Gezocht garage voor onderhoud

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Gezocht garage voor onderhoud

Berichtdoor RogerSch » 10 feb 2016, 19:02

De APK-keuring van de 205 CTI staat er aan te komen maar nu wil ik dit moment gebruiken om de auto technisch helemaal en grondig te laten nakijken ("groot" onderhoud). Ook lekt de motor wat olie en dat wil ik ook laten verhelpen.
Wie weet een Peugeot garage in het zuiden van het land (Limburg / Brabant) die ervaring heeft met het onderhoud van 205jes? Belangrijk is dat de garage goed werk levert en zijn afspraken nakomt.

Wie heeft er tips?
Vroeger:
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
Avatar gebruiker
RogerSch
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 16 mei 2015, 14:55

Re: Gezocht garage voor onderhoud

Berichtdoor RogerSch » 12 feb 2016, 17:39

Op advies van leden op o.a. het 205 Cabrio Forum heb ik contact gezocht met E&S Automotive in Helmond. Zij beantwoorden wel emails binnen afzienbare tijd. :? :? :?
Dus een afspraak gemaakt om medio maart groot onderhoud te laten uitvoeren...

Topic kan gesloten worden.
Vroeger:
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
Avatar gebruiker
RogerSch
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 16 mei 2015, 14:55


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten