Wat is de wereld toch klein

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Wat is de wereld toch klein

Berichtdoor ceegee » 14 okt 2006, 21:32

Dat was me als kind als eens opgevallen in Israel want daar kwam de door mij meest gehate dominee uit Dokkum, waar we woonden, achter een zandheuvel vandaan stappen.

Via deze site zocht een forumlid een witte 504 als trouwauto. De man haalde hem woensdag op en bracht hem met echtgenote vandaag terug. Thee en koffie in de serre en wij een pracht vlaai en super mooie bos bloemen rijker.

In de vakanties met Klappi inspecteer ik voor ACSI de staat van campings en intervieuw 2 Nederlandse gasten van de camping.

2 jaar geleden op een camping ergens in een uithoek intervieuwde ik een Nederlands echtpaar en die brachten ons dus vanmiddag een vlaai en bloemen. De wereld is superklein : En wij maar denken met zijn vieren, waar kennen we mekaar van. :lol:


.
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor Evert G.D » 14 okt 2006, 23:10

Tja...kom er ook vaak achter dat de wereld een dorp is... :mrgreen: Zeker met internet. Maar dat maakt 't wel leuk! :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 76 gasten