Yvonne Mosterd caravan bouwjaar 1961

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Yvonne Mosterd caravan bouwjaar 1961

Berichtdoor Pininfarina504 » 20 maart 2006, 10:32

Gisteren (18-04) o.a. naar de caravan wezen kijken die op Marktplaats geadverteerd staat en achter een groene(vert bouteille) Peugeot 504 hangt.
De auto is inmiddels verkocht.
Moest toch in Maastricht zijn, heb daarom de caravan even bekeken.
Toch wel redelijk mooi exemplaar voor het grootste deel gerestaureerd, verder zonder binnenverlichting,stroom,koelkast,wasbak etc.
Wel met prachtige houten kastjes,chromen handgreepjes en scharnieren(neigt naar art-deco),hefdak,mooi van ontwerp en vormgeving,leuk kleurenpatroon echt jaren 60 produkt.
Was bijna overstag, maar ben te bang dat hij bij de verzameling komt te staan, without using it.
Laatst bijgewerkt door Pininfarina504 op 21 maart 2006, 00:07, in totaal 2 keer bewerkt.
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor Gilletti » 20 maart 2006, 14:34

Zo'n soort Yvonneke?

Afbeelding
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Kopen Wim !!!!

Berichtdoor ceegee » 20 maart 2006, 20:14

Prachtig ding voor achter een Peugeot ! En als je em 1 keer hebt wil je der nooit meer vanaf en zo wel dan steek je hem toch gewoon in de fik ! ( eh sorry :oops: ) verkoop je hem.
Klein adviesje om mijn vorige opmerking te corrigeren, laat zoontje NIET de bedrading aanleggen, hij kan het wel echt wel , maar NIET laten doen :!:
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Re: Kopen Wim !!!!

Berichtdoor Pininfarina504 » 21 maart 2006, 00:09

vectorix schreef:Prachtig ding voor achter een Peugeot ! En als je em 1 keer hebt wil je der nooit meer vanaf en zo wel dan steek je hem toch gewoon in de fik ! ( eh sorry :oops: ) verkoop je hem.
Klein adviesje om mijn vorige opmerking te corrigeren, laat zoontje NIET de bedrading aanleggen, hij kan het wel echt wel , maar NIET laten doen :!:

Leuk weer van je te horen Vector, waar zat je, in Soedan toch niet zeker?
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor ceegee » 21 maart 2006, 09:55

In Sudan en in Ukraine Wim, Sudan ben ik vanaf, gaat mijn broer doen en ik Ukraine. Weet je een goeie spuiter Wim ? Want de 504 holt achteruit, heeft enorme last van zomersproeten. Of moeten we in verband met de clubkorting op zoek naar een gemeenschappelijke spuiter plaatwerker in het midden des lands of doet iedereen dat ook als zelf ? :shock:
Leven is leren en leren is Leven
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor Jeetje » 21 maart 2006, 10:00

vectorix schreef:In Sudan en in Ukraine Wim, Sudan ben ik vanaf, gaat mijn broer doen en ik Ukraine. Weet je een goeie spuiter Wim ? Want de 504 holt achteruit, heeft enorme last van zomersproeten. Of moeten we in verband met de clubkorting op zoek naar een gemeenschappelijke spuiter plaatwerker in het midden des lands of doet iedereen dat ook als zelf ? :shock:


En in het verlengde van die vraag: weet iemand een goede bekleder die niet te duur een setje voorstoelen met leer wil/kan bekleden??? :roll:
(sorry voor het off-topic gaan)


Zo'n caravan staat wel heel gaaf achter een Franse klassieker, Wim!
(zo... Weer on-topic) :wink:
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Pininfarina504 » 21 maart 2006, 10:17

Jeetje schreef:
vectorix schreef:In Sudan en in Ukraine Wim, Sudan ben ik vanaf, gaat mijn broer doen en ik Ukraine. Weet je een goeie spuiter Wim ? Want de 504 holt achteruit, heeft enorme last van zomersproeten. Of moeten we in verband met de clubkorting op zoek naar een gemeenschappelijke spuiter plaatwerker in het midden des lands of doet iedereen dat ook als zelf ? :shock:

Weet ik, zie pb.

En in het verlengde van die vraag: weet iemand een goede bekleder die niet te duur een setje voorstoelen met leer wil/kan bekleden??? :roll:
(sorry voor het off-topic gaan)
M.b.t. bekleder: ga informeren.


Zo'n caravan staat wel heel gaaf achter een Franse klassieker, Wim!
(zo... Weer on-topic) :wink:
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor Hans » 21 maart 2006, 20:48

Een best wel mooi exemplaar,ik ben deze tegen gekomen bij het museum van Peugeot in Frankrijk,heb toen een briefje achtergelaten en de eigenaar belde mij een maandje geleden,maar aangezien Louis weg is en deze caravan niet achter een modernere Citroen CX past heb ik dus nee gezegd .
Deze meneer had hem toen achter een Peugeot 205 CTi staan ,stond ook niet echt trouwens
Doe maar gek ,dan doe je al gewoon genoeg
Avatar gebruiker
Hans
 
Berichten: 194
Geregistreerd: 05 mei 2004, 21:35
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten