ambtenaren

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

ambtenaren

Berichtdoor ceegee » 11 jun 2006, 17:03

Komop Wim,

Niet zo wrokkig maar je hebt wel wat gelijk. Eigenlijk moet iedere Nederlander bij zijn geboorte recht hebben op een ambtelijke baan voor 5 jaar zeker nu de Vut is afgeschaft en het prépensioen.

Dus als je bijvoorbeeld keihard gewerkt hebt en je denkt op je 55ste ik ga het kalmer aan doen dan neem je je recht op en wordt ambtenaar .

Ikzelf zou graag beleidsmedewerker van het openbaar onderwijs in de gemeente Urk willen worden of van de luchthaven van Schiermonnikoog of van het Ministerie van silly walks.

We kunnen de politiek ingaan Wim met de leuze :" De Haagse snoeppot is van ons allemaal" maar ja dan kan ik weer niet zoals deze week een paar dagen naar Esbjerg en met een partij Ieren liedjes van de Dubliners in de kroeg brallen :oops:
:lol:
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Re: ambtenaren

Berichtdoor Pininfarina504 » 11 jun 2006, 21:58

vectorix schreef:Komop Wim,

Niet zo wrokkig maar je hebt wel wat gelijk. Eigenlijk moet iedere Nederlander bij zijn geboorte recht hebben op een ambtelijke baan voor 5 jaar zeker nu de Vut is afgeschaft en het prépensioen.

Dus als je bijvoorbeeld keihard gewerkt hebt en je denkt op je 55ste ik ga het kalmer aan doen dan neem je je recht op en wordt ambtenaar .

Ikzelf zou graag beleidsmedewerker van het openbaar onderwijs in de gemeente Urk willen worden of van de luchthaven van Schiermonnikoog of van het Ministerie van silly walks.

We kunnen de politiek ingaan Wim met de leuze :" De Haagse snoeppot is van ons allemaal" maar ja dan kan ik weer niet zoals deze week een paar dagen naar Esbjerg en met een partij Ieren liedjes van de Dubliners in de kroeg brallen :oops:
:lol:

Vector,
sinds ik jou auto niet meer in het onderhoud heb gaat het hard achteruit met me. :P
Ik ben helaas niet zo slim en door de wol geverfd als jij, anders had ik het ambtenaar zijn, net als jij inderdaad ook tot 5 jaar beperkt en was daarna ook makelaar en Bourgondiër geworden.
Maar tussen haakjes die PPO in de supermarkt wordt ook aardig duur.
Op de gemeentewerf in Venlo kun je nu ambtenaren koolzaadolie tanken a raison de 50€ cent per liter
Gr.
Wim
1-1
Ps. ik heb nog een dubbel lp-tje v/d Dubliners hoor
Laatst bijgewerkt door Pininfarina504 op 12 jun 2006, 12:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Pininfarina504
 
Berichten: 2498
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Re: ambtenaren

Berichtdoor Pininfarina504 » 12 jun 2006, 00:03

Wim van Boekel schreef:
vectorix schreef:Komop Wim,

Niet zo wrokkig maar je hebt wel wat gelijk. Eigenlijk moet iedere Nederlander bij zijn geboorte recht hebben op een ambtelijke baan voor 5 jaar zeker nu de Vut is afgeschaft en het prépensioen.

Dus als je bijvoorbeeld keihard gewerkt hebt en je denkt op je 55ste ik ga het kalmer aan doen dan neem je je recht op en wordt ambtenaar .

Ikzelf zou graag beleidsmedewerker van het openbaar onderwijs in de gemeente Urk willen worden of van de luchthaven van Schiermonnikoog of van het Ministerie van silly walks.

We kunnen de politiek ingaan Wim met de leuze :" De Haagse snoeppot is van ons allemaal" maar ja dan kan ik weer niet zoals deze week een paar dagen naar Esbjerg en met een partij Ieren liedjes van de Dubliners in de kroeg brallen :oops:
:lol:

Vector,
sinds ik jou auto niet meer in het onderhoud heb, ga ik psychisch hard achteruit. :cry:
Ik ben helaas niet zo slim en door de wol geverfd als jij, anders had ik het ambtenaar zijn, net als jij inderdaad ook tot 5 jaar beperkt en was daarna ook makelaar en Bourgondiër geworden.
Ideale ambtenaren beroep: rattenvanger in de Biesbosch
Maar tussen haakjes die PPO in de supermarkt wordt ook aardig duur.
Op de gemeentewerf in Venlo kun je nu ambtenaren koolzaadolie tanken a raison de 50 euro cent per liter, ik heb een klant die dat ook doet.
Met vriendelijke groeten,
Wim
1-1
Ps. ik heb nog een dubbel lp-tje v/d Dubliners hoor
Laatst bijgewerkt door Pininfarina504 op 12 jun 2006, 08:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Pininfarina504
 
Berichten: 2498
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor ZEN » 12 jun 2006, 08:20

Ahum, waar gaat dit over, heren?

Of is dit van modswege ergens anders vandaan gehaald? :roll: :?:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Onderonsje

Berichtdoor Pininfarina504 » 12 jun 2006, 08:30

ZEN schreef:Ahum, waar gaat dit over, heren?

Of is dit van modswege ergens anders vandaan gehaald? :roll: :?:

Onderonsje neem het maar niet al te serieus hoor.
Pininfarina504
 
Berichten: 2498
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Re: Onderonsje

Berichtdoor ZEN » 12 jun 2006, 09:04

Wim van Boekel schreef:
ZEN schreef:Ahum, waar gaat dit over, heren?

Of is dit van modswege ergens anders vandaan gehaald? :roll: :?:

Onderonsje neem het maar niet al te serieus hoor.




Was ik al niet van plan...



maar wel nieuwsgierig! :wink:





Nu we het toch over ambtenaren hebben, hier een paar heel oude ambtenarenmopjes:


Waarom kijkt een ambtenaar 's morgens nooit uit het raam?
Omdat hij dan 's middags niets te doen heeft.


Het motto van een ambtenaar:
Stel niet uit tot morgen, wat ook overmorgen gedaan kan worden.


Wat staat op de grafsteen van een ambtenaar?
Hier rust hij verder... 8)


Beetje te hard? Haal ik ze wel weg. 8) :wink:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor ceegee » 12 jun 2006, 09:46

He Wim wat krijgen we nou, gooi je de bijl der bij neer ? Mijn auto blijft gewoon bij jou in onderhoud hoor maar als ik steeds lampies moet kopen omdat ze doorbranden dan verkoopt de lampenier mij k..lampen of hij lost het probleem maar op.

Nou dat van die k..lampen liet ie zich niet zeggen dus hij heeft het probleem opgelost door het kapje van de spanningsregelaar los te boren en het ding af te regelen op 14 en nog wat, het ding stond op 15 en een beetje.

Klappi heeft zijn jaarlijkse controle gehad bij de klappiboer dus die haal ik vanmiddag op en dan zal ik de hele elektrawinkel weers eens aanzetten en kijken of het inderdaad opgelost is.

Nederige groet van Uw Boergondiër uit Friesland en fijn blijven sleutelen hoor !!!!!! :lol:

PS kun je die LP ook op een ceedeetje zetten ? ik ben nu alle koepletten van "Whiskey in the jar " aan het leren want mijn dag moet ook om.
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor ceegee » 12 jun 2006, 17:31

Zen wat is in hemelsnaam modswege :?:

Mijn 504 heeft Modswege, lijkt me niet gezond. :lol:
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 12 jun 2006, 23:50

Ik gok dat hij rede van een moderator bedoeld.
Wel leuk gevonde ZEN :lol:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor ZEN » 13 jun 2006, 08:41

van modswege: door een moderator uitgevoerd op grond van zwaarwegende argumenten en overwegingen.



Ravon: jij begrijpt het! :wink:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor ceegee » 13 jun 2006, 16:51

Mooi woord .Heb ik gisteren gelijk gebruikt toen mijn vrouw vroeg of ik mee ging met de honden wandelen en ik nee zei. Op de vraag waarom niet zei ik van mobswege en kon dus gelijk mijn pilsje inleveren.Als je zo begint is dat je laatste :twisted:

Wim ik heb je een mail gestuurt want het wordt nu echt intiem :D
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten