gasinjectoren

Voor technische onderwerpen die niet in een van onderstaande categoriën te plaatsen zijn.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

gasinjectoren

Berichtdoor 305 » 06 jan 2017, 12:12

Wie kan mij verder helpen ?
Mijn Peugeot 607 geeft steeds storingen als de auto op gas rijdt. "anti vervuilingssysteem defect". Auto begint als een gek te piepen (zelfde geluid als wanneer men de autogordel niet om doet alleen dan nog iets harder). Wij hebben nu al 2x over 1000 km op benzine gereden maar zodra wij daarna op gas gaan rijden hebben wij de eerste storingen binnen 30 km al te pakken. De gasinstallatie is 3 jaar oud. Volgens de autogarage die de gasinstallatie heeft ingebouwd zijn het de gasinjectoren die de problemen veroorzaken. Wat ze wel vreemd vinden is dat de auto soms weken lang zonder problemen op gas loopt. De auto heeft 70.000 km op gas gelopen dus eigenlijk zouden de gasinjectoren nog goed moeten zijn. De gasinjectoren blijkt men niet te kunnen schoonmaken dus er zouden dan nieuwe in moeten worden geplaatst. Kosten 125 euro per stuk.

De auto is nu al meerdere keren uitgelezen door onze eigen Peugeotgarage als door de autogarage die de gasinstallatie heeft ingebouwd. Het begint er nu wel steeds meer op te lijken dat de storingen door de gasinstallatie worden veroorzaakt.

Wij hebben nu van onze autogarage een kastje gekregen waarmee men de storingen kan uitlezen en wissen. Op deze manier kunnen wij ons wel redden maar ideaal is het niet.

Wie heeft er een tip , kan mij verder helpen ?
305
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 18 dec 2007, 13:53

Keer terug naar Techniek algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten

cron