Homepage update

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Homepage update

Berichtdoor Rudie_Krämer » 24 aug 2009, 23:13

Ik hou jullie nog ff in spanning

Ik heb het hele restauratie verhaal wat netter opgezet, een samenvatting van het topic.

Ik moet morgen nog even het links nalopen, maar dan staat alles op een rij. Vormt een mooie basis voor de taxatie

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 24 aug 2009, 23:38

:mrgreen: Ruuds Race Paleis 8)
maar van de Benneton zie ik alleen het aankoop verhaal, en elder wat over de LPG, :evil: electronica en de backfire...
Van de recente restauratie zie ik niks... of ligt dat aan mij?
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 25 aug 2009, 07:28

Ik heb hem nog even verborgen, dit was een vooraankondiging :mrgreen: Om het spannend te maken :lol:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 25 aug 2009, 22:46

OK, daar komt ie:

http://homepages.ipact.nl/~fermal/index.html ( heb ik gewijzigd tov eerder bericht

Het zijn meer dan 200 foto's en het kan zijn dat het een tijdje duurt voordat alles binnen is. Bij mij ging het acceptable snel en heb er daarom niet voor gekozen om het op "meerdere " pagina's te doen.
Mocht het bij te veel mensen te lang duren dan moet ik het in stukjes knippen.

Ik heb de text in "steenkolen"-engels getypt zodat ik het ook op het franse forum kan zetten. Sommige worden heb ik in het woordenboek niet kunne vinden dus als mensen de juiste woorden wel weten hou ik me aanbevolen.
Op en aanmerkinge om text en uitleg mag altijd. Er zitten al heel wat uurtjes in en had geen geduld meer om er nog langer mee te wachten en wilde het jullie niet onthouden.

Ik hoop dat het een inspiratiebron is voor de ene en een waarschuwing is naar de andere: "bezint eer ge begint"

Sommige klussen waren niet moeilijk, maar wel zwaar. Teveel wegzagen is tricky omdat je het verband uit de auto zaagt. Ook goed meten voordat je begint. Veel foto's maken van de situatie voordat je begint.
Sorteer ook goed de spullen die je eraf haalt. Ik was continu alles kwijt omdat het zo lang heeft geduurd :mrgreen:

Veel lees en kijkplezier

Groeten Rudie

ps, zeg nooit nooit, maar ik ga dit nooit meer doen :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Rudie_Krämer op 13 sep 2009, 22:07, in totaal 2 keer bewerkt.
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor figlio del commesso » 25 aug 2009, 23:28

Leuk verhaal. Hulde hoor, voor je doorzettingsvermogen. Ik kan me voorstellen dat je 'moe, maar voldaan' bent.

In het midden doen een paar foto's het niet. kriksteun is een jack support en een dorpel is een sill.

Adios, JR
Avatar gebruiker
figlio del commesso
 
Berichten: 374
Geregistreerd: 17 aug 2005, 10:07
Woonplaats: Vught, n-Br

Berichtdoor Remco504coupe » 26 aug 2009, 01:30

Prachtig Rudie,
Ik heb al ej topics gevolgd, zonder er ooit een comment aan toe te voegen. Die ene keer dat ik bij de eierhandel(het PCN magazijn) in Woudenberg was stond er een hele bonte roestige 104 buiten, dat moet jij zijn geweest..Hoe je die 104 hebt vernieuwd: Jij bent echt klaar voor het exclusievere werk, het werk wat beter wordt afgewaarderd zeg maar.
Een 404 c, of een Facel Vega o.id.
Ik hoop dat je snel over een nieuwe sleutelruimte mag beschikken.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Berichtdoor Gino » 28 aug 2009, 22:49

Oeioei,

Als ik zo alles op een rijtje zie, dan is het echt ( maar ook écht) een ongelofelijke bult werk geweest....

Ik werd er soms kriegel van als ik al die roest zag.
Het is echt de moeite van je werk waard geweest om zo alles op een rij in de computer te zetten.

Hoewel de klus zelf daar de overtreffende trap van is !

Ik bewonder je vasthoudendheid in deze klus. Een gigantenklus.....

Het beetje hulp wat ik je van het totale werk gegeven heb, dat heb ik graag gedaan. Het was een leuke, en zeker ook voor mij een leerzame reis.

Gelukkig is er nog wat werk over.... :D

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Berichtdoor Piet104ZS » 30 aug 2009, 14:41

Man, man, wat een werk. Ik herken alle beelden wel zo'n beetje, maar dat die beelden een periode van maanden, nee jaren, bestrijken....

Rudie, chapeau........ you made it
En nu maar rijden.

8)

gr. Piet
Piet104ZS
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 28 jun 2008, 10:44
Woonplaats: Rijswijk ZH

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 sep 2009, 22:06

Ik heb mijn homepage aangepast.

http://homepages.ipact.nl/~fermal/

Restauratie is te vinden onder het linker dropdown menu:
http://homepages.ipact.nl/~fermal/GL6finalrestorationpart1.htm

Het grote document van de restauratie heb ik in 11 hoofdstukken geknipt zodat het niet zo lang duurt voordat alle foto's zijn ingeladen.

In pagina 3 en 4 heb ik nog wat foto-links zien staan die niet werken, maar voor nu ff stoppen ( ik had al een tijd niet met dreamweaver gewerkt en moest er weer aardig in komen :? )

Misschien ga ik er later nog wat meer text in schrijven, is nu wel erg gevuld met foto's

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft


Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten