Benetton: "return of the legend"

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor 403diesel » 05 nov 2014, 23:21

Harrie schreef:strak ! véél te strak :lol: De Benetton is met de roller gedaan, dus mooi is al mooi genoeg, of je moet
straks de rest ook spuiten :lol: :lol:
goed bezig Serge, Rudie kan binnenkort weer rijden 8)


Valt wel mee met dat strakke hoor. Heb heel bewust :roll: een lichte structuur aangebracht in de lak.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Harrie » 05 nov 2014, 23:34

403diesel schreef:
Harrie schreef:strak ! véél te strak :lol: De Benetton is met de roller gedaan, dus mooi is al mooi genoeg, of je moet
straks de rest ook spuiten :lol: :lol:
goed bezig Serge, Rudie kan binnenkort weer rijden 8)


Valt wel mee met dat strakke hoor. Heb heel bewust :roll: een lichte structuur aangebracht in de lak.


:lol: :lol: :lol: :lol: :P
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor jospop » 05 nov 2014, 23:47

Dat was wel even schrikken toen ik na een lange pauze eindelijk weer eens op het forum keek. Maar het sprookje lijkt een goed einde te krijgen. Ik lees weinig boeken meer, maar het benetton verhaal is altijd interessant. Super hoe je ook nog de tijd en moeite neemt om ons op de hoogte te houden.

Ik zag trouwens dat je nog een rechter koplamp nodig had. Ik heb ergens nog wel iets op zolder. Weet niet 100% zeker of ze allemaal als nieuw zijn. Welk type zoek je? Laat maar weten.
Josse
Gris Cendre 505 GTI 1985
Koffiemelk 104 GL 1983
Frikandelmetallic 104 GL 1981
Witte 504 L 1975
Avatar gebruiker
jospop
 
Berichten: 398
Geregistreerd: 28 jun 2006, 00:09
Woonplaats: De Meern

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 06 nov 2014, 22:42

Deel van het plezier is ook jullie lastig vallen met mijn hobby, maar zo langzamerhand is het inderdaad zoals Markus voorstelde een Forum-project aan het worden.

Ik vind het leuk is mijn verhaal door jullie leuk wordt gevonden dat het inspireert, maar ik krijg ook veel hulp van jullie en dat is zolangzamerhand steeds meer nodig met die horrelpoten van me :mrgreen:

Ik hoop het met jullie hulp ook nog een tijdje vol te kunnen houden :wink:

Zaterdag ga ik de spullen weer ophalen ( Serge ik kom er aan :P , uurtje of half elf of is dat te vroeg voor je? dan ga ik eerst wel ff langs Lexmond om samen met Gino een bakkie te doen) en kan er weer verder worden gebouwd.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 07 nov 2014, 20:59

Hmmm morgen mijn nieuw gespoten spulletjes ophalen :D

Ook lijkt het toch te lukken met de nieuwe radiator uit Frankrijk :shock: Eerst geen reactie, daarna Gino ingeschakeld en een kollega van hem heeft gebeld met die vreemde man. Hij kon er maar moeilijk afscheid van nemen, maar hijzelf had de advertentie niet gezet ( iemand ander dus) en DIE nam weer contact op met mij en die wist me net te melden dat de radiator begin volgende week naar me opgestuurd gaat worden :P

BIJNA, BIJNA BIJNA !!!

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor 403diesel » 07 nov 2014, 22:04

Ik zorg dat ik er morgen om 10:30 uur ben. Hoef voor de poelies niet naar Lelystad.

Vandaag nog even de plastic deurknoprondedingetjes erop gezet.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Steven- » 07 nov 2014, 23:35

Succes morgen! Top dat het toch lijkt te lukken met die radiateur :!:
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 09 nov 2014, 23:26

Zarerdag niet veel opgeschoten, met de draaiboom zitten stoeien, maar je weet dat is niet mijn sterkste punt en ben bij de aansluiting van de LPG installatie blijven steken. Ik had de aantekeningen die ik had gemaakt thuis laten liggen en besloot niet weer opnieuw uit te gaan zoeken hoe het mepoest zitten. Had ook veel doorgeknipt :oops:
Verdamper aangesloten, radioconsole omgebouwd, gelijk besloten de oude JVC eruit te halen en te vervangen door een DAB+ exemplaar (zaterdag gelijk bij Conrad online besteld. Nu la de console er toch uit dus het was nu of nooit :-)
Ik ben natuurlijk de dag begonnen met het ophalen van het vers gespoten plaatwerk en dat zag er mooi uit, ik was er helemaal tevreden mee :wink:
Daardoor was ik wel weer vrij laat in Lexmond terug ( GIno had een droge strot en smeekte om koffie :lol: )

Zondag weer vroeg op want Jarno wilde wel komen helpen maar moest wel weer vroeg weg. Om half tien was ik weer present. Samen de auto de brug op geduwd, de wielophanging in orde gemaakt, steekassen er in gezet, de stabilisatorstang er weer tussen gefrommeld en de wielen er weer op. Dat was een belangrijke mijlpaal.
Na de lunch stond het erin hangen van de deuren op het programma en dat was een lastige klus van het er weer in hangen van de deur, scharnieren verbuigen, deur er weer in enzovoort. Uiteindelijk is het gelukt om de linker deur goed te krijgen.

Weer een stap dichterbij :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 nov 2014, 22:47

Nog vergeten een paar foto's te plaatsen, zo saai al die text zonder plaatjes :mrgreen:

Steekassen en stabilisatorstang er weer onder zetten
Afbeelding
Zo staat ze weer netjes op haar voetjes
Afbeelding

De deur er weer netjes in zetten was toch een veel lastigere klus, maar zit nu weer netjes, nu de andere deur nog
Afbeelding

De radiator nog steeds niet binnen, heb die Fransoos maar een mail gestuurd dat ik hem toch dringend nodig heb :evil:

Zaterdag naar PCN, hoop de bumpersteunen te kunnen scoren ( lampje ben ik niet zo bang voor)
Duimen dus

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor M. van der Meulen » 13 nov 2014, 23:34

Moeten ze hebben, bumpersteunen, de Workumse voorraad had er plenty. Mooi gezicht hoor, zo'n splinternieuw blok in het vooronder 8)

Sluit het portier in de voorste bovenhoek een beetje schappelijk? Bij m'n laatste bezoek leek de koets daar toch wel wat gevolgen van de dreun te hebben opgelopen. Zo op de foto lijkt het plaatwerk weer goed te passen allemaal, zonder overdreven grote of scheeflopende naden.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor 403diesel » 14 nov 2014, 00:51

Kleur lijkt ook aardig te kloppen alhoewel het op een foto niet echt goed te zien is.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor ~Orin » 14 nov 2014, 00:59

Prachtig weer die vooruitgang, bijna klaar zo te zien. Er is echt mooi vakwerk in gestoken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
~Orin
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 31 maart 2014, 17:56
Woonplaats: Midwoud

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Harrie » 14 nov 2014, 01:03

dat doet weer deugd, en dat motorblok glanst zo, dat het bijna pijn doet aan de ogen :D
er is weer positieve vooruitgang geboekt.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 14 nov 2014, 06:55

Ik ben heel tevreden met hoe de deur op de verschillende plaatsen aansluit. Binnen de 104-specificaties :lol:
We hebben gekeken hoe het bij de nog originele Féline zat en we zagen dat het goed was :wink:

Ik heb gisteren avond laat te horen gekregen dat de radiator de 12e op transport is gezet, zou die vandaag nog hier zijn? Denk het niet, dan zullen we nog een weekje moeten wachten :(

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor jan-03 » 14 nov 2014, 08:50

M. van der Meulen schreef:Moeten ze hebben, bumpersteunen, de Workumse voorraad had er plenty. Mooi gezicht hoor, zo'n splinternieuw blok in het vooronder 8)

Sluit het portier in de voorste bovenhoek een beetje schappelijk? Bij m'n laatste bezoek leek de koets daar toch wel wat gevolgen van de dreun te hebben opgelopen. Zo op de foto lijkt het plaatwerk weer goed te passen allemaal, zonder overdreven grote of scheeflopende naden.

De steunen liggen bij pcn..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor M. van der Meulen » 14 nov 2014, 17:30

Jij bent bovendien een mooie dreumes geworden, zo in de glanzend blauwe lachspiegel :!: :lol: :lol:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Steven- » 14 nov 2014, 17:41

Ziet er goed uit Rudie! Mooie progressie weer kunnen boeken. :wink:
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 16 nov 2014, 20:52

We zijn er bijna :lol: (maar nog niet helemaal :mrgreen: )

Gisteren de nieuwe uitlaat gemonteerd, ik had ook nog nieuw bevestigingsmateriaal maar dat heb ik niet kunnen vinden :evil: dus voorlopig maar ff het oude materiaal gemonteerd ( die was ik ook weer kwijt geraakt bij het zoeken naar de nieuwe :evil: :evil: gaat niet goed :x )

Afbeelding

Vandaag eerste de rechter deur afgemaakt, ruitje, mechanisme en de rubbers weer op z'n plaats, de bekleding op z'n plaats en klaar was de deur. Daarna de linker deur gedaan, gelukkig ging die makkelijker dan die andere. Toch hebben de ruiten wat speling waardoor deze niet goed aansluit als hij bijna dicht is. Dat was niet zo voor de crash, we konden niet vinden waardoor dat nu kwam. Voor de bijrijders kant vind ik dat minder erg, maar bij de bestuurderskant is dat wel vervelend, we hebben de zaak nog maar ff open gelaten om daar verder naar te kijken. Jarno kon niet zo lang blijven dus hebben we het maar laten rusten.

Afbeelding


Ik ben toen aan het opruimen geslagen want gisteren heb ik een te groot deel van de dag lopen zoeken naar spullen die ik telkens kwijt was. Geen werken in zo'n klere zooi, Gino werd gek van dat geklaag van me dus besloot vanmiddag niet verder te gaan met opbouwen voordat alles een beetje aan kant was. Heerlijk, nu weer wat ruimte en rust om mij heen. Heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat delen aan de auto te hangen :lol:
De keienvanger gemonteerd zodat ik de koplampen en de gril kon monteren. Dat mooie gezicht gaf me weer moed, kleine klus, maar groot genoegen :wink:

Afbeelding
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor M. van der Meulen » 16 nov 2014, 21:05

Terwijl de werkplaats op Gino's eerste foto er toch super netjes en georganiseerd uitziet :D

Misschien het onderste deel van een geleide rail een beetje naar achter geduwd door de klap? Draaien de ruiten wel netjes recht omhoog en omlaag in de sponning?
Ik zie dat je zelf een oplossing voor het ophangpunt in de uitlaatbocht hebt gevonden. Een volgende keer zal ik eentje met een aangelaste beugel voor je meenemen, mijn SL en S hebben daar toch geen ophangpunt.

De voorkant raakt zo steeds completer :!: Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor MarcoPeus » 16 nov 2014, 21:31

Wauw, het einde is in zicht. Wordt weer helemaal als nieuw.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 23 nov 2014, 10:53

De afgelopen dagen weer een hoop dingen gedaan

Eerst de onderkant aangepakt, de onderzijde schoongemaakt en alle plekken die kaal of beschadigd waren opnieuw voorzien van een verse tectyl laat, ook de binnen schutborden achter. Ze is er nu weer winterklaar voor
Afbeelding
Niet alle plekkken gefotografeerd, is allemaal zwart geworden, maar neem aan dat het allemaal weer netjes roestwerend is afgedekt :wink:

Eindelijk de nieuwe uitlaatbevestigingen gevonden ( lagen tussen de nieuwe remcilinders en die spullen had ik vorige week weer opgeruimd ( 5S, maar ja het sorteren ging dus ff mis :oops: )
Afbeelding

Daarna de remmen aangepakt, voor zaten al nieuwe remklauwen, maar nu de remleidingen leeg waren gelijk maar van de gelegenheid gebruikt smaakt om nieuwe remcilinders te monteren, ik heb in 2011 een hele voorraad uit Frankrijk gehaald dus ik kon putten uit "nieuw in voorraad"
Ook maar nieuwe handremkabels gemonteerd, de zaak lag toch uit elkaar :mrgreen:

Afbeelding
Links EN rechts vervangen
Afbeelding
Nieuw, nieuwe en nog eens nieuw :!:

De remschoenen had ik ook onlangs vervangen dus dat hoefde niet. Ziet er nu weer perfect uit :wink:
Samen met Gino de zaak ontlucht en zover ik kon beoordelen geen lekkage!

Gelijk de winterbanden gemonteerd dus laat die sneeuw maar komen :!:

De onderkant is klaar, nu weer bovengronds verder :lol:
Gisteren eindelijk de radiator gekregen, maar had in de loop van de tijd wel wat beschadigingen opgelopen, gelukkig is hij van koper dus herstel was eenvoudig

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kon het systeem worden afgevuld.
Ondertussen het ventillatorhuis schoongemaakt, geborsteld en weer netjes in de verf gezet. Helaas had ik de oude ventilator weggegooid in de wetenschap dat ik nog een kist vol met die dingen had.......Niet dus, ik heb alles richting Jan gedaan en dat staat nu dus bij PCN :?
Ik heb het exemplaar uit de rally gehaald, daar mag ik voorlopig toch niet in rijden, heb hem dus ff geleend 8)

Afbeelding

Afbeelding

Elektronica :x niet mijn favoriete bezigheid, maar gelukkig had ik nog een schema van het zelf aangelegde deel:
Aansluiten van de LPG schakelaar, relais en gas- en benzine klep. Nieuwe kabeltjes getrokken want ik had alles doorgeknipt, nieuwe schoentjes eraan geknepen en het kroonsteentje verwijderd, draadjes aan elkaar gesoldeerd en voorzien van krimpkous

Afbeelding

Alles onder de motorkap zit nu vast dus ik wilde de dag afsluiten met een start :shock:
Nieguh, nieguh en nog eens nieguh, geen leven. Hmmmm, ik hoorde geen gas stromen..... gastank leeg :?:
Dan maar ff op benzine starten
Nieguh, nieguh en nog eens nieguh, nog steeds geen leven :evil:
Ontsteking niet op tijd? Na inspectie bleek dat deze niet los is geweest dus die staat nog steeds op tijd, rotor zat er in...
Ah ik zie het al, bobine miste een draadje, nieuwe schoentje aan geknepen en aangesloten
Nieguh, nieguh en nog eens nieguh, gloeiende kolen, nog steeds niets
Weer zoeken, er zit zoveel in de weg dat je er met je klauwen nauwelijks tussen komt, de rembekrachtiger, met die niet originele hoofdremcilinder en de gelijkrichter die vreselijk in de weg zit kon ik er bijna niet tussenkomen ( waarom hou ik zo van die 104 dacht ik toen :evil: :evil: :evil: )
Weer een AHHHH momentje, de stekker van de ontsekingsmodule lag nagenoeg onder de bobine, geheel uit het zicht en ..... die was dus niet aangesloten :oops:
Nieguh, wroem en gelijk gaf ze teken van leven en sloeg aan :mrgreen:

Tijd om naar huis te gaan :-)

Volgende week ff een weekeindje weg en dan gaan we weer verder, ik denk dat ik haar dit jaar niet meer af krijg en heb besloten me haar voor mijn verjaardag te geven ( de 31ste :D ) kan ik er de eerste van januari weer mee rijden ( hoop ik)
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor 403diesel » 23 nov 2014, 12:30

Mooi dat ze weer loopt Rudie.

En je zien nu zelf idd ook dat als je een auto uit elkaar trekt er zoveel puntjes zijn die je het beste gelijk mee kan nemen dat er toch weer (veel) meer tijd in gaat zitten dan je in eerste instantie denkt. Wel een geruststellende gedachte dat je er straks voorlopig geen omkijken meer naar hebt.

Ow ja; je gastank had ik aangesloten op de werkplaatskachel. Dank, was lekker warm :mrgreen:

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Gino » 23 nov 2014, 13:34

Negen keer trappen per wiel. :mrgreen:
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 23 nov 2014, 14:07

403diesel schreef:Mooi dat ze weer loopt Rudie.

Ow ja; je gastank had ik aangesloten op de werkplaatskachel. Dank, was lekker warm :mrgreen:

Groet, Serge


Stookt lekker hè op andermans LPG :evil:

Krijg ik zeker wel een tegoedbon van je :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Benetton: "return of the legend"

Berichtdoor 403diesel » 23 nov 2014, 15:14

Rudie_Krämer schreef:
403diesel schreef:Mooi dat ze weer loopt Rudie.

Ow ja; je gastank had ik aangesloten op de werkplaatskachel. Dank, was lekker warm :mrgreen:

Groet, Serge


Stookt lekker hè op andermans LPG :evil:

Krijg ik zeker wel een tegoedbon van je :wink:

GrR


Bij deze voor Rudie:

Tegoedbon voor een lekkere kop koffie (dus niet een zakje oploskoffie) :mrgreen:
Deze bon is niet overdraagbaar.

Alle gekheid op een stokje; wel vreemd dat de tank echt leeg was tenzij je deze al leeg gereden had. Afsluiter zou de tank helemaal af moeten sluiten. De LPG tank die ik ooit eens uit mijn Rover heb gehaald heeft nog jaren een paar liter in gezeten. Misschien nieuwe afsluiter erin zetten?

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten