Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Spannende onderwerpen als ontsteking, dynamo, bobine, bougies en andere onderdelen van het elektr(on)ische systeem.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Berichtdoor fred_S » 07 jun 2017, 15:04

ik weet onderhand dat het een bekend probleem is maar ook bij mij weigeren de snelheidsmeter, dagteller en kilometerteller. Ik ben geen techneut maar denk gezien de berichten in het forum dat het de snelheidssensor zou kunnen zijn. Ben begonnen met de zekeringen maar die zijn allemaal goed. Waar kan ik deze sensor vinden? Onze auto is een 406 1.8 break automaat uit 2003.Kan er een andere oorzaak zijn?
fred_S
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 25 mei 2017, 22:49

Re: Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Berichtdoor fred_S » 10 jun 2017, 15:10

Gevonden, bedankt voor alle reactie's
fred_S
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 25 mei 2017, 22:49

Re: Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Berichtdoor pauldevries » 10 jun 2017, 16:16

Jij bedankt voor je sarcasme, :roll: :roll:
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Berichtdoor pauldevries » 10 jun 2017, 16:27

ik had je nog willen typen dat ik eventueel wel een reserve exemplaar heb waarmee je het zou kunnen proberen,
en nog wat telelrbakken van de 406 enz
Maar nu denk ik, zoek het je maar zelf uit,
Heb je eigenlijk een vraagbaak gekocht??? die nog kost nog geen 40 euro nieuw kost voor de 406
en daar staat zo ongeveer alles wel in....
En je eens even fatsoenlijk voorstellen en wat plaatjes van je auto posten is ook wel de minste moeite die je mag doen,
Het is hier een liefhebbersforum voor vooral de klassiekere peugeot,s geen Gratis garageforum voor al je klachten en problemen,
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: Snelheidsmeter, kilometerteller etc. Peugeot 406

Berichtdoor fred_S » 19 jun 2017, 15:09

pauldevries schreef:ik had je nog willen typen dat ik eventueel wel een reserve exemplaar heb waarmee je het zou kunnen proberen,
en nog wat telelrbakken van de 406 enz
Maar nu denk ik, zoek het je maar zelf uit,
Heb je eigenlijk een vraagbaak gekocht??? die nog kost nog geen 40 euro nieuw kost voor de 406
en daar staat zo ongeveer alles wel in....
En je eens even fatsoenlijk voorstellen en wat plaatjes van je auto posten is ook wel de minste moeite die je mag doen,
Het is hier een liefhebbersforum voor vooral de klassiekere peugeot,s geen Gratis garageforum voor al je klachten en problemen,

Vreemde reactie hoor, ik zit op meerdere forums en heb daar binnen een dag altijd reactie, ik heb mij netjes voorgesteld op dit forum en vandaag een foto geupload.
fred_S
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 25 mei 2017, 22:49


Keer terug naar Elektrische en elektronische systemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron