Het 25000 ste bericht!!

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor A.BRANDHORST » 15 maart 2006, 19:08

ik heb al gezegd dat die 45 euro's het waard zijn ,maar dat aan het eind van de rekening / optelsom, het veel geld is wat verdwijnt, of niet?
505 GTI uit 1985..ook een Talbot Tagora in gedeeld bezit!Per 05/06/2009 een Talbot Solara.Per 01.06.2013 een Peugeot 605 Sli van 1996.
SGP-er,in hart en nieren!
Filmpje v/dTagora: http://www.youtube.com/watch?v=9TISRwlEVoU
Peugeot/Talbot:DYNAMISCH OP WEG!
Avatar gebruiker
A.BRANDHORST
 
Berichten: 670
Geregistreerd: 19 aug 2005, 12:48
Woonplaats: 's-Gravendeel

Berichtdoor Gilletti » 15 maart 2006, 19:18

Tsja, ieder zo zijn prioriteiten. Je kunt je geld maar 1x uitgeven.
Het kwam op mij over alsof je vond dat er voor die 45 euro niks geregeld werd, terwijl er achter de club natuurlijk wel een ijverig en enthousiast team schuil gaat.

Wat betreft je kritiek op de PR van de club(s) kan ik je de hand schudden. Er mag actiever geworven worden, maar je moet natuurlijk wel met een stel vrijwilligers tegen lage kosten op het juiste moment op de juiste plaats zijn (promo-logistiek, haha).

Op de Interclassics beurs in Maastricht laatst zijn folders uitgedeeld. Ook voor het evenement op eerste paasdag heb ik gevraagd of de clubs een promo standje wilden inrichten.
Neemt niet weg dat iedere liefhebber die zich graag wil aansluiten na een rondje Google al heel veel Peugeot clubgebeuren kan vinden.

Heb je de nieuwe site van de 404 vereniging al gezien? Is erg mooi en professioneel geworden.

Overigens, mocht men dat denken, ik ben geen lid van de PCN en op verzoek kan ik ook een lijstje geven met goede doelen (incl. kerk) die ik dit jaar gesteund heb. :wink:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor A.BRANDHORST » 15 maart 2006, 19:31

Ok Giletti, zo bedoelde ik 't idd,iig ik word lid miv vandaag, dat wel, ik ga gewoon kijken hoe m'n waar voor mn geld is / wordt... en dat dan afwegen, maar dat komt denk ik wél goed,


Maar op de site van PCN staat: Laatste update: WOENSDAG 17-AUGUSTUS-2005!!!!! en dat maakt een dode indruk op een eventueel geinteresseerde nieuwkomer.. dat verhaal van de vrijwilligers ken ik, je vindt wel mensen, maar die willen dan als tegenprestatie gratis onderdelen uit dát magazijn hebben of voor een matsprijs, hebben ze die onderdelen éénmaal, dan is (heb ik gehoord ) (bij wie kan ik wel vertellen, maar dat zet ik niet zómaar op internet, eventueel kan je 't te weten komen via de PB, ) de belangstelling heel snel "op".

En niet iedereen heeft veel tijd natuurlijk!! Dus idd als alles vrijwillig moet, dan is meestal de belangstelling / kostenstelling gewoon zo als ie nu is, maar dat van woensdag 17/aug/05 staat gewoon suf, dat begrijp je hoop ik.!
505 GTI uit 1985..ook een Talbot Tagora in gedeeld bezit!Per 05/06/2009 een Talbot Solara.Per 01.06.2013 een Peugeot 605 Sli van 1996.
SGP-er,in hart en nieren!
Filmpje v/dTagora: http://www.youtube.com/watch?v=9TISRwlEVoU
Peugeot/Talbot:DYNAMISCH OP WEG!
Avatar gebruiker
A.BRANDHORST
 
Berichten: 670
Geregistreerd: 19 aug 2005, 12:48
Woonplaats: 's-Gravendeel

Berichtdoor Evert G.D » 16 maart 2006, 01:01

A.BRANDHORST schreef:ik denk't wel :wink: Al is het alleen maar dat mijn mening wordt geventileerd, en bevorderd, beter IETS dan NIETS, toch?


Als je lid bent van de PCN heb je ook de mogelijkheid om op de ALV te bepleiten dat er meer evenementen op zaterdag komen. Wie weet krijg je medestanders.
Zelf ben ik al sinds de oprichting secretaris van de Veenendaalse Oldtimer Club en zoals je ongetwijfeld weet wonen er in die regio zeer veel protestanten van laat ik maar zeggen SGP-huize. Die maken ook een vrij groot deel uit van ons ledenbestand. Als wij een evenement op zondag hielden, kwamen er hooguit 10 auto's opdagen. Doen we dat op zaterdag, komen er 40 of meer. Voor ons was de keuze niet moeilijk: alleen zaterdagevenementen dus. Een club bestaat tenslotte uit leden en niet alleen uit een - in ons geval - geheel niet-protestants bestuur dat geen problemen heeft met een evenement op zondag.... :mrgreen:
Maar als je een keer mee wilt doen, kan ik je de agenda wel 's PB-en.

Overigens was dit voor mij bericht 406, zie ik ineens... :lol:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 16 maart 2006, 01:56

Van het topic blijft zo wijnig over zeg :roll:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor ZEN » 16 maart 2006, 11:09

Ravon 305 schreef:Van het topic blijft zo wijnig over zeg :roll:




Maar het aantal posts loopt wel op... :wink:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor Gilletti » 16 maart 2006, 21:00

Ravon 305 schreef:Van het topic blijft zo wijnig over zeg :roll:


Waar blijft jouw zinvolle bijdrage dan? :?:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor 404 » 16 maart 2006, 22:10

A.BRANDHORST schreef:En weet je wat het ook is:

Die 45 Euro is zn geld waard , geen twijfel over mogelijk, maar ik zal het eens opsommen:

45 Euro PCN
60 Euro abonnement Autoweek. (1 X per week een blad)
20 Euro per jaar abbonnement De Banier, van de SGP
120 Euro giften per jaar, de SGP krijgt namelijk geen subsidie meer van de overheid dankzij onze "vriendinnen"van het Clara Wichmann Fonds, euh.. wichelroede stichting voor de heksen.... , omdat vrouwen niet in het bestuur van de SGP mogen, en van de kerk, nou, dan stem je toch op een andere politieke partij?? (Alsof die vrouwen van het Clara huppeldepup uberhaupt lid willen worden bij de SGP of in het bestuur willen danwel in de 2e kamer, geloof jij het???)
Daarnaast, als het iemand de keel uithangt dat de SGP bestaat, dan is dat ook vreemd, "democratie" is het woord, kortom , vrijheid van meningsuiting én religie, volgens mij ''heerscht'' het christendom al langer dan vandaag... (2000 jaar ofzo??), dus wie zeurt er dan over het bestaansrecht van de SGP? ze bestaan al sinds 1921... en ze hebben de -op het moment- langst zittende kamerlid, bijna 25 jaar!. (Dhr. van der Vlies)
Kerkelijke giften, biddag, zondag, dankdag,Goede Vrijdag Pasen, Pinksteren, Kerst. (Niet om te zeuren, maar het is wél allemaal geld)
40 Euro voor Artsen zonder grenzen (ongeveer)
Reumafonds (Aan de deur gisteren) 4 euro
Hartstichting, (Aan de deur) 5 euro
KWF (kankerbestrijding) 10 euro
Gehandicaptensport: 1 euro
Leverstichting: 2 euro
Nierstichting, : 5 euro
Diabetesfonds: 2 euro.

Nou.. zeg zelf? Ik zal VAST het eea nog vergeten zijn aan 'bedelbrieven' (Rode Kruis, de Zonnebloem, Woord en Daad, Natuurmonumenten (heb ik opgezegd, omdat ik het in een woord 'verschrikkelijk asociaal vind", dat de dijken doorgestoken worden om een natuurgebied te creëren, en daar hebben die boeren dat tig jaar voor gestreden en gebeuld, in 1 jaar tijd is al het werk verkwanseld, vernield (ik heb het over Tiengemeten), dat was al een uniek eiland van zichzelf, denkt men nu echt dat het bevordelijk is als de mensen daar de natuur gaan bekijken ?? Nee, natuurlijk niet, het wordt alleen maar drukker, die vogels hebben de Wadden al hoor?!)

Totaal kom ik (inclusief kerkgiften zó al op 650 Euro) in totaal...

Daarnaast te rekenen : verzekering, kostgeld aan mn ouders, wegenbelasting (auto is pas 21 jaar), benzineverbruik, kwartje van Kok ooit nog eens terug?? Mn neus!! Kortom, als je eens bij gaat houden waar al je geld heengaat, is dat gewoon veel geld, of niet soms???

Daarom dus!, je probeert gewoon eens op de uitgaande bedragen te letten, waar eventueel in valt te snijden !?!

Je zou je 505GTI kunnen wegdoen en een 205 diesel aanschaffen. :P
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor A.BRANDHORST » 16 maart 2006, 23:27

ga jij je mond eens 10 keer met zeep spoelen, cultuurbarbaar!
505 GTI uit 1985..ook een Talbot Tagora in gedeeld bezit!Per 05/06/2009 een Talbot Solara.Per 01.06.2013 een Peugeot 605 Sli van 1996.
SGP-er,in hart en nieren!
Filmpje v/dTagora: http://www.youtube.com/watch?v=9TISRwlEVoU
Peugeot/Talbot:DYNAMISCH OP WEG!
Avatar gebruiker
A.BRANDHORST
 
Berichten: 670
Geregistreerd: 19 aug 2005, 12:48
Woonplaats: 's-Gravendeel

Berichtdoor 404 » 17 maart 2006, 00:26

:twisted:
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 17 maart 2006, 01:18

Gilletti schreef:
Ravon 305 schreef:Van het topic blijft zo wijnig over zeg :roll:


Waar blijft jouw zinvolle bijdrage dan? :?:

Was dat niet zinvol genoeg dan :twisted:
Ik bedoel alleen maar dat al dat gebazel wijnig te doen heeft met het 25000e bericht.
Dat aantal ligt trouwens ook al weer achter ons en we gaan uit kijken naar de 30000 of meteen maar de 50000 :mrgreen:


(zo is dat zinvol genoeg gilletti) :wink: :lol: :P
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor ZEN » 17 maart 2006, 09:21

Albert, 404UXD heeft wel gelijk.
gaat het je om de pecunia, dan doe je het verkeerd door die auto van hier tot het eind van de straat te handhaven.

Maar ja, cultuur en kunst staan boven geld, boven verstand.

Dus niet mekkeren, dan stop je maar met de SGP te steunen... :mrgreen:
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor A.BRANDHORST » 17 maart 2006, 16:52

ZEN: breek me de bek niet open over deze -geen geld van de regering kwestie- dus 1 advies: Lul er niet meer over , anders word ik namelijk wél lastig / vervelend... :wink: :roll:
505 GTI uit 1985..ook een Talbot Tagora in gedeeld bezit!Per 05/06/2009 een Talbot Solara.Per 01.06.2013 een Peugeot 605 Sli van 1996.
SGP-er,in hart en nieren!
Filmpje v/dTagora: http://www.youtube.com/watch?v=9TISRwlEVoU
Peugeot/Talbot:DYNAMISCH OP WEG!
Avatar gebruiker
A.BRANDHORST
 
Berichten: 670
Geregistreerd: 19 aug 2005, 12:48
Woonplaats: 's-Gravendeel

Berichtdoor Edzo » 17 maart 2006, 21:41

Ik begon gisteren en eergisteren al te twijfelen....
ik had nog in overweging om te gaan, de 25-ste maart,
maar het spijt me, ik haak af, na het lezen van dit topic.
Ik hoop iedereen te zien op zondag 16 april, of bij een andere gelegenheid.

groeten, Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor 404 » 17 maart 2006, 22:03

Dturbo schreef:Ik begon gisteren en eergisteren al te twijfelen....
ik had nog in overweging om te gaan, de 25-ste maart,
maar het spijt me, ik haak af, na het lezen van dit topic.
Ik hoop iedereen te zien op zondag 16 april, of bij een andere gelegenheid.

groeten, Edzo

:?:
Vanwege de opmerkingen over de 205 diesel?
Dat ging alleen over zuinigheid, ik heb niks tegen 205 diesels verder.
404
 
Berichten: 892
Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14

Berichtdoor ZEN » 17 maart 2006, 22:04

A.BRANDHORST schreef:Ok Giletti, zo bedoelde ik 't idd,iig ik word lid miv vandaag, dat wel, ik ga gewoon kijken hoe m'n waar voor mn geld is / wordt... en dat dan afwegen, maar dat komt denk ik wél goed,


Maar op de site van PCN staat: Laatste update: WOENSDAG 17-AUGUSTUS-2005!!!!! en dat maakt een dode indruk op een eventueel geinteresseerde nieuwkomer.. dat verhaal van de vrijwilligers ken ik, je vindt wel mensen, maar die willen dan als tegenprestatie gratis onderdelen uit dát magazijn hebben of voor een matsprijs, hebben ze die onderdelen éénmaal, dan is (heb ik gehoord ) (bij wie kan ik wel vertellen, maar dat zet ik niet zómaar op internet, eventueel kan je 't te weten komen via de PB, ) de belangstelling heel snel "op".

En niet iedereen heeft veel tijd natuurlijk!! Dus idd als alles vrijwillig moet, dan is meestal de belangstelling / kostenstelling gewoon zo als ie nu is, maar dat van woensdag 17/aug/05 staat gewoon suf, dat begrijp je hoop ik.!



Ik denk dat je zoiets bij iedere vereniging wel tegenkomt, maar ik vind wel dat je al bij voorbaat uitgaat van het slechte in de mens.
Er zijn heus vrijwilligers die het niet in hun hoofd halen om zoiets alleen maar te denken! Voor hun is de club alles. Maar... vind ze maar eens...


De website: daar waren we het collectief al eerder over eens. Foto's die je opstuurt worden niet geplaatst. Advertenties: idem.
Wel in Le Lion. Maar de website beheerder mocht inderdaad wel wat meer doen. Of laat hij/zij het anders overdragen aan iemand die er wel meer tijd voor heeft. En het ook KAN...

In zo'n grote club moet zo iemand toch wel bestaan? Desnoods meerdere beheerders om het niet op 1 persoon neer te leggen!


De politiek-geld-giften-contributies-auto kwestie laten we inderdaad maar beter rusten. Iedereen heeft andere prioriteiten! 8)
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor Edzo » 17 maart 2006, 22:07

Vanwege de opmerkingen over de 205 diesel?
Dat ging alleen over zuinigheid, ik heb niks tegen 205 diesels verder.


@404UXD: natuurlijk niet, die 205 is niet echt waar ik me druk over maak.... :mrgreen:
maar ik ga idd. met ZEN mee, en laat alles rusten, dat is het beste.

groeten, Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor Gilletti » 17 maart 2006, 22:35

Goed, de discussie is ten einde en het 25.000ste berichtje zijn we inmiddels alweer ruim gepasseerd.

Nu weer terug naar het vrolijke Peugeot-liefhebbers-onder-elkaar wereldje. :wink:

Afbeelding
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Vorige

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten