Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu???

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu???

Berichtdoor Jeetje » 05 feb 2015, 10:45

Soms moet je gewoon iets van het hart en gisteravond gebeurde er iets wat daaraan voldoet...

Ik rij 's avonds van Den Haag naar huis en neem om ongeveer 20:30 uur -vlakbij huis- de afslag op de A2 naar Vinkeveen (komende vanuit de richting Amsterdam gaande in de richting van Utrecht).

Voor mij rijdt op de rechter rijstrook een donkerrode Renault Twingo met 2 mensen erin en op de linker rijstrook haalt ons een Jaguar F Type in (tjongejonge wat is dat trouwens een fraai automobiel; maar dat terzijde).

Op een gegeven moment zet de bestuurder van de Renault Twingo z'n knipperlicht naar links en gaat naar links; waarschijnlijk omdat hij aan het eind van de weg linksaf wil slaan richting Hilversum. Ik blijf op de rechter rijstrook omdat ik aan het eind van de weg rechtsaf richting Vinkeveen moet. Ik kom dichterbij de Twingo en als ik vlakbij ben, besluit hij plotseling tóch weer naar rechts te komen, zet z'n knipperlicht aan en stuurt naar rechts.

Ik had toen 2 opties: vol in de ankers met als risico dat het achteropkomende verkeer in gevaar zou komen, of met een beetje gas erbij snel aan de naar rechts komende auto voorbij rijden.

Ik besloot het laatste te doen en was de Twingo nog ruim voor de rotonde gepasseerd en ik zie in mijn spiegel de Twingo tóch weer naar de linker rijstrook gaan.

Overtuigd van het feit dat ik door adequaat reageren een aanrijding had voorkomen, neem ik de rechter strook van de rotonde en ga aan het eind van de weg rechts voorgesorteerd staan voor het rode verkeerslicht om rechtsaf richting Vinkeveen te kunnen rijden. De Twingo neemt de linker rijstrook van de rotonde en gaat naast mij staan om linksaf richting Hilversum te rijden.

Niks aan het handje... Zou je denken...

Op dat moment komt er echter een politieauto voor me staan en zet z'n bordje 'politie-volgen' aan. Ik volg de politie naar de bushalte om de hoek (op de N201); ervan overtuigd dat ik niets verkeerd had gedaan.

Wat schetst mijn verbazing? De agent spreekt mij aan en zegt dat ik een 'vreemde manoeuvre' uitvoerde. Ik legde hem uit dat ik -volgens mij- door mijn adequate rijgedrag juist een aanrijding had voorkomen. Hij was echter van mening dat ik 'rechts ingehaald' had...

Ik vroeg hem of hij beeldmateriaal had waarop we een en ander zouden kunnen zien, maar hij gaf aan dat hij die beelden niet had en ook niet nodig had.

Vervolgens vroeg hij mij waarom ik die 'vreemde manoeuvre' uitvoerde en weer legde ik hem uit dat ik dat wel moest doen om een aanrijding te voorkomen.

Toen vroeg hij mijn verklaring (maar vergat(?) om mij mede te delen dat ik niet tot antwoorden verplicht was en/of een verklaring af te leggen). Die heb ik hem gegeven, maar hij zat het allemaal in een klein notitieblokje te kriebelen. Ik zag dat hij niet alles noteerde wat ik verklaarde en dat vroeg ik hem ook, maar hij gaf aan dat hij alles aan het opschrijven was (yeah, right!)

Ten slotte vroeg hij of ik wilde weten hoe hoog de bekeuring zou zijn. Toen ik aangaf dat ik dat inderdaad wilde weten, ging hij in een of ander boekje bladeren en meldde me dat 'er een sterretje achter staat' en dat de Officier van Justitie de hoogte van de bekeuring zou bepalen.
Hij zou me wel nog 'het geeltje' (?) toesturen. Hij legde niet uit wat dat dan zou zijn, maar ik ga er maar vanuit dat dat de ouderwetse 'bekeuring' is (of mijn verklaring?).
Vervolgens wenste hij mij nog een fijne avond.

Het is dat ik hem z'n dienstnummer (en dat van zijn collega) vroeg, anders had ik niet eens geweten door wie ik staande was gehouden. De dienstnummers van beide dienders zijn 19302 en 15602.

Wat me opviel was het volgende:
1) mij is geen cautie gegeven;
2) de diender heeft zich niet voorgesteld toen hij mij staande hield;
3) hij heeft mij niet mijn naam gevraagd. Hij heeft wel mijn rijbewijs gevraagd, maar niet geverifieerd of dat rijbewijs ook daadwerkelijk van mij was;
4) ik heb geen bewijs gekregen dat ik staande gehouden ben en wat de verdenking is van de overtreding die ik zou hebben begaan;
5) hij heeft mijn verklaring in een klein notitieblokje (linkshandig) zitten kriebelen en hij heeft mij mijn verklaring niet nogmaals voorgelezen, of in de mogelijkheid gesteld om mijn verklaring nog eens door te lezen (dat zou ook moeilijk worden, omdat hij alles in 'kreten' in zijn notitieblokje had genoteerd);
6) ik heb geen afschrift van mijn verklaring gekregen (al heb ik de indruk dat hij mij die nog toe gaat sturen. Ik vraag me echter af of in die verklaring echt alles zal staan wat en zoals ik het heb verklaard);
7) hij ging op geen enkele manier in op mijn lezing en argumenten, maar gaf slechts aan dat hij had waargenomen dat ik rechts zou hebben ingehaald en dat ik daar een bekeuring voor zou krijgen;
8 ) hij omschreef de verkeerssituatie ter plaatse heel anders dan deze is;
9) toen ik hem vroeg wat voor overtreding ik dan gemaakt had, kon hij mij dat niet mededelen, behalve dat ik rechts zou hebben ingehaald. Hij kon wel aangeven dat er in zijn boekje een sterretje achter stond en dat dat betekende dat de Officier van Justitie de hoogte van de bekeuring vast zou stellen (???). Het was toch rechts inhalen? Dat hoeft toch niet via de Officier van Justitie?

Ik heb nogal eens een bekeuring gekregen voor het overschrijden van de maximum snelheid en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee: als ik te hard heb gereden, verdien ik gewoon een bekeuring; punt uit. Ik heb ook alleen maar bekeuringen voor 'te hard rijden' gekregen, that's it!

De manier waarop deze bekeuring tot stand gekomen is, schokt toch wel enigszins mijn rechtsgevoel, geeft het vertrouwen in de politie een knauw en laat me zitten met een deuk in mijn rechtvaardigheidsgevoel...

Ik ga normaliter nooit in beroep/bezwaar tegen een bekeuring (wie zijn billen brandt, moet immers maar op de blaren zitten), maar in dit geval maak ik een uitzondering.

Al ben ik bang dat de dienders in kwestie er niet voor terug zullen deinzen om hun verhaal af te stemmen en zo te verdraaien dat ik uiteindelijk toch de bekeuring zal moeten betalen... Dat zal echter niet zonder slag of stoot gaan!

Overigens tot slot nog een overweging: als het dan al zo gebeurd zou zijn als de politie aangaf (quod non), waarom zou ik dan in godsnaam rechts inhalen? Ik had dan toch ook de Twingo (net als die Jaguar) gewoon links in kunnen halen, de rotonde via de binnenste rijstrook kunnen nemen en dan daarna naar rechts om bij het einde van de weg naar rechts af te slaan?
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor yellowsub » 05 feb 2015, 11:00

Locatie hangen geen camera's? Die Twingo of F is niet te achterhalen als getuigen?

Tsja, dienders... Ik heb er geen hoge pet van op. Als voorbeeld: bellen altijd in de auto, in dienstauto en priveauto/stille wagen, altijd als ik het zie verkeerd geparkeerd: storend, niet om zichzelf te beschermen maar gemakzuchtig etc. De verhouding/eerbied/begrip is voor mij iig zoek. Diender is een mens, maar in uniform gestuurd door mysterieuze drijfveren. Reeds diverse mensen gekend die de opleiding niet eens af konden maken: stond hun tegen: integriteit- doel middel.

Je verhaal is duidelijk, schrijf het nogmaals op. Maak foto's van de situatie en verzamel kaartmateriaal.

Succes en ik volg het.
yellowsub
 
Berichten: 295
Geregistreerd: 23 nov 2007, 09:41
Woonplaats: Breda

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor MarcoPeus » 05 feb 2015, 11:28

Doe er mee wat je wil, ik heb er geen baat/nadeel van. Ik kan alleen zeggen dat ik al meerdere keren een bekeuring ongedaan heb gemaakt gekregen door onderstaande advocaat en mijn geld terug heb gekregen en dat kosteloos.
Dit natuurlijk alleen ALS je een bekeuring ZOU gaan krijgen wat ik betwijfel.
http://www.meerts.nl/verkeersboetes#.VNM3Yp2G98E

De hele situatie is wel vreemd. Hij was VERPLICHT je je recht mede te delen dat je niet tot antwoorden verplicht bent. Op die vormfout/procedurefout valt zijn bekeuring als een kaartenhuis in elkaar.
Als hij dan niet alles noteert riekt t ook naar onvolledig en dus foutief handelen. Ook reden tot verwerping van de prent door een rechter.
Heb je ook t kenteken genoteerd van de politiewagen?

Ik kan me zeer goed vinden in de mening van Yellowsub. Er zijn (enkele) goede dienders. Die worden echter als pispaaltje gebruikt door de rest en halen t vaak niet tot t einde. Het wordt meer en meer een politiestaat in dit land en dat staat me tegen. Programma's als Wegmisbruikers met die hoogstarrogante Koos S. kan ik niet bekijken. De sensatie druipt er vanaf en de camera is olie op t vuur dat de diender gaande houdt.

Hopelijk hoor je er nooit meer iets van en in het onverhoopte geval van wel hoop ik dat je wat aan die advocaat hebt die ik je doorgestuurd heb.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Gilletti » 05 feb 2015, 12:13

Van juridisch advies kan ik je niet dienen maar de situatie daar herken ik heel goed.
Helaas maak ik een dergelijke situatie ook af en toe elders mee.
Gelukkig tot nu toe geen nukkige en koppige dienders daarbij aangetroffen...

Succes met de afhandeling/ bezwaar!
Laatst bijgewerkt door Gilletti op 05 feb 2015, 16:20, in totaal 1 keer bewerkt.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Remco504coupe » 05 feb 2015, 13:23

Wacht even de post af, dan weet je meer, zoals de feitcode.
Ook zie je dan een letter rechtsboven de brief, zoals een M (Mulder), S ( Strafbeschikking) en zo zijn er nog een paar.

Afhankelijk daarvan ga je in beroep of maak je bezwaar en vraag je via de WOB alle benodigde stukken op.
Als ze daar niet/te laat op reageren kun je nog een maximum dwangsom van zo'n €1300,- beuren.
Waarschijnlijk krijg jij je geeltje later omdat Bromsnor nog een Proces Verbaal moet typen.
(Bij Mulder is dat pas het geval als jij daar om vraagt via de WOB dus dan moeten ze alsnog werken voor hun geld, daarom ALTIJD bij ELKE bekeuring de zaak aanvechten, je moest eens weten hoe vaak een meting niet deugt. ( Ijkrapport verlopen, certificaat niet behaald door verbalisant etc.)

Belangrijk: Je eerste bezwaar/beroep komt bij de OVJ, en die heeft maar 1 doel: zijn bonnenquotum.
Dus hier nog niet inhoudelijk op je bezwaar ingaan, omdat men anders even het PV aanpast voor bij de rechter.
Bekende term is een lafje, komt van LAF: Leugen plus Ambtseed is Feit.

Haal ook zsm die dienstnummers offline, omdat men daarmee jou zaak online kan volgen :wink:

Maar voor deze vraag zit je eigenlijk op het verkeerde forum :roll:
Meld je maar even aan bij https://flitsservice.nl/ daar weten ze precies hoe of wat.
Daar zullen ze trouwens je Goodwood verhalen, Jeetje en de Porsche ook wel waarderen :wink:
Ik kom daar ook, hoewel enigszins anoniemer als hier :D
Let wel op dat je de meest recente voorbeeldbrieven neemt.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Remco504coupe » 05 feb 2015, 13:59

Dit bedoel ik oa met recent:
https://forum.flitsservice.nl/wob-helpdesk/belangrijke-aanpassing-in-wob-verzoeken-t87241.html#p3794133

BELANGRIJKE aanpassing in WOB verzoeken

De Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State heeft onlangs een serie uitspraken gedaan over de toepassing van de Wob m.b.t verkeersovertredingen. Een en ander kwam al aan de orde in topic: wob-helpdesk/geen-wob-maar-wahv-t85841.html.
De uitspraken m.b.t. misbruik van recht zijn minder belangrijk. Belangrijker is de uitspraak ECLI:NL:RVS:2014:4262 van 26 november. (gaat niet over verkeersovertredingen maar specifiek over toepassing van de Wob)
http://uitspraken.rechtspraak.nl/inzien ... 014%3a4262.

Deze uitspraak maakt een eind aan alle jurisprudentie die de CVOM thans tegenwerpt.
MITS in het verzoek wordt opgemerkt dat met het verzoek openbaarmaking in het algemeen belang[ wordt bedoeld.

De tekst van een Wob verzoek moet nu luiden: (in vet, de veranderingen)

Citaat:

Hierbij verzoek ik u mij ingevolge de Wet Openbaarheid van Bestuur artikel 3, 6 en artikel 7 lid 1a en lid 2, toe te sturen: de volgende documenten die betrekking hebben op beschikking <CJIB nummer> die klaarblijkelijk op mijn kenteken is uitgeschreven. Ik verzoek u deze documenten openbaar te maken in het algemeen belang omdat dit voor velen nuttig informatie bevat over de bewijslast bij verkeersovertredingen.
- opsomming van de verlangde documenten

De zin over het “algemeen belang” met het argument daarvoor is heel belangrijk.
Ook in lopende bezwaren tegen de door de CVOM aangehaalde jurisprudentie, moet worden verwezen naar de uitspraak ECLI:NL:RVS:2014:4262 r.o 8 en 8.1 van 26 november 2014 van de Raad van State. Deze uitspraak geeft aan dat in een lopende procedure een Wob verzoek over de materie mag worden ingediend MITS het verzoek bedoeld is voor eenieder.
Dat in feite de Wob vooronderstelt dat openbaarmaking in het algemene belang is, mag zo zijn.
De Raad van State maakt een nuance dat uitdrukkelijk om openbaarmaking voor eenieder moet worden gevraagd. Het kan zelfs nog tijdens een zitting bij de bestuursrechter en zeg dan dat je de documenten graag op je Facebook pagina zet, zodat je vrienden er kennis van kunnen nemen. Per slot kan iedereen zoiets overkomen.

De toevoeging van artikel 3 is gedaan om in lijn te lopen met overige jurisprudentie.

Wijs iedereen op deze cruciale aanpassing!
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor chr. » 05 feb 2015, 17:50

Denk terecht maar bezwaar aantekenen kan geen bezwaar zijn...
Peugeot 304 S cabriolet
Afbeelding

Afbeelding
Peugeot; Conçue pour coller à la route.
Avatar gebruiker
chr.
 
Berichten: 2262
Geregistreerd: 14 aug 2004, 23:32
Woonplaats: iets onder het NAP.

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor WillemV » 05 feb 2015, 22:16

Geen cautie geven is niet correct, maar dat geldt alleen voor jouw verklaring. Dat deel behoort dan niet meegenomen te worden bij de weging van jouw "veroordeling".

De andere redenen van wetenschap, welke hij in zijn proces-verbaal opmaakt zullen bij het OM/rechter worden gewogen.

Persoonlijk liet ik de zaak wel bij de rechter voorkomen, dan kan jij in iedergeval de feiten en omstandigheden uit de doeken doen.

Probleem blijft dat je rechts inhaalde en als je daarvoor staande wordt gehouden ben je de sjaak.

Ik ben wel benieuwt hoe dit afloopt.
BMW 316i touring "99
Yamaha XV750 "91
WillemV
 
Berichten: 229
Geregistreerd: 15 dec 2013, 20:06
Woonplaats: Zaandam

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Gerard2 » 06 feb 2015, 19:08

Waarschijnlijk niet van toepassing maar rechts inhalen in een file mag. Maar het verhaal lezende ging je sneller. Dit is een van de overtredingen waarop men sinds 1 januari strenger is gaan controleren. Ik moet er ook beter op gaan letten want toen ik in de VS woonde was dit heel normaal. Volgens mij stamt het niet rechts inhalen uit een tijd dat auto's geen rechter spiegel hadden.
407 SW 2.7 HDi V6, 2007
Avatar gebruiker
Gerard2
 
Berichten: 344
Geregistreerd: 20 nov 2004, 09:29

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Gerard2 » 06 feb 2015, 19:21

Ik zit even te kijken op Google Maps. Misschien zie ik de verkeerde kruising, maar als ik naar de kruising A2-N201 kijk komende vanuit Adam, dan zie ik toch duidelijk pijlen op het wegdek die op een voorsoorteervak duiden. Afgezien van alle juridische feiten, lijkt mij toch dat je op een voorsoorteervak een iemand rechtmatig rechts moeten kunnen inhalen. Iemand die zigzaggend door het verkeer gaat is een verkeershufter, maar dit lijkt mij normaal acceptabel weggedrag.
407 SW 2.7 HDi V6, 2007
Avatar gebruiker
Gerard2
 
Berichten: 344
Geregistreerd: 20 nov 2004, 09:29

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Evert G.D » 08 feb 2015, 20:31

Gerard2 schreef:Ik zit even te kijken op Google Maps. Misschien zie ik de verkeerde kruising, maar als ik naar de kruising A2-N201 kijk komende vanuit Adam, dan zie ik toch duidelijk pijlen op het wegdek die op een voorsoorteervak duiden. Afgezien van alle juridische feiten, lijkt mij toch dat je op een voorsoorteervak een iemand rechtmatig rechts moeten kunnen inhalen. Iemand die zigzaggend door het verkeer gaat is een verkeershufter, maar dit lijkt mij normaal acceptabel weggedrag.


Dat lijkt mij ook.

@Jeetje, jij bent toch zelf jurist, als ik me niet vergis? :wink:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Steven- » 08 feb 2015, 21:59

Vervelend, Jeetje. Aan dit soort acties van de politie heb ik doorgaans ook geen enkele boodschap. Zeker niet als je het in de context plaatst waarin alles plaatsvond: je hebt immers een ongeluk weten te voorkomen. Als je dan alsnog een bon gaat uitschrijven zonder dat je het goed kon beoordelen ben je denk ik niet lekker bezig. Dat alles daarna totaal niet volgens het boekje ging is voor jou waarschijnlijk een kans tot succes voor het aanvechten.

Als ik even op Streetview kijk (beelden zijn uit 2011 en de situatie bij die afrit is de afgelopen jaren flink op de schop gegaan, dus helemaal representatief is het niet), zie ik in ieder geval een normale stippellijn als wegmarkering en geen blokmarkering, dus volgens mij mag je daar dus niet rechts inhalen.

Succes in ieder geval! :wink:
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Jeetje » 10 feb 2015, 15:08

Inmiddels heb ik de bekeuring binnen (maar nog steeds m'n verklaring niet):

Afbeelding

Overtreding: Niet links inhalen...

Sanctiebedrag: € 230,00

Hij weet nu kennelijk wél opeens hoe hoog het sanctiebedrag is. Bovendien geeft hij als overtredingscode aan 'niet links inhalen'. Dat hoeft ter plaatse toch ook helemaal niet? Ik mag daar toch een links rijdende auto rechts voorbij rijden (bloksituatie)?

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij de politie én ik ben van zins om in bezwaar te gaan tegen de bekeuring die me door het CJIB wordt toegestuurd...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Evert G.D » 10 feb 2015, 18:10

Ben benieuwd, In principe volgt de kantonrechter altijd exact de eis van de Officier van Justitie. Al heb ik het een keer vrijspraak voor elkaar gekregen bij een redelijk denkende kantonrechter, maar dat is bijna 30 jaar geleden... :roll: Moet ik wel bij aantekenen dat die bekeuring ook écht onterecht was. Meestal moet je in hoger beroep om je recht te halen, bij de Arondissementsrechtbank.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Gerard2 » 10 feb 2015, 22:21

407 SW 2.7 HDi V6, 2007
Avatar gebruiker
Gerard2
 
Berichten: 344
Geregistreerd: 20 nov 2004, 09:29

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Gilletti » 11 feb 2015, 10:57

Als ik inderdaad op Google Maps kijk dan is er sprake van blokmarkering en geen normale rijbaanscheing met een onderbroken streep.
Naar mijn weten mag je op een afrit (waar ook blokmarkering is) rechts inhalen. Dus waarom zou dat hier niet mogen?
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor MarcoPeus » 17 mei 2015, 19:41

Nog ontwikkelingen geweest betreffende dit voorval?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Bekeuring gehad. Volgens mij volledig onterecht. Wat nu?

Berichtdoor Jeetje » 18 mei 2015, 12:09

Bezwaar is ingediend.

Nog niets op gehoord...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten