gezocht: forum en of Citroën DS

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

gezocht: forum en of Citroën DS

Berichtdoor Bart-Peugeot » 06 sep 2006, 23:11

Hallo Klassiekervrienden,

Ik heb een vraag die niet Peugeotgerelateerd is, dus stel ik hem hier in het Café.

Mijn zwager is Citroën liefhebber. Heeft vanaf zijn 18e vele eenden versleten. (Zijn eerste eend importeerde hij zelf vanuit frankrijk). rijdt nu nog in 2 Ami's.
Omdat het gezin groeit, is een grote auto wel erg handig. Dus tijd om een wens in vervulling te laten gaan en een DS te zoeken. Ik zal proberen mijn steentje bij te dragen en helpen met zoeken.

Omdat ik van Citroën niet zo'n leuk forum als de onze kon vinden. (enkel http://www.citroen-forum.nl/ maar daar staat wel erg veel over de moderne modellen).

Ik doe dus een beroep op jullie oldtimerliefhebbers. Weet je een leuke DS te staan, geef me dan alsjeblieft even een seintje. Als je een leuk Citroen forum weet, dan is dit ook welkom.

Wat wordt er gezocht:
DS uit beginjaren 70
bij voorkeur 5 versnellingen
carosserie mag werk aanzitten
liefst een bodem met niet teveel werk
benzine (gas hoeft niet perse)

Marktplaats is al afgestruind. :-)

Ik ben benieuwd. :lol:
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Vreemdgaan

Berichtdoor jan eend + » 07 sep 2006, 00:52

Moio. De enige leuke C-babbel-site die ik ken is Azu-meel. Over besteleendjes, maar toch. Ze vechten mekaar de tent niet uit :wink: Misschien is via dat circuit wat te vinden. Suck6&groetz, Vanjan
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor leffe 404 » 07 sep 2006, 12:51

even wat tips ;

via de club (dagen) leg je vanzelfd nieuwe contacten ;

http://www.citroeniddsclub.nl/doc.php?id=19

meeting as zondag !
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam

Berichtdoor Dick » 07 sep 2006, 13:41

Als het wat mag kosten is Delest een optie.
Dick
 
Berichten: 1248
Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Bart-Peugeot » 07 sep 2006, 13:45

De IDDS club kende ik. Die Meeting wist ik nog niet. Ik zal het doorgeven.

D'Lest ken ik ook. Maar dat is geen optie. Ik zeg niet dat ze te duur zijn, maar ze vragen veel geld.
Ze hebben in iedergeval geen auto's voor hobbyisten. :-(
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Dick » 07 sep 2006, 13:52

Wel vreselijk mooie auto's van een extreem hoge kwaliteit, maar uiteraard betaal je daar ook voor.
Dick
 
Berichten: 1248
Geregistreerd: 04 nov 2005, 17:10
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Bart-Peugeot » 07 sep 2006, 14:04

Dick schreef:Wel vreselijk mooie auto's van een extreem hoge kwaliteit, maar uiteraard betaal je daar ook voor.

Klopt, ben ik zeker met je eens! Door dit soort bedrijven ben ik zelf ook enthousiast geworden.
Vroeger ( ik kom uit Meppel) ging ik altijd kijken bij Jaap vd Broek in Nieuwleusen. Hij noemt zich nu http://www.classicjaap.nl

Daar was ik dus op zondag 3 december (of de 4e misschien) 1999 buiten aan het kijken. Ik raakte aan de praat met iemand die zelf 3 504's had. Van een kennis van hem heb ik mijn 504 gekocht. Voor ongeveer de helft van de prijs van wat Jaap ervoor vroeg. Goed ik heb nu geen 504 Ti (uit France), maar wel een 504 GL (org NL), zoals mijn vader er 3 van gehad heeft en was ook precies de bedoeling. :-)
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: gezocht: forum en of Citroën DS

Berichtdoor Pininfarina504 » 08 sep 2006, 00:41

Bart-Peugeot schreef:Hallo Klassiekervrienden,

Ik heb een vraag die niet Peugeotgerelateerd is, dus stel ik hem hier in het Café.

Mijn zwager is Citroën liefhebber. Heeft vanaf zijn 18e vele eenden versleten. (Zijn eerste eend importeerde hij zelf vanuit frankrijk). rijdt nu nog in 2 Ami's.
Omdat het gezin groeit, is een grote auto wel erg handig. Dus tijd om een wens in vervulling te laten gaan en een DS te zoeken. Ik zal proberen mijn steentje bij te dragen en helpen met zoeken.

Omdat ik van Citroën niet zo'n leuk forum als de onze kon vinden. (enkel http://www.citroen-forum.nl/ maar daar staat wel erg veel over de moderne modellen).

Ik doe dus een beroep op jullie oldtimerliefhebbers. Weet je een leuke DS te staan, geef me dan alsjeblieft even een seintje. Als je een leuk Citroen forum weet, dan is dit ook welkom.

Wat wordt er gezocht:
DS uit beginjaren 70
bij voorkeur 5 versnellingen
carosserie mag werk aanzitten
liefst een bodem met niet teveel werk
benzine (gas hoeft niet perse)

Marktplaats is al afgestruind. :-)

Ik ben benieuwd. :lol:

Dan moet je bij Bieberg zijn, die heeft meerdere van dit soort auto's.
www.bieberg.nl
Pininfarina504
 
Berichten: 2498
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor Bart-Peugeot » 08 sep 2006, 08:55

Bedankt Wim!

Bieberg heeft inderdaad nog auto's voor een schappelijke prijs waar je nog wat aan kan klussen. :lol:

Mooi adresje!
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten