Dat van die "kieuw" klopt helemaal, deze was wel voorzien, maar zowel ikzelf als de carrossier dachten dat dit een plaats is waar veel vuil zal blijven tussenhangen en dus ook vlug zal beginnen roesten ertussen. Het leek hem dan het best om deze volledig dicht te werken zodat er niets meer tussenkan. Want dat is eigenlijk maar een opening van zo'n 1 cm die je dus nooit fatsoenlijk kan reinigen.
Als dit voor een auto is die alleen op circuit gaat gebruikt worden is het misschien wel mogelijk om die open te laten en tuninggaas tussen te steken, maar ik vind het wel ook mooi staan zoals het nu gedaan is.
Zowel voor- als achteraan is er aan de onderzijde ook een stukje afgedaan, zodat het metalen stripje op de dorpel ook weer kan geplaatst worden (deze zit er nog niet op).
Het volgende probleem zijn nu wel nog de bumpers: achteraan moeten er nieuwe bevestiginghaken gemaakt worden en vooraan is de bumper middendoor gezaagd omdat die veel te breed was en langs geen kanten paste en dan moeten deze nog gespoten worden.
Ook de lichten zitten er nog niet in, want ik denk dat ik toch ergens nog wat bevestigingen ontbreek, maar dat moet ik eerst nog es opzoeken.
Verder moet ook de tankstop nog geplaatst worden, want zoals je ziet hebben we die hoger gestoken in de achterstijl, op die manier moet die niet in de glasvezeldelen en staat ie ook een stuk hoger, wat het tanken toch makkelijker maakt
@ Jan Bachee: ja die velgen zijn inderdaad heeeeel erg lelijk, maar ik zou eerlijk gezegd niet meer met die banden durven rijden ook hoor, deze waren gewoon om de 104 op te zetten terwijl er aan gewerkt moet worden.
Als hij helemaal klaar is komen er witte Amil-velgen onder.