Kennismaking!

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kennismaking!

Berichtdoor Oliviervier » 24 sep 2016, 18:33

hallo,

mijn originele naam is Jan, alleen vind ik zelf Olivier mooier; die was al bezet, dus maar wat erbij gefantaseerd.
Ik heb nog geen Peugeot maar ben wel op zoek naar een Partner RXE mét automaat; dat laatste is een vereiste van het CBR ivm een beenprothese. Ik heb tot op heden zijspan gereden, en rij dit nog dagelijks; alleen is mijn bereik op de motor beperkt tot zo'n 80 km door een herseninfarct. Dat betekent dat ik niet meer met de motor naar centraal Azië kan reizen, het is stomweg te ver. Dan maar een auto rijbewijs halen (ik ben pas -bijna- 63) en een auto kopen die in kan inrichten als kleine camper, dus op zoek naar een Kangoo automaat! Autorijden kost gewoon minder energie, dus kan ik grotere dagafstanden afleggen en komen mijn favoriete landen weer binnen mijn bereik. Nu, tot zover mijn verhaal, als ik gevonden heb wat ik zoek, dan gaan we meer posten.

Kan een moderator mij vertellen onder welke rubriek ik met eventuele Partner vragen moet posten?

Greetz,

Jan
Oliviervier
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 24 sep 2016, 17:56

Re: Kennismaking!

Berichtdoor pauldevries » 26 sep 2016, 09:45

Welkom Jan, Toffe plannen heb je en ik wens je heel veel succes met de zoektocht :D :D
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten