

Wanneer je het nieuwe type hebt gemonteerd kan deze vastslaan en daarmee zou de oorzaak van jouw probleem duidelijk zijn.

Mijn advies: ga met een positieve instelling te werk, controleer de genoemde zaken en probeer helder te krijgen waar de oorzaak zit.

Succes!
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43

Re: 404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor nsutts » 25 nov 2017, 15:31

Dag Frank,de startmotor kwam van de vereniging zei de man en was met viltstift OK op geschreven,gaat goed rond alleen zit er nog 0,5 liter olie op de zuigers.als ik dat er uit hebt zal die het weer doen.GR Jan
Laatst bijgewerkt door nsutts op 27 nov 2017, 09:15, in totaal 1 keer bewerkt.
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor nsutts » 25 nov 2017, 15:37

Nog steeds weet ik niet hoe ik hier foto van de 404 er op krijg,ook prive bericht kan ik niet versturen dan zegt website met rode letters dat ik wat moet ingeven.anders kunnen de leden niets zien,maar prive bericht is toch niet voor iedereen?
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 Ben Jan uut zeeuwsvlaanderen

Berichtdoor beeperhorrie » 25 nov 2017, 16:02

Foto plaatsen?

Klik op de camera.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten