Avonturen in sleutelruimte Lexmond

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Avonturen in sleutelruimte Lexmond

Berichtdoor Rudie_Krämer » 11 jul 2013, 20:27

Door de problemen met mijn polsen en mijn bekken wil ik het sleutelen gaan minderen. De huur die ik nu moet opbrengen maakt het sleutelen op zaterdag en soms zondag wel erg duur. Mocht ik opnieuw onder het mes moeten en maanden niet kan sleutelen vind ik het gewoon belachelijk worden.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een alternatief, op het huidige terrein is wel wat mogelijk, maar ik heb ook iets anders op het oog en wel in Lexmond

Nu was er een aanbod van 75m2 voor €275 en dat vond ik een aantrekkelijke prijs. Ik ben gisteren een praatje wezen maken en ben wel enthousiast geworden, maar de verdeling van de 125m2 (ca 11m in het vierkant) in twee delen is NIET gunstig omdat ik er een brug in kwijt moet.

Gino en ik willen het samen gaan huren, maar een 3e persoon met belangstelling voor het sleutelen aan een 104 zou het perfect maken om de gehele ruimte te huren ( €450 incl btw, ex stroom, maar dat is maar heel beperkt)

Heeft iemand hier wel oren naar?

Ik heb een brug, lasapparateuur, compressor, gereedschap, kortom als je door de "ballotage commissie" heen komt vind ik het geen probleem om daar gebruik van te maken. Ik leer je ook met veel plezier lassen. Op voorwaarde dat je maandelijks een financiele bijdrage gaat leveren :lol:

Ik heb nog geen toezegging gedaan, maar wil wel op zeer korte termijn een beslissing nemen. Het is een mooie ruimte en wie weet is de ruimte volgende week al vergeven aan iemand anders.

Laat snel wat weten, is een uniek aanbod, veel 104 kennis aanwezig en mocht je altijd al wat aan je 104 willen sleutelen maar je had de durf niet om het te doen... nu is je kans, we kunnen je weel leren en helpen een hoop te leren en te doen!

Ik zit te denken aan 150 euro per maand/persoon.

Je helpt er mij ook mee om de hobby niet geheel te hoeven stoppen.

PS er is nog niets concreets afgesproken dus ik kan nog geen harde toezeggingen doen.

Foto's van de ruimte:

Hier nog ff wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[Afbeelding

Mooie betonnen vloer
Afbeelding
Rustiek plaatje:
Afbeelding
De andere kant kijkt zo uit over de weilanden, maar was tegenlicht dus
kon ik niet fotograferen ( was ook niet zo belangrijk)

Mocht je de foto's niet kunnen zien kijk dan maar in mijn fotoalbum,
is openbaar:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor MarcoPeus » 11 jul 2013, 20:33

Mooie ruimte Rudie, ik hoop dat je snel iemand vind die meedoet en je hobby (en die van Gino) redt.
Voor mij is het helaas veel te ver weg en veel te klein. :mrgreen:
Succes
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor 403diesel » 11 jul 2013, 22:25

Hoi Rudie,

In tegenstellig tot Marco is de afstand voor mij geen probleem. Ik heb echter een tijdje geleden een stukje bijgehuurd. Ook heb ik geen 104 :oops: . Is natuurlijk wel aan te komen maar ik wil er even geen auto's bij hebben.
Wat ik eventueel kan vragen/aanbieden is zo af en toe je brug te gebruiken tegen een dagprijs of zoiets. En natuurlijk kan je makkelijk eens bij mij komen struinen als je eens iets nodig hebt of even bellen als je een 3e handje nodig hebt.
Ik wil/kan me echter op dit moment niet vastleggen op meer vaste uitgaven.

Misschien kan ik je hiermee over de streep trekken??
Ik bel je anders van de week even.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor Rudie_Krämer » 11 jul 2013, 22:34

Ik ben juist op zoek om de vaste lasten omlaag te brengen, dus blijf nog even zoeken

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor lionceau » 12 jul 2013, 12:18

Als het wat dichter bij was, dan hadden we een deal! :D

Suc6
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor Rudie_Krämer » 12 jul 2013, 19:08

Leuk te vernemen wie er allemaal NIET kunnen meedoen :(

Niemand in omgeving Utrecht?

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 jul 2013, 19:05

Gino en ik hebben besloten om de volgende stap te zetten, ik heb contact opgenomen met de verhuurder en ik ga kijken of we een volgende stap kunnen gaan doen.

Toch is het de bedoeling dat we een derde huurder erbijk gaan zoeken. We zitten niet perse vast aan een 104 sleutelaar, Gino sleutelt helaas ook vaak aan z'n Fordjes :x natuurlijk tot grote frustaratie van mijn :lol:
Het zal toch iemand moeten zijn die niet 1/3de van de ruimte vol met vreende rotzooi gaat zetten ( rotzooi hebben we al genote :P ) Een autootje erbij waaraan gesleuteld gaat worden is prima, er kan volop gebruik gemaakt worden van de brug, lasapparaat, gereedschap ed. Maar dat moet dan wel de hoofdmoot zijn. Ik ga wel proberen zoveel mogelijk rotzooi van mij weg te doen om de voor mij noodzakelijke spullen over te houden, maar toch gaat er een substantieel deel van het 104 spul mee.
Het kan dus ook zijn dat de huur niet geheel evenredig door 3en gedeeld gaat worden maar dat een andere verdeling mogelijk is.
We staan open voor suggesties

Wordt vervolgd

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor joospeugeot » 14 jul 2013, 00:52

Rudie_Krämer schreef:Toch is het de bedoeling dat we een derde huurder erbijk gaan zoeken. We zitten niet perse vast aan een 104 sleutelaar, Gino sleutelt helaas ook vaak aan z'n Fordjes :x natuurlijk tot grote frustaratie van mijn :lol:


misschien maar iemand zoeken die bevriend is met t Peugeot merk, dus in de psa stal. dan doel ik op ln,lna's en visa's :mrgreen: of misschien nog in de Talbot-scene met de samba
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, iemand meedoen

Berichtdoor jan-03 » 14 jul 2013, 08:09

Als hier geen reactie komt dan misschien een advertentie in het lokale krantje?
Anders nog een ford sleutelaar erbij, daar is de brug al wat aan gewend.. :roll: :D
Iemand met een mustang uit de 60er jaren?
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor Rudie_Krämer » 14 jul 2013, 15:49

Vandaag de details willen besproken met de verhuurder, krijg ik te horen dat het niet doorgaat.

De autohandel die ook een groot deel van ruimte huurt op een deel van deel van het terrein veroorzaakt problemen.

De verhuurder denkt dat het gerommel aan ouwe auto's klanten zal afschrikken en krabbelt nu dus terug.

Terug bij af :x

Ik ga verder zoeken, heb nu de smaak te pakken en heb gezien dat er toch wel wat te vinden is en dat verhuur van ruimtes aanzienlijk lastiger is dan jaren geleden. De verhuurders willen best wel en huren zijn ook wel acceptabeler dan voorheen.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor maan » 14 jul 2013, 17:14

Is dit niet wat voor je Rudie, of is het te klein. Ik zoek ook al een tijdje naar een ruimte ( voor 205-jes), maar heb geen zin om in het weekend ver te rijden, vandaar dat ik in Pijnacker zoek. En ik doe graag mee met zoiets voor een honderdje in de maand.
http://link.marktplaats.nl/693712784 Ik heb nog niet gebeld maar wilde dat over een week gaan doen als ik vakantie heb.
205 1.1 Junior (1986, verkocht), 205 CJ 1.4i (1989), 307 SW 2.0 Premium (2005), 306 1.4 STX (1998, verkocht), e-208 (2020)
Als kind al in een beige 403 sedan
Avatar gebruiker
maan
 
Berichten: 662
Geregistreerd: 12 maart 2010, 13:07
Woonplaats: Leersum

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor Rudie_Krämer » 14 jul 2013, 17:58

Hier in de omgeving is alles toch relatief duur en loont het soms echt wel om er iets verder voor te rijden. Zeker als je op LPG rijdt :wink:

Toch sluit ik niets uit. Wel heb ik geconstateerd dat hoe kleiner de ruimte hoe hoger de vierkante meterprijs en je vindt maar heel weinig ruimtes met weinig m2's. 200-300M2 is aanzienlijk goedkoper.

Het is dat Gino aan de verkeerde kant woont, want in Zeeland heb je regelmatig aanbod van grote ruimtes voor betaalbare prijzen. Jammer dat je dan bijna projectleider moet worden om dat het grote aantal huurders te moeten managen :P
Soms zit ik daar wel eens aan te denken, maar om te starten moet je toch behoorlijk veel risico lopen, krijg je voldoende huurders en hoe hou je ze in het gareel etc.
Ik ben al helemaal geen ondernemer dus zie dat niet zo zitten, maar ja je weet nooit hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
Ik krijg ook wel weer wat meer ideeën, dus ga volgende week maar weer eens flink bellen.
Mochten meer mensen zin hebben om iets te beginnen, maar toch het ook niet durven op te pakken. Wie weet waar we komen als we ons verenigen :idea:

Een sleutelvereniging? :mrgreen:

Oehhhh, dat heb ik al eerder eens in Rotterdam vreselijk zien misgaan :lol:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor MarcoPeus » 14 jul 2013, 19:28

Rudie_Krämer schreef:De verhuurder denkt dat het gerommel aan ouwe auto's klanten zal afschrikken en krabbelt nu dus terug.


Kortzichtige verhuurder dus, als ik ziet staan (op de laatste foto) wat hij heeft is dat net zo veel gerommel als wat jij doet. Beetje dom ook, is wel handig om iemand om de hoek te hebben zitten met interesse in auto's waar je ook misschien nog wel eens de brug zou kunnen gebruiken. Zou klanten kunnen aanleveren. Man heeft geld genoeg schijnbaar.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor jan-03 » 14 jul 2013, 23:16

Pas op hoor Rudie.. Ik zou zeker alleen met mensen in zee gaan die je ook door en door kent..
Als iemand ook weer kennissen gaat meebrengen enz enz dan is de veiligheid van je spullen niet meer zeker..
Ook meningsverschillen over wie wat gebruikt en wil gebruiken krijg je dan gezeur over.. En al helemaal als iets stuk is of zelf geheel weg is..
Geef je elkaar de schuld ongewild en dat geeft echt geen leuke sfeer..
Wat jij en Gino nu hebben samen is goud waard en dit zou ik gaan koesteren.. Een derde erbij kan wel maar zou ik toch voorkomen als het kan.
Tja of je moet hem of haar echt heeeel goed kennen..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond, gaat niet door

Berichtdoor Gino » 15 jul 2013, 19:33

Ja ! Een haar erbij....... :mrgreen:

Gezellig !

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond mogelijk toch?

Berichtdoor Rudie_Krämer » 17 jul 2013, 22:38

We zijn er gisteren toch nog even samen heen gegaan om te kijken of er toch wat mogelijk was en er kon toch een oplossing worden gevonden, maar....

Het is toch wel een klere eind rijden en we hebben gezegd dat we in beraad zouden gaan. Het is en blijft een mooie ruimte, maar de verhuurder wilde niet ver genoeg met de huur naar beneden en de grote afstand doet ons wel twijfelen.

Een derde huurder is noodzakelijk, maar misschien blazen we de onderhandelingen wel helemaal af.

We zien wel

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Nieuwe sleuterluimte in Lexmond

Berichtdoor Rudie_Krämer » 27 jul 2013, 21:19

Lexmond gaat door :P

Verder weg helaas, maar wel beter voor mijn polsen :wink:

Ik heb vanavond toegezegd en per 1 september kan ik gaan verhuizen.

Hierbij doe ik een oproep aan eenieder die me wil helpen.

Probleem wordt de brug en de hydraulische stapelaar en natuurlijk de grote hoeveelheid spullen die ik over moet zien te krijgen

Wie heeft er beschikking over groot Materieel 8)

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond mogelijk toch?

Berichtdoor jan-03 » 27 jul 2013, 23:25

Gefeliciteerd Rudie en Gino!!!!!!!!!!
Natuurlijk wil ik helpen.. Iveco en transporter ken je al...
We houden kontakt.
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond mogelijk toch?

Berichtdoor 403diesel » 27 jul 2013, 23:46

Lexmond is om de hoek. Super. Brug en stapelaar kunnen niet in de boxer maar kan wel een keer een lading dozen meenemen. En eens helpen met inrichten.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond mogelijk toch?

Berichtdoor MarcoPeus » 28 jul 2013, 00:32

Proficiat heren van t race paleis.
Mijn trailer ken je nog niet maar daar kan ik eventueel verandering in brengen.
Past met een beetje geluk de brug helemaal op zonder ze uit elkaar te halen maar dat moet nog bezien worden.
Lengte 4 meter, breedte 1,90. Mag 1400 kg laden.
Ik hoor t wel.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Mogelijk nieuwe sleuterluimte in Lexmond mogelijk toch?

Berichtdoor Harrie » 28 jul 2013, 17:57

't Racepaleis :D mooie en toepasselijke naam :wink:
Gefeliciteerd Rudie en Gino :wink:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Hulp gevraagd bij verhuizing naar Lexmond

Berichtdoor Rudie_Krämer » 07 sep 2013, 21:27

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn opzegtermijn aanzienlijk korter is dan ik had verwacht. Ik zou in Oktober al over kunnen.

Dat betekent dat ik minder de tijd heb dan ik had gedacht. De komende weken ga ik dus vol aan de gang met inpakken en opruimen.

Ik heb al wat hulptroepen de komende weken, maar in kan nog wel iemand gebruiken :lol:

Morgen wordt een regenachtigde dag, dus als iemand 's-middags zin heeft om richting Berkel te komen om een handje te helpen, dan is hij welkom :wink:

Ik ben er denk ik zo vanaf 13 uur

Vandaag met z'n drieen zitten brainstormen over hoe we de sleutelruimte gaan indelen en ik moet zeggen ik krijg er steeds meer zin in :mrgreen:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Nieuwe sleuterluimte in Lexmond: 1 september!

Berichtdoor Gino » 07 sep 2013, 22:11

Idem !

Het is mooi een ruimte in te kunnen delen zonder allerlei beperkingen aan balken,steunen en lage plafonds..... :mrgreen:

Ik moet zeggen dat het na vandaag toch meer gaat leven !

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Nieuwe sleuterluimte in Lexmond: 1 september!

Berichtdoor Gino » 21 sep 2013, 19:47

Vandaag zijn we weer verder gegaan met de voorbereidingen van de grote verhuizing.

We hebben de brug ook al gedeeltelijk gedemonteerd. De hydauliek kan intact blijven, dat scheelt met opbouwen.

Rudie is druk met het regelen van het transport, dat loopt ook al....

Zin in de verhuizing !


Afbeelding
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Nieuwe sleuterluimte in Lexmond: 1 september!

Berichtdoor Rudie_Krämer » 23 sep 2013, 10:39

Zo'n beetje alles staat ingepakt, maar het wordt wel een zootje zo :mrgreen:

Helaas zit ik deze week in het buitenland anders had ik in September al over gekund, nu wordt dit begin oktober,

5 oktober wordt denk ik de eerste sessie en waarschijnlijk de 12e oktober de tweede en misschien de grootste sessie.

In de week van 1 tot 5 oktober hoop ik daarover zekerheid te hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je ziet dat er aardig wat spulletjes over moeten, gaat dat in een keer lukken? Grote vrachtwagen nodig :lol:

Ik denk dat in nog wel wat sterke handjes kan gebruiken ( planning is echter nog niet definitief, maar ik hoop 5 en 12 oktober)

Ik heb er net als Gino erg veel zin in, maar dat verhuizen :x
GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Volgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten