Ja ik moest dus ook met de 205 naar de sleutelruimte, geen straf hoor, want deze 205 automaat met stuurbekrachtiging en 1.6 injectie rijdt als een speer en rijdt heerlijk.
Ik had metaal meegenomen om de stelling verder te versteviging. Alle balken zitten nu aan de buitenzijde aan de stelling vast gesnoerd met stalen draadeinden en U-profielen.
Daarna de bandenstapel op de flonder voorzien van een paal en die met een voet aan de grond vastgeboud, ik had de stapel nogal hoog gemaakt en als je tegen de stelling aan duwde begon de stapel nogal behoorlijk heen en weer te bewegen. Gino wilde liever geen stapel banden in z'n nek krijgen. Veiligheid voor alles dus wat in elkaar gefreubeld en nu staan ze veilig vast gepind
Gino heeft de trap construktie nog wat veiliger gemaakt, door de boring te verstevigen en het gas tussen de trap en de stelling dicht te timmeren zodat je er niet per ongeluk met je voet in terecht zou kunnen komen.
Paal met 4 bouten aan de vloer bevestigd ( door en door)
Zo dat staat zo vast als een huis
Van mijn werk nog een mooie EHBO tas gekregen, netjes gecontroleerd en aangevuld met al hetgeen in geval van nood nodig is.
WOW de veiligheid staat hoog in het vaandel, maar we zijn nog lang niet klaar, de stelling boven moet nog aan de nok van het gebouw worden vergrendeld, De trap krijgt nog een leuning en de brandblus apparatuur
moet nog netjes worden opgehangen en met grote stickers worden voor zien ( HIER HANGT EEN BANDBLUSSER
)
Er was nog wat tijd over om mijn lade kastjes die ik nog los in de ruimte had staan leeg te halen en alle in houd onder te brengen onder de werkbank, geeft weer wat meer vrije vloerruimte. Een lade kastje heeft een goed onderkomen bij Gino gevonden
Toch wel een hoop werk om het weer helemaal in orde te krijgen