Kinderauto's

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kinderauto's

Berichtdoor Walle69 » 28 jan 2015, 15:00

Dit wilde ik jullie niet onthouden, namelijk een kinderauto die bij ons in de garage staat. Het is weliswaar geen leeuw maar een ster, maar toch.

Afbeelding

Het is een Lorinser 500 SL mini van midden 80-iger jaren.
Hij is schaal 1 op 2,5 heeft een polyester carrosserie op stalen chassis. 1 schijfrem, 1 versnelling, neutraal en achteruit. Deze versie heeft een elektromotor op 12 volt. Er zit een verstelbare kuipstoel in, toeter bedient in het midden van het stuur, gepolijste lm wielen met luchtbanden en echte pedalen! Er bestaan ook versies met benzinemotoren, google maar eens.

Het ding weegt lood en heb ik kado gekregen van een vriend die emigreerde (hij had hem bij zijn huis gekregen).

Ik heb de R107 opgeknapt met nieuwe remkabel, accu en heb een nieuwe voorruit uit plexiglas gemaakt en de auto helemaal overgespoten. Bovendien heb ik chroomlijstjes gemonteerd. Moet toch wat te doen hebben tijdens de winter :lol:

Afbeelding
2664 en 2849 klinkt goed
604 GTI automatique 1985
504 V6TI 1978
504 Break GL automatique 1977 project
Avatar gebruiker
Walle69
 
Berichten: 701
Geregistreerd: 02 feb 2006, 21:42
Woonplaats: Solna

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten