Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Gino schreef:Tja Niels,
Als je dat zoekt, moet je aan een "D" Kadett beginnen.....
Die zijn simpel, qua koppelingvervanging.
Bij een 104 speel je eredivisie........
nou, dat wil nog wel eens tegenvallen...risky schreef:Die motor ligt er met een groot uurtje uit .
De aandrijfassen vallen er vanzelf uit met omhoog takelen van de motor
dus hoef je niet eens los te halen bij de wielen.<knip> mvg
Harrie schreef:condensator zit nooit bij een setje contactpuntjes...
is de afstelling van ontstekingstijdstip gecontroleerd ( en afgesteld ) ná het vernieuwen van de contactpuntjes ?
en volgens mij moet e.e.a. aan de carburateur ook eens gecontroleerd worden...
grt, Harrie
Harrie schreef:Bougies: 5961-44 ( oude nummer ) , met conische zitting,
maximale aanhaalkoppel 2 Kgm. oftwel handvast ( bij koude motor ).
grt, Harrie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten