Spijker naar F1

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Spijker naar F1

Berichtdoor Edzo » 11 sep 2006, 22:27

Volgend jaar dus een Nederlands fabrieksteam in de F1. Tjonge jonge , wie het breed heeft laat 't breed hangen blijkbaar? :mrgreen:

gr. Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 11 sep 2006, 23:43

Wist Michiel al van deze ambities :?:

Toch wel mooi hoor een Nederlands F1 team, Nu nog een fatsoenlijke Nederlandse rijder, en Jantje Lammers aan het roer zetten dan moet het goed komen 8)
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor Jeetje » 12 sep 2006, 09:04

Met een Spyker kun je de plank natuurlijk nooit misslaan :lol:

Er is in principe weinig Spyker aan die Formule 1-auto. Ze hebben gewoon (samen met een groep financiers) een formule 1-stal overgenomen en technisch etcetera zal er dan ook worden voortgeborduurd op de huidige bolide...

Die rijdt nou niet echt voorin mee en dat zal de Spyker Formule 1-auto naar alle waarschijnlijkheid ook niet.

Maar het is wel een mooie opsteker voor de Nederlandse auto-industrie (hebben we die dan? Ja... Kennelijk wel).

Verder is het natuurlijk een giga marketing-tool (wat te denken van de groei in naamsbekendheid) en zal er ook veel geld binnenstromen voor petjes, poloshirts, t-shirts, modelautootjes, etcetera, etcetera, etcetera...

Spyker heeft iets met zwart, dus de Formule 1-bolide zal ook wel zwart worden. Dat vind ik wel mooi. Die JPS-bolides uit de jaren '70 vond ik altijd heel gaaf...

Bovendien is dit natuurlijk dé manier om permanent (ten minste) 2 Nederlandse rijders op de baan te hebben!

Let's wait and see.
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Michiel Mobiel » 12 sep 2006, 16:15

Ravon 305 schreef:Wist Michiel al van deze ambities :?:

Ja, ik heb het op de voet gevolgd.
Lekker laten gaan en er maar het beste van hopen, denk ik zo.
Avatar gebruiker
Michiel Mobiel
 
Berichten: 320
Geregistreerd: 11 jun 2005, 00:59
Woonplaats: Apeldoorn


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten