We hebben gebuffeld, onwijs gebuffeld, maar het resultaat is dat de auto vwb het laswerk af is
Gino heeft de laatste plekjes gelast, bij de ramen aan beide kanten in de hoek moest nog een plaatje
Ik heb ondertussen de koplampen gemaakt. Humpie Dumpie heeft exemplaren met zo'n aparte montage plaat, daar had ik maar twee koplampen van
maar daar lagen beide glazen uit. Gino had een paar patronen ruitenkit meegenomen ( waren overtijd) maar voldeden nog prima, moest ze wel een beetje opwarmen
Nadat het laswerk was gedaan ben ik begonnen met het gladslijpen van de lasnaden, een rotklus
Alles glad geslepen en het motorcompartiment helemaal schoongeborsteld en nu kan het in de primer
Ik heb het stuk tussen de kokerbalk en het frontpaneel flink verstevigd, aan de binnentkant een paar platen extra gelast ( nou ja Gino dus)
Aan be buitenkant heb ik er een profiel ingelast, afkomstig van een munitiekist, lekker dik en met een bolling erin. Laat dat vermogen nu maar komen
Ik heb er ook maar gelijk het 5e ophangpunt van het 5 bak subframe in gelast ( dat heb ik wel zelf gedaan, kon Gino zijn eigen auto ook nog ff lassen
). Hier heeft deze plaat een verstevigende werking tussen de kokerbalk en het frontpaneel.
Nu nog de naden dichtkitten en dan kan hij wit worden gespoten.
Pffff dat was een vermoeiende dag, we hebben daarna een lekker "chineesje" gepakt en de dag nog eens de revu laten passeren, heerlijk gevoel dat nu het laswerk klaar is
GrR