ZEN schreef:Voluit heette zo'n voiture dan: Princes Vandenplas.
Er was zelfs een Austin Allegro Vandenplas uitvoering
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Ravon 305 schreef:wowo schreef:404UXD schreef:Ik zie toch echt 4 x een 504: Achter die break staat er nog één!
Juist
Ik kom op
3 x 504 break
4 x 304 sedan
1 x 504 sedan
1 x 204/304 break
1 x 204 sedan
1 x 104
Zet daar ook ff een 305 bij
peppo schreef:Tussen een Princess en een Pony zit toch wel een behoorlijk verschil. Een Princess vind ik namelijk nog steeds erg mooi. Maar als ex-Princess eigenaar ben ik natuurlijk bevooroordeeld...
Mockenrue schreef:ZEN schreef:Voluit heette zo'n voiture dan: Princes Vandenplas.
Er was zelfs een Austin Allegro Vandenplas uitvoering
Evert G.D schreef:Nou...als Peugeotliefhebber vind ik een Princess een errug mooie auto. Kan niet anders zeggen.... Ken iemand met een 77-er, zo'n auto was qua vormgeving ronduit revolutionair voor die tijd, met z'n wigvorm. Heb ooit het genoegen gehad in een Princess te mogen rijden en dat was werkelijk een genoegen
peppo schreef:Evert G.D schreef:Nou...als Peugeotliefhebber vind ik een Princess een errug mooie auto. Kan niet anders zeggen.... Ken iemand met een 77-er, zo'n auto was qua vormgeving ronduit revolutionair voor die tijd, met z'n wigvorm. Heb ooit het genoegen gehad in een Princess te mogen rijden en dat was werkelijk een genoegen
Ik heb zelf een Princess 2200 HLS automaat gehad en die zweefde werkelijk over de weg. Dat geluid van die dwarsgeplaatste zescylinder voorin was trouwens werkelijk smullen. Alleen bouwde je met zo'n auto wel een zeer intieme band op met de garagehouder, al was het alleen al om de linker- of rechterkant van de auto weer eens op te laten pompen als het veersysteem weer gedeeltelijk was leeggelopen.
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten