Het rode avontuur.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Rudie_Krämer » 02 jul 2011, 22:23

Vier radiatoren armer, mooi toch, weg met die ouwe meuk en je ziet, wil je het gebruiken is het stuk of draai je het stuk.
Zo heb ik ook nog een stuk of twintig steekassen waarvan het overgrote deel so so is. Als die poot van me het weer doet gaat daar ook 3kwart van de container is. Het neemt veel ruimte in en als je het nodig hebt bijkt het niet mogelijk om een compleet setje uit die zooi te destilleren :evil: . Denk je een vriend te helpen en wat blijkt: van de wal in de sloot :oops:

Dat omtelleren lijkt makkelijk maar ik had Gino al gewaarschuwd en vandaag zijn we begonnen met het naar boven halen van alle haken en ogen. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Het gaat wel maar toch een hoop werk. Kabelboompjes omzetten, verlengen en verplaatsen. Schema's uitpluizen en draden herverbinden. Leuk klusje voor een paar zaterdagen :mrgreen: Gezellig toch :wink:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor jan-03 » 03 jul 2011, 04:14

@ Rudie
Het is beter alles direct te schiften op bruikbaarheid maar hoe vaak gebeurd het dan niet dant je iets wegkiepert waar je later spijt van krijgt..
Het kan beter in de weg liggen dan dat je er om verlegen zit Rudie!!
dat is mijn ervaring, weggooien is pas de laatste optie!!
Dus vertrouw op je intutïe tot nu toe en gooi het pas bij het oud ijzer tot je het echt over hebt..
En vertrouwen dat je lichaam weer herstelt en je weer je hobby kan uitoefenen.
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 03 jul 2011, 13:22

Hoi Jan,

Mijn motto is "weggooien kan altijd nog".

Maar ik snap Rudie's insteek ook wel. Het zoeken op zolder bij de sleutelruimte is eigenlijk meer een expeditie........... :mrgreen:
Er ligt gewoon érg veel. En het overzicht bewaren vergt eigenlijk een full-time logistiek medewerker. :lol:
En een grote (dure) plek voor de opslag. :x

Desalniettemin ben ik dus wel blij dat ik NOG NOOIT tevergeefs een beroep op de voorraden van Rudie gedaan heb.
En da's ook wat waard.
Zo ook nu weer met mijn dashboard conversie. Alles lag voor het grijpen.

Sommige items zijn nog nieuw te koop, maar veel niet of nauwelijks meer.
En weg is dan écht weg..............

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Rudie_Krämer » 03 jul 2011, 15:54

Zolang de situatie me niet dwingt ga ik nog niet drastisch te werk en laat het op z'n beloop en laat Gino wel de scheiding van goed en slecht bepalen :mrgreen:

Maar Gino, je ouwe dash gelieve naar de trash :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 09 jul 2011, 20:41

Vandaag kreeg Féline wederom een andere radiateur.

De vorige was toch lek. Niet zó lek dat al het koelmiddel was weggelopen, er kon nog mee gereden
worden, maar voor het fijne moest er toch wéér een andere in.

Afbeelding

Dit is dan de 3e in 1 week.
De eerste (de originele) daar brak het aftapkraantje af, de 2e, daar bleek de boel slechter dan we dachten,
en nu deze.

Maar deze is goed. :mrgreen:

Wel heb ik er nog 2 stukgedraaid bij het losdraaien van de aftapdop vóór plaatsing.
Kortom, een ware kaalslag onder de voorradige 104 radiatoren......................

Het afstellen van de choke en de electronische ontsteking hebben hun uitwerking niet gemist.
Féline is een stuk vriendelijker in de opstartfase.

Het is nu gewoon een fijn vriendinnetje om mee te cruisen.............

Toen werd het tijd om Rudie met de Rallye te helpen, dat was het hoofddoel vandaag .

Afbeelding

Hoe dat gegaan is is te lezen in het draadje over de Rallye.

Grrtz, Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 14 jul 2011, 16:23

Ik heb een vraag, eigenlijk aan de folderverzamelaars onder ons :

Als Féline klaar is aan de buitenkant wil ik er een striping op aanbrengen.
Geen schilderwerk, maar ik wil dan een set stickers laten maken.

Afbeelding

NIET zo extreem als dit....... :mrgreen:

Maar wat meer old school. Ik wil een beetje in de stijl van het bouwjaar blijven.
Seventies-eighties dus.

Maar ik vraag me af of er ooit een speciale uitvoering van een 104 geweest is met een "af fabriek" striping.
Misschien is daar foldermateriaal over, dan kan ik daar wellicht inspiratie uit opdoen.

Heeft iemand een afbeelding of een gescande folder, dan hoor ik het graag !

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Rudie_Krämer » 14 jul 2011, 19:51

Hi Gino,

Ik heb behoorlijk veel folders van de 104, ze zitten allemaal in plastik mapjes en met mijn rechter hand is het nu te pijnlijk om ze allemaal door te bladeren. Ik heb ze denk ik ook bijna allemaal digitaal ( ouwe homepage :lol: ) . Maar als ik het goed herinner zat er bij weinig een striping.

Weet je nog de oranje 104 met het 104 logo op de achterzijkant, het deel dat jij nog uit de oranje hebt geslepen. Veel spannender is het origineel volgens mij niet geweest. Ik denk dat je hem zelf moet pimpen :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Harrie » 14 jul 2011, 21:29

Gino: PB :wink:

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 15 jul 2011, 12:05

Harrie, ik kom een keer shoppen in 't magazijn. Ik ben benieuwd wat je daar hebt liggen.

@ Rudie : tja, die oranje 104 : dát waren nog eens tijden !
Half jaren negentig, als ik me niet vergis...........
Die maffe bliksems, daar was alleen jij gek genoeg voor om mee te gaan rijden....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Ik denk meer aan zo iets als dit :

Afbeelding

Weliswaar een Opel, maar dit is wel "period", en dus typisch voor die tijd.

Ik had de verwachting dat Peugeot ook wel zoiets zou hebben uitgebracht.
Maar we broeien en speuren rustig verder. Voorlopig is dit nog geen prioriteit.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor risky » 15 jul 2011, 14:55

Dat is een ascona 200 super gave auto`s trouwens.
Je kan ook een eigen ontwerp maken
en door zo`n stikkermaker laten afdrukken
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 20 aug 2011, 19:53

Het rode avontuur gaat weer verder.......... :mrgreen:

Het wordt wat eentonig, maar ik denk dat ik er nu grotendeels doorheen ben : roestschade

Ditmaal in de LA wielkuip.

Een echt gewéldige locatie : om erbij te kunnen moet ik een slangemens imitaite geven, mijn hoofd
klem tussen spatbordrand en schokbreker, en dan moet ik ook nog op zijn kop lassen......

Kortom, écht een 104 klussie.

Dit is de omvang van het probleem ná verwijdering van de losse roest : zo'n 20 bij 8 CM.
Wegens de electra die erachter zit moet ik oppassen dat ik niets stuk maak.
Afbeelding

Dit is een typisch Franse lineaal om mijn plaatje recht te knippen
Afbeelding

Hier is het leed alweer geleden voor mij : plaatje erin gelast en de ondertussen gepatendeerde kit afwerking :mrgreen:
Afbeelding

Dit is de lasplek maar dan gezien vanuit de kofferruimte. Netjes APK proof ( lasjes met onderbreking kleiner dan 1CM)
Afbeelding

Dit is even een sfeerplaatje tussendoor :

Feline als Francaise, en Rudie met zijn klus van de dag : "even iets zoeken, ik heb het, maar wáár"...... :mrgreen:
Afbeelding

Dit is de cliffhanger van vandaag :

Ik ben begonnen met de démontage van het dashboard. Want de dashboard conversie van nieuw naar oud is begonnen.
Afbeelding

Hoe dit verder gaat :

Wordt vervolgd....... :mrgreen:
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 27 aug 2011, 20:48

Vandaag weer een productief dagje sleutelen : :mrgreen:

Eerst hebben we Rudie's 205 APK klaar gemaakt.
Een aantal afkeurpuntjes hersteld.

Daarna was er voor mij nog wat tijd om aan Féline te werken :

Afbeelding

De dashboardwissel is nu echt begonnen ! Het oude, caramelkleurige dashboard is al losgehaald. Ik wil de oude
jaren '70 uitstraling in Féline hebben. De huidige situatie bevalt mij niets. ( ik spoor niet, denk ik).
Maar gelukkig heb ik in Rudie een gewillige sponsor voor mijn malle ideeën. :mrgreen:

Ik loop meteen al tegen een aantal zaken aan . Naast de afwijkende bedrading van het tellerhuis is ook
het verschil in schakelaars een probleempje :
Zowel de bedrading, de vorm als ook de contrastekkers zijn anders :
Afbeelding
Ook de plaatsing van de schakelaars is nog een puzzel : bij het origineel zit er ruimte voor rond de tellers. Hier niet.

Maar dit is de uitdaging, het moet ook een beetje moeilijk zijn..... :mrgreen:

Dit is de dradensoep waar ik uit wijs moet zien te worden :
Afbeelding

Maar hier is de door mij geraadpleegde expert aan het werk :

Afbeelding

Rudie zoekt voor mij het huidige bedradingsschema, én het schema wat bij mijn andere dashboard hoort.
Zo kan ik de huidige situatie aanpassen aan het door mij gewenste oud model dashboard. :mrgreen:

Het onderste deel van het dashboard is het gedeelte om de kachelbediening. Dat wil ik ook van kleur laten wisselen
van caramel naar zwart.
Afbeelding

Daarna heb ik het zwarte oud model dashboard geplaatst. Dit is qua bevestiging gelijk aan het originele.
Afbeelding


Voor de plaatsing van mijn schakelaars voor achterruitverwarming, mistlamp en alarmlichten vond ik een mooie
oplossing :

Rudie had deze mooie (origineel 104) radioconsole in de aanbieding :
Afbeelding

Zo kan ik straks al mijn schakelaars kwijt, én een mooi ouderwets radiootje plaatsen......
Fijn hoor, zo'n magazijn............

Hier eindigt onze werkdag voor vandaag.
De volgende keer wordt het menes : dan moet ik me met de electrische schema's zien te redden met het omzetten van de bedrading van origineel naar nieuw............
Eigenlijk beter gezegd : van huidig (jaren '80 modern) naar nieuw ( jaren '70 dus oud)
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Harrie » 27 aug 2011, 22:03

je bent niet gek, Gino :mrgreen: ik vind het oude dashboard ook vééééééééél mooier dan
dat modernere, krakende hardplastic misbaksel. Peugeot was even de weg kwijt...
bij 504 hebben ze ook het magnifieke dash in de jaren 80 vervangen door een oerlijk hardplastic ding...

Heb je een S-intrumentarium, met toerenteller ? Die vind ik het mooist in dat dashboard.

oh ja, als je aan elke draad voor schakelaar een kabelschoentje maakt, kun je het op de oude schakelaars
aansluiten. De code op de draad moet dan absoluut zichtbaar blijven...
een tie-rap om elk bundeltje zodat het geen warboel wordt...
Wellicht is dat een idee ? ik kan nog even niets beter bedenken, want losse draden met kabelschoentjes
is érg lastig als je een keer iets los moet nemen....
Een oude kabelboom waarvan je de stekkerblokken kunt gebruiken zou ideaaler zijn, maar dan moet je
wel veel draadverbindingen maken..
keuzes... :roll:
Ach als het tenslotte maar allemaal werkt 8) grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 28 aug 2011, 12:46

Hoi Harrie,

Ik heb inderdaad een "S" tellerhuis bij Rudie gescoord. Met een toerenteller.
De bovenste, dus een oud model.
Dit is op de foto een model zónder toerenteller, maar even gebruikt voor het pas- en meetwerk.
Onder is de originele, die gaat er dus uit..
Afbeelding

De aansluiting, dat zal wel gaan lukken met kabelschoentjes. Dat bundelen is een goeie tip.
Anders wordt het nog een spagettie puzzeltocht als ik eens iets los moet halen......... :mrgreen:

Grrtz, Gino
Laatst bijgewerkt door Gino op 28 aug 2011, 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor risky » 28 aug 2011, 13:32

ziet er goed uit gino
ben eigenlijk benieuwd hoe zo`n s dash eruit ziet met toerenteller mischien ook wel wat voor mij.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Rudie_Krämer » 28 aug 2011, 16:29

Oh dan moet ik zeker ff wachten met weggooien :mrgreen:

Gino weet jij nog uit je hoofd of ik nog zo'n ZS dash over had?

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 28 aug 2011, 19:46

Ik denk het wel, dat er nog méér ZS tellerhuizen zijn.
Weliswaar is er al aardig in uitgedund, maar ik heb zéker goede hoop.

Heeft zo'n hele oude 104 ook dit type dashboard, of nog een andere variant ?
Laatst bijgewerkt door Gino op 28 aug 2011, 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Harrie » 28 aug 2011, 19:50

Gino schreef:Heeft zo'n hele oude 104 ook dit type dashboard, of nog een andere variant ?

in die oude van Dirk zit nog het open dashboard, dus als-het-ware een afleggoot van li naar re. en daar een unit bovenop geplaatst.
Dat is dus geheel anders dan dash van SL etc.,. Kijk maar eens in je 104-folders.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 28 aug 2011, 20:01

Harrie,

Heb jij daar een plaatje van ?

Ik heb geen 104 folders, maar ben wél benieuwd hoe een fase 1 dashboard eruit ziet.

Grrtz, Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Rudie_Krämer » 28 aug 2011, 20:49

Ja is inderdaad een ander dash, maar een ander dash heb ik ook nog voor hem liggen ( nog wel...)

Ik heb al plannen om grote opruiming te gaan houden, ik lijk wel Malle Pietje, struikel constant over alle rotzooi die ik heb en sommige delen heb ik in veelvoud en al sinds een eeuwigheid.

In het voorjaar maar eens voorjaarsschoonmaak houden :wink:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor risky » 28 aug 2011, 22:53

dan kom ik voor die nog ff op visite Rudie :mrgreen: :mrgreen:
ik zal morgen wel ff een fototje maken van mijn dash.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 29 aug 2011, 19:55

Dit is even een mooi staaltje huisvlijt :

Afbeelding

Omdat ik het zwarte dashboard plaats heb ik ook een zwarte stuurkolombekleding nodig.

Rudie had wel een oud type stuurkolombekleding in het zwart, maar die past niet over mijn nieuw type
stuurhandle's.
Dus dat moet ik mijn caramelkleurige origineel maar zwart maken............. :mrgreen:

Het is een matte verf, dus dat is na droging net echt !
Laatst bijgewerkt door Gino op 03 sep 2011, 23:00, in totaal 1 keer bewerkt.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 03 sep 2011, 22:43

Ik heb de oude en de nieuwe situatie in de electrische schema's vergeleken.

Wat blijkt, de draadbomen zijn min of meer gelijk. De stekkers zijn op andere plaatsen gesitueerd op de
tellerunits, maar de bedrading stemt grotendeels overeen.

Dus ga ik de draden uit de stekkers halen, en op de gewenste manier hergroeperen.

Afbeelding

Dit is een gepriegel, maar het is te doen. Eerst heb ik geoefend op de extra draadboom, de lege stekkers heb ik nodig voor
mijn conversie.

Afbeelding

Nu heb ik alle draden die op het tellerhuis aangesloten moeten worden los gehaald.

Afbeelding

Volgens het oude ZS schema pas ik de bedrading aan op het "nieuwe" oude tellerhuis.
Maar niet alles gaat volgens schema........ :mrgreen:
De te plaatsen ZS tellers hebben een beschadigde bedrading. Waar ik de lampjes moet plaatsen maken de
contacten geen contact.........

Afbeelding


Gevalletje slijtage. Dus besloot ik een gewoon tellerhuis te voorzien van de ZS toerenteller.

Dat is bij de 104 goed te doen : de tellerunit is aangepast qua bedrading. ik kan de toerenteller er zonder moeite in
plaatsen: op de foto is de bedrading af fabriek te zien. Het is plug and play

Afbeelding

Dan begint de grote samenstelling : alle kapotte lampjes vervangen, en ook het klokje moet ik vervangen.
Ik heb de beschikking over 3 tellerhuizen, en de beste onderdelen gaan in mijn samengestelde ZS tellerhuis.

Afbeelding

Nu begint het er op te lijken ! Alle lampjes en meters en tellers werken ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding


Ook de kilometerkabel heb ik vervangen. De ZS kilometerteller is anders dan die van de originele SR teller.
Volgens Rudie ( die een mooi exemplaar voor me had opgezocht) kon dit geen probleem opleveren qua passing. Dat was ook zo.

Maar wel een gepriegel om de kabel op de kilometerteller aan te sluiten...... :x

Nu zijn de schakelaars aan de beurt. Daar moet ik wel het een en ander aan gaan wijzigen.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Harrie » 03 sep 2011, 22:53

Zozo! Netjes Gino ! gecontroleerd en bedacht te werk gegaan, zie ik :wink:
nu hoop ik maar, dat de snelheids-aanduiding ook goed gaat, want er kan een
verschil optreden. Het leuke is echter, dat zelfs de km-teller/snelheidsmeter van een 104 L in
dit dashboard past !!! Jaja, ik heb dat destijds ook gedaan in onze 104 SL 1978, nadat ik er dat fijne
blokje uit een 83'er coupe in had gelegd. Van de snelheids-aanduiding klopte niks meer.... dus na de
conversie met km-tellerkabel ( iets dikker/dunner vierkant uiteinden in de bak ) heb ik een 104GL dashje
uit elkaar gehaald en daarvan de snelheidsmeter in dit langwerpige dash gezet, past perfect, en Km/h was weer O.K.
Dat dankzij de hulp van Rudie die me 2 stuks L/GL had meegegeven om uit te proberen. Eén nadeel: geen dagteller meer.
Die SL / S dashboardunit zal nog wel ergens in een krat bij Rudie liggen :mrgreen: :mrgreen: grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Het rode avontuur.

Berichtdoor Gino » 03 sep 2011, 23:06

Volgens Rudie moet dit qua tellerafwijking geen probleem zijn.

Ik heb nog niet proefgereden, maar toen we Féline opgekrikt hadden om de kilometertellerkabel te plaatsen,
waren de voorwielen van de grond.
In deze positie heb ik gestart en de 104 in de versnelling gezet. En jawel, de KM naald werkt.
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron