overnachtingsplek in de buurt van Heidelberg gezocht (10/5)

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

overnachtingsplek in de buurt van Heidelberg gezocht (10/5)

Berichtdoor Jeetje » 23 apr 2014, 15:06

Over 1,5 week ben ik van plan om met mijn Speedster naar de Mille Miglia in Italië te gaan.

Ik ben nog even aan het bezien hoe ik naar de Mille Miglia ga rijden. Om de hele afstand in 1 keer af te leggen in/met m'n Speedster lijkt me niet echt 'enjoyable', dus ik wil het in etappes opdelen.

Ik zal sowieso overnachten bij vrienden in Davos (CH) en van daaruit naar Brescia rijden.

Ik wil zaterdag (10 mei) of zondag (11 mei) gaan rijden en aangezien de rit naar Davos 1000km is, had ik bedacht dat het wel lekker zou zijn om die rit op te knippen in twee hapklare brokken van pakweg 500km. Gezien de route die ik wil gaan rijden, zou ik dus na 500km zo'n beetje in de buurt van Heidelberg zijn...

Ik kan natuurlijk een hotelletje daar boeken (via de booking.com-App), maar wellicht hebben jullie goede ideeën en/of adresjes waar ik een nachtje zou kunnen overnachten...

Alle info/tips/adressen zijn welkom; desgewenst via PB!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten