Peugeot 104 Rally in wording

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Paull en Paulla » 02 nov 2015, 21:33

Rudie_Krämer schreef:Ik heb nog even de tabellen erbij gepapkt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zou het kunnen dat die onderste regel van de ontsteking en de VE tabel , dus bij zeer weinig gasheven niet is aangepast?

GrR


Hoi Rudie,

Ikzelf zou de onderste regel (0%) wel invullen, bij ontsteking b.v. gelijk aan 5%, of daar in de buurt, voor V.E.-table b.v. gelijk aan 2%, of daar in de buurt.
Denk ook aan klepspeling en bougies controleren. Is er wellicht een vacuum-lek ergens ?, kortom vergeet niet, dat de motor ook een mechanisch wonder van techniek is.
Alles wat je uitsluit, kan juist een aanwijzing zijn. Op afstand is het niet mogelijk een gedegen diagnose te stellen, hooguit meedenken lukt.

Met vriendelijke groet,

Paull
Onderschrift ... niet nodig.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
Paull en Paulla
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 21 sep 2005, 15:42

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 02 nov 2015, 22:54

Klepspeling tussentijds controleren bij een 104 :shock: Dat gaat het niet worden ben ik bang :lol: Dat trekt OPA niet ben ik bang.

Bougies nalopen dat is nog wel te doen :wink:

Ik ga er me niet al te veel zorgen om maken, het is alleen bij stationair en tot 2500 rpm. Ik ben niet van plan veel in die regionen te rijden :P

De kleppen tikken volgens mij niet dus te veel klepspeling verwacht ik niet. De andere mogelijkheid zou zijn dat er ge weinig klepspeling is. Zou compressiedruk daar iets over kunnen zeggen? Het lijkt me dat als de kleppen niet goed meer sluiten dat je binnen no time verbrande kleppen gaat krijgen. Is het dan niet zo dat je daar juist bij hogere toeren meer last van krijgt omdat de tijd die de kleppen krijgen om nog te sluiten steeds korter wordt?

Jammer dat ik geen laptop meer heb waarop de analyse software op staat.

De software van het digitale dashboard moet ook kunnen loggen, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd, zal daar eens naar kijken ( dat wordt dan pas in het weekeinde :( )

Tot zover de lambda-overdenkingen

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Paull en Paulla » 03 nov 2015, 00:33

Rudie_Krämer schreef:Jammer dat ik geen laptop meer heb waarop de analyse software op staat.GrR


Hoi Rudie,

Jeroen heeft dat vanzelf sprekend, zelf heb ik dit ook, welliswaar niet voor jou project toe geschreven.
Klepcheck is toch geen 'rocket-science', hooguit heb je een week lang het kenteken in je knieën staan :wink: .

Met vriendelijke groet,

Paull
Onderschrift ... niet nodig.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
Paull en Paulla
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 21 sep 2005, 15:42

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 05 nov 2015, 23:29

is alweer een tijdje terug, maar het membrane lag nog steeds op mijn buro en dacht dat ik toch maar eens moest navragen of ze er nog een konden naleveren :lol:

Afbeelding

Hardi gemaild en een dag erna kreeg ik al antwoord dat ze er een gratis gaan opsturen :shock:

Heb ik weer een pompie op de plank liggen :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 07 nov 2015, 19:53

Helaas voor niets naar Biesheuvel geweest, ik was wat aan de late kant en heb te lang moeten wachten, sluitingstijd :evil:

Veel mensen in de zaak en te weinig mensen achter de toonbank om te helpen. Niet fijn moet ik zeggen, LANG LEVE ONLINE BESTELLEN :lol:

Toen ik terug was gelijk de bougies gecontroleerd

Afbeelding

Ziet er niet slecht uit vind ik, ik twijfel wel een beetje moet ik zeggen.

Gelijk de compressie gemeten en xdie was 12,5/12,0/12,5/12,0 heel netjes dicht bij elkaar :wink:

Ik heb de lambda sonde weer aangesloten en vraag me af waarom de computer niet naar de tabelwaarde regelt, waarom heb je die tabel dan :evil:
Stationair veel te arm en op toeren veelal aan de rijke kant. Ook als ik het gas stabiel hou bij bepaalde toeren.

Ik ben van plan om Jeroen er maar weer eens naar te laten kijken, maar dat zal wel in het voorjaar worden, want het is weer bijna SLEEPY TIME :lol:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 10 nov 2015, 20:35

Ik heb net mijn brandblusser weer teruggekregen en tot mijn grote verbazing is hij toch weer goedgekeurd. Had ik niet verwacht :shock:

Afbeelding


Ben ik heel blij mee want een nieuwe is behoorlijk duur, maakt mijn beslissing om voor volgend seizoen een Hans Device en nieuwe helm te kopen weer een stuk makkelijker :wink:

Komende zaterdag wordt waarschijnlijk niet zo best weer, alhoewel de voorspelling minder slecht lijkt te worden, maar ik ga er vanuit dat het er niet meer van gaat komen. Kees de Visa GTI man denkt ook niet dat het gaat lukken :cry:

Jammer, maar ja heb er vrede mee

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor MarcoPeus » 10 nov 2015, 21:03

Da's weer mazzel hebben Rudie, Is dat een speciale blusser voor brandbare vloeistoffen? Een ABC blusser volstaat dus niet blijkbaar? Je merkt, ik ken de regels niet.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 10 nov 2015, 22:27

Is een speciale schuimblusser voor in de auto, heb twee sproeikoppen in de cabine ( waren er drie maar ben er een kwijtgeraakt) en drie onder de motorkap. En de blusser wordt elektronisch aangestuurd, een druk op de knop en je staat onder de douche :mrgreen:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor MarcoPeus » 10 nov 2015, 22:52

Is dat een verplicht item om te mogen racen op b.v. Zandvoort?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 10 nov 2015, 23:56

Op de site van vrijrijden.nl staat daar niets over vermeld, maar ik vind het zelf een veilige gedachte :wink:

Rolkooi is ook niet noodzakelijk als je in de straatklasse mee rijdt, maar als je zo hard over het circuit rijdt is veiligheid wel een belangrijke factor en doe ik wat ik zelf noodzakelijk vind en niet zozeer wat me opgedragen wordt.

Ik voel me prettig met wat extra veiligheid. Na die val van de vliering ben ik dat aan mezelf verplicht :lol:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor wim_dekens » 11 nov 2015, 10:00

Rudie_Krämer schreef:Ik heb net mijn brandblusser weer teruggekregen en tot mijn grote verbazing is hij toch weer goedgekeurd. Had ik niet verwacht :shock:



GrR


maakt niet uit hoe oud die is hoor... die maken ze leeg en vullen ze opnieuw en komt dan automatisch nieuwe keuring op... oude schuim blijft er nooit in hoor
wim_dekens
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 26 okt 2013, 21:07

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 11 nov 2015, 19:33

Ik heb wat zitten googelen en daar werd melding gemaakt van corrosie aan de binnenkant en dan zou de blusser niet meer worden goedgekeurd. Vandaar de "angst" maar die was gelukkig ongegrond :mrgreen:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 12 nov 2015, 20:48

Vandaag een briefje "kostenlos aus der Heimat" :mrgreen:

Afbeelding


Voor mijn reserve benzinepomp :P

Complimenten für die deutsche Leute ( door VW hebben ze het al zo moeilijk :lol: )

PS racen zaterdag gaat definitief niet door, 's-middags regen :evil:

Dan is dat ook gelijk het einde van mijn race seizoen. Over twee weken gaat de schorsing in en ga ik zelf ook ff op laag pitje :wink:

Maar.... ik heb al gelijk weer zin in het komende race seizoen. Met een nieuwe blusser, en dan een Hans device kan ik er weer VOL tegenaan (nadat de injectie weer opnieuw is afgesteld)

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor IVARIO » 15 nov 2015, 02:22

Fijne winterslaap, Rudi

En ik blijf je topic(s) lezen, hoor!
Mvg.,
Ivar
205 Génération 1997, 2CV6 Spécial 1987
Ex: 304S Cabrio 1974 rood, 404 1966 d.groen, J7 Camper 1978 roze, Citroën HY Camper 1967, Citroën ID19 1970, Simca 1200 LS 1975, Morris Minor 1950, Mercedes 207D Camper 1981, VW kever 1976, SAAB 96 1980 & 99 1983
Avatar gebruiker
IVARIO
 
Berichten: 607
Geregistreerd: 31 mei 2013, 12:01
Woonplaats: Heist-op-den-Berg, België

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 21 nov 2015, 22:05

Draadjes dag vandaag. Brandblusser lig er weer in, accu op z'n plaats maar ik wil al lang wat aan die ouwe electronica doen. Nette aardkabels gemonteerd, de dikke gele stroomkabels ( de nr1 en de Nr 5) aan elkaar gesoldeerd, want bij loshalen bleken daar nog twee kroonsteentjes tussen te zitten :oops:.

Afbeelding

Mijn doel is om de kritische elektronica "hufter-proof" te maken, dus de ECU en benzinepompen. Die krijgen een eigen voeding buiten de oude zekeringen om. Nette steekzekeringen met eigen voeding vanuit de accu.
Ik ben vandaag al een eind gekomen, maar ben ook begonnen met het ombouwen van het dashboard en de radio console.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De extra zekeringskast van het 104-type heb ik er tussen uit gesloopt :x al teveel storingen van die zekeringen gehad, WEG ERMEE!!!
Die montage mbv kabelbinders is even voor tijdelijk, gaat echt iets beters voor komen :P

Ik heb drie apparaten die stroom uit de sigarettenaansteker nodig hebben:
De tablet voor de ECU en dashboard, de Iphone voor de camera n de TomTom voor als ik de openbare weg op ga. Vooral de sigarettenaansteker in de radio console verliest regelmatig contact 8)
Conrad ed verkoopt USB aansluitingen dus die ga ik inbouwen, twee stuks wel te verstaan :P .
Daarvoor ga ik de radioconsole aanpassen, tevens ga ik de tellerplaat vernieuwen, die gatenplaat ga ik vervangen voor een waarop ik de tablet beter en makkelijker op kan vastzetten, dan wil ik ook een selectie maken van tellers die ik daarin wil plaatsen. Nu zitten daar de benzinemeter en de oliedrukmeter.
De oliedruk is prio 1, maar olie tempertuur is belangrijker dan het benzine niveau, ook komt daar een van de USB aansluitingen.

Ik heb de tellerplaat en de radioconsole mee naar huis genomen, dat is iets moois om thuis te doen. Vandaag al de kachel aan moeten steken en als de Benetton op stal gaat en de echte kou gaat opsteken wil ik ff ander dingen gaan doen.
Stilzitten is zal moeilijk zijn :lol: dus voor de zekerheid toch wat huiswerk meegenomen :wink:

Afbeelding


GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 dec 2015, 15:14

Wat spulletjes besteld en de radio console opnieuw ingedeeld, vooralsnog op een stukje karton om te zien hoe het allemaal moet gaan passen.

Afbeelding

Aan de achterkant zag het er zo uit:

Afbeelding

Nu wil ik dat wat ombouwen maar kan even niet zoveel verder want ik zit met wat vragen:

Loopt de stroom voor de ECU via een relais of gaat de hoofdstroom nu via de startschakelaar.
Het startrelais loopt ook via de start schakelaar en ik las dat die ook ergens tussen de 15 en 20A kunnen trekken, gaat dat wel op de manier waarop ik het wil doen?

Het heeft het gedaan, maar of het verstandig is om het zo te blijven doen weet ik niet. Liever heb ik dat ik bij die radio console niet zoveel stroom hoef te trekken.

Ik ben al wel begonnen met het aansluiten van de dunnere draadjes, maar toen ik bij de dikkere draden kwam begon ik te twijfelen.

Afbeelding

Ik moet nog een keer naar Lexmond om de winterbandjes te monteren en dan moet ik even wat zaken controleren voordat ik verder ga.

Ik zit erover te denken om misschien weer terug te gaan naar het normale contactslot ( ik weet niet meer precies waarom ik die er tussenuit heb gelaten, hij zit er nog wel maar ik gebruik hem niet)
Misschien moet ik het contactslot wel weg laten ivm mogelijke montage van stuurbekrachtiging, kan ook bij de startmotor een relais in bouwen.
Is ook niet zo moeilijk en dan hoef ik met de startknop alleen maar twee relais aan te sturen, een voor de startmotor en de andere voor het ECU deel.

We puzzelen rustig verder, tijdens winterstop niets meer gepland :mrgreen:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 26 dec 2015, 19:10

Lekker thuis zitten rommelen met draadjes. Een bak draden meegenomen, alle stekkertjes en tangetjes mee genomen naar huis en puzzelen maar.

Eerst een papieren versie gemaakt en daarna aan het boren geslagen, netjes met de vijl de puntjes op de " i " gezet, tellers gemonteerd en vervolgens draadjes getrokken. Ik heb nu een verzie die met 7 aansluitingen naar een stekkerblokje gaan en kan ik in een handbeweging de console loskoppelen.

Ik heb nog gezocht naar een mooie meter voor de olietemperatuur, maar ja die was er niet. In de Visa Chrono ( waar ik de benzine- en oliedruk meter uit heb gehaald) heeft die nooit gehad. Ik had nog wel een mooie accuspannings meter liggen maar die kreeg ik er niet meer tussen gefrummeld dus moest er maar een nieuwerwetse digitale meter tussen komen :D die was een slagje kleiner en voldeed precies aan mijn wensen :wink:

Ik heb het relais nu ook beter aangesloten en kan nu de hoge stroomsterkte van het startmotor relais schakelen 8)

Ik ben heel tevreden met het eindresultaat :P

Papieren versie
Afbeelding
Eerste versie van aansluiten......werd afgekeurd :mrgreen:
Afbeelding
Hiervoor moest ik toch naar Lexmond
Afbeelding
Tellertjes erin
Afbeelding
Plaat erin en het begint er al op te lijken
Afbeelding
En zo ziet het er achter de schermen uit
Afbeelding


Nu moet ik aan de tellerplaat van het dashboard beginnen, helaas heb ik daar al twee van die rode platen verknipt.
Telkens bij het wek knippen van het laatste stukje hapte de machine er een hap te veel af
Ik geef de machine niet de schuld :evil: maar ik baalde wel want dat rode materiaal laat zich zo mooi bewerken en heb waarschijnlijk niet meer voldoende over.
Dan moet ik het waarschijnlijk van aluminium plaat maken en dat gaat wat minder makkelijk.

Gelukkig hoef ik maar een gat voor de oliedrukmeter, een tweede USB aansluiting voor de tablet en twee kleinere gaatjes voor de indicator lampjes voor gedimd en groot licht te maken dus dat valt nog mee!

Maar dat gaat volgend jaar gebeuren :P
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 27 dec 2015, 18:47

Ik ben mijn elektrische schema aan het doorlopen om te zien wat ik er allemaal uit kan laten ( veel te veel draadjes :mrgreen: )

Kan ik de alarmlichtschakelaar weglaten zonder dat ik bij de APK gedonder krijg?

Ik ben benieuwd

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Gino » 27 dec 2015, 20:16

Volgens mij niet.....

Lees het bijgaand citaat uit de APK regelementen. :wink:

Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.
Achterlichten dienen allebei te werken. APK keuringseis is dat de kleur rood is, wit licht mag door scheuren en dergelijke niet zichtbaar zijn.
Remlichten, deze mogelijk zowel rood als ambergeel zijn. Bij de APK keuring is een derde remlicht pas verplicht vanaf 30 december 2001. Daarvoor is een derde remlicht niet noodzakelijk. Indien aanwezig moet deze gecentreerd boven de gewone remlichten gemonteerd zijn.

apkkeuringseisen apk keuring koplampen verlichting

Knipperlichten en alarmlichten dienen correct te werken. Niet alleen de verlichting is een APK keuringseis ook de bediening vanuit de auto is verplicht.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 27 dec 2015, 20:42

Gino, en de laatste zin dan? Alarmlichten dienen correct te werken...

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Gino » 27 dec 2015, 21:33

Ja, dat bedoelde ik ook. :wink:

Jij vroeg: kan ik ze zomaar weglaten?

Ik antwoord: volgens mij niet. Het moet er gewoon opzitten voor de APK.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 27 dec 2015, 22:28

:oops: je hebt gelijk, is ook zo moeilijk he, schrijven, lezen en dan niet lezen wat je niet wilt horen :lol:

Maar je weet ik ben een beetje eigenwijs :mrgreen:
RR
Volgens mij heb ik er nu ook al geen mee tussen zitten, ik ga dat checken en dan kijken wanneer ze naar de APK moet en dan ga ik dat deel van de kabelboom toch wegslopen. Misschien nog rekening houden met een herplaatsing indien APK afkeur toch mocht optreden.

Ik wil namelijk de kabelboom gaan vervangen en dan wil ik graag een zo eenvoudig mogelijke versie aanleggen.

Wish me good luck :mrgreen:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 29 dec 2015, 09:14

Gisteren de drukte thuis ontvlucht :lol: en naar Lexmond geweest om wat zaken te controleren.

1) De alarmlicht schakelaar wel gevonden :cry:
2) doet mijn tellerbak het? Nou niet gelijk :evil: het relais deed niet zijn werk en begreep niet waarom. Van alles geprobeerd en uiteindelijk gevonden dat het ene pootje scheef in de houder zat en geen contact maakte. Probleen hersteld en nu doet hij her weer :mrgreen:
3) Op zoek gegaan naar onderdeeltjes voor Martijn ( gevonden :wink: )

Het was gelukkig niet koud in de sleutelruimte en ook was het droog dus een lekker dagje Lexmond

De schakelaar onder het dashboard gevonden
Afbeelding
Deel van de draden die weg kunnen
Afbeelding
Zo ziet de radioconsole er nu uit
Afbeelding


GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor risky » 29 dec 2015, 16:13

Rudie
Als je de 4 knipperlicht lichtschakelaar weg laat zal het geen apk afkeur zijn

Tot bouwjaar 1995 net als de mistlampen deze hoeven ook niet te werken

Daarin tegen wat erop zit moet wel werken.
Dus wel de schakelaars verwijderen.
Mvg
Dirk
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Peugeot 104 Rally in wording

Berichtdoor Rudie_Krämer » 21 feb 2016, 15:55

Nog twee weken en dan mogen de " kwart-tarievers" weer naar buiten :mrgreen:

Ik moet dus weer gaan voorbereiden. Ik ben bezig de draden tot een minimum terug te brengen. Ik ben op het schema druk aan het schrappen geweest en hou bij de zekeringkast dermate weinig over dat ik het wel aan durf om een nieuwe steekzekeringkast te gaan monteren :lol:

Ook de Benetton staat binnen en heb dus geen 104 meer bij de hand. Ik zoek de afmeting van de bevestigingsgaatjes van de zekeringkast ( oud model ) heeft iemand een 104 bij de hand waarbij hij dat voor me kan opmeten?

Dan kan ik een vervanger gaan zoeken die mogelijk gelijk plug and play past ( oh, wat zou dat mooi zijn :P )

GrR

ps dus niet dit type:
Afbeelding
Maar deze
Afbeelding
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten