Fiat-Hoekje

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 05 feb 2013, 21:05

Vandaag lekker verder kunnen klussen bij Fiat Service Heerlerbaan en kunnen doen waar ik goed in ben. Schoonmaken!
"Nieuwe" CC blok en originele vernsellingsbak buiten gelegd en een uurtje goed insoppen met mijn speciaal ontvetter. Sodeknetter wat een vettige dikke drab zit er op de bak. Voor mn gevoel zit er 2-3 mm smeer en troep op.
De ontvetter lekker laten intrekken en dan de HD reiniger er op gezet.
:shock: Wat een troep springt er vanaf allemaal. Na de eerste spuitbeurt nogmaals inzetten met ontvetter, nu wordt de kwast al veel minder zwart. De bak is echter nog erg zwart.

Na nog een spuitbeurt hou ik t voor gezien en is dit het resulaat.
Afbeelding
Het kleppendeksel zat er tijdens de spuitbeurt wel op natuurlijk.

Toen de kop er vanaf gehaald (koppakking moet/wil ik toch vervangen) en die ook lekker eens bewerkt met de ontvetter. Ziet er na 2 ontvetbeurten en HD spuitbeurt uit als nieuw.
Afbeelding
Niet verkeerd voor een 17 jaar oud blokje dat al 2 ton heeft gedraaid.

Het blok ligt r nu zo bij. Morgen is er niks te klussen maar donderdag weer lekker verder met de pasvlakken van kop en blok schoon maken en monteren van nieuwe pakkingen.
Afbeelding

Ow ja, we hebben ook nog even de oude kop ontdaan van de kapotte klep......
Afbeelding
:shock: :? Ergens is er toch iets niet goed gegaan zou je zeggen.....
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor joospeugeot » 05 feb 2013, 21:47

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 17 jan 2016, 02:55, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 07 feb 2013, 21:32

Vandaag goed kunnen opschieten. Een doos vol nieuwe onderdelen en vloeistoffen gehaald voor de mini-moppen-trommel.
Koppakkingset incl klepsteelrubbers
Spruitstukpakking aan de voorpijp
Oiefilters (2 stuks om na enkele weken nogmaals te kunnen verversen i.v.m. vervangen koppakking)
Brandstoffilter
Luchtfilter
Waterpomp
Koppeling incl lager
Koelvloeistof
Versnellingsbakolie
Motorolie
Bougies
Krukaskeerring bakzijde
V-Snaar
Remvloeistof 5.1
Alle pasvakken van de kop, het blok, spruitstukken en kleppendeksel goed schoon gemaakt en ontdaan van aanslag en pakkingen. Nieuwe klepsteelrubbers zijn al gemonteerd en meteen maar de kleppen goed schoon gemaakt.
Koppeling zit er ook al op, alleen nog even de frictieplaat goed centreren.
Fiat servicecenter Heerlerbaan is een gezellige garage waar t altijd lekker warm is en de koffie smaakt. Ik leer veel gelukkig.
Morgen de kop(pakking) er op samen met waterpomp en de versnellingsbak. Theoretisch zou de MMT weer een motortje moeten hebben laat in de middag, of ze al zal lopen valt te betwijfelen, nog redelijk wat te doen.
Uit de sloper wel nog de schijven en blokken omzetten (of de hele naven) alsmede de koplampen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor Remco504coupe » 07 feb 2013, 21:48

Dat zijn leuke nuttige dagen Marco, als leerling met de expert aan je eigen ding werken.
De dagen zullen wel omvliegen. Zo zoek ik nog een remrevisie en PRV-kleppenstel/finetuning-meester :P

MarcoWetzels schreef:Ow ja, we hebben ook nog even de oude kop ontdaan van de kapotte klep......
Afbeelding
:shock: :? Ergens is er toch iets niet goed gegaan zou je zeggen.....


Ik zou wel willen weten wat hier mee gebeurd zou kunnen zijn.
Een hoekje eraf..getikt door de zuiger door versprongen distributie?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 07 feb 2013, 21:55

Tsja, Remco, geen idee. De 900CC motor heeft geen riem maar een ketting met onderliggende nokkenas. De distributie verspringt dus niet zo snel.
De motor heeft wel vaker met weinig olie en KVS gereden en dat zal wel zijn invloed hebben gehad.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor 403diesel » 08 feb 2013, 01:00

Van te weinig olie krijg je geen verbrande klep lijkt me, tenzij die blijft hangen. Dat zou je toch verder ook moeten merken lijkt me. Te weinig kvs zou kunnen maar het kan ook dat de klep niet helemaal goed gesloten heeft. Zijn ze telkens op tijd gesteld? Lastig dit soort dingen de uiteindelijke oorzaak te achterhalen.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 08 feb 2013, 07:28

De kleppen zijn niet te stellen heb ik t idee. De motor heeft hydraulische klepstoters. Wat zou kunnen is dat de motor te vaak/lang met te weinig olie heeft gedraaid en dat de klepstoters daardoor (te) lang zonder olie hebben gewerkt. Mijn monteurs kennis is echter dermate laag dat t ook aan iets anders zou kunnen liggen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 09 feb 2013, 22:48

Gisteren weer een productieve dag gehad bij Fiat Service Heerlerbaan. De mannen daar zijn daadkrachtig en hebben kennis van zaken en dat merk je. :mrgreen:
Nadat we eerst t koffieapparaat hadden gevuld en ingeschakeld heb ik een bezem door de werkplaats gehaald om lekker schoon en fris te kunnen werken.
Donderdag hadden we de koppeling al er op geschroefd maar nog niet kunnen vastzetten door gebrak aan een centreerpen.
Die was er vrijdag dus wel en away we go.

Allereerst de koppeling centreren en vastzetten. Dat ging redelijk goed. De pen pastte niet perfect maar met het timmermans oog en een beetje geluk blijkt t goed te gaan.
Afbeelding

Toen het nieuwe lager geplaatst en de hoofdas voorzien van speciaal koppelingshuis vet (oude wijsheid van Klaziek ut Zalk zal ik maar zeggen), het bestaan hiervan was me onbekend vanaf gisteren dus niet meer.
Hier het lager op z'n plaats met de as ingevet.
Afbeelding

De startmotor was behoorlijk vettig en druipte bijna van de olie en smeer. Na 5 minuten boenen en poetsen heb ik deze toch weer kunnen monteren.
Afbeelding

Ondanks dat de originele waterpompjes goed uitzagen en geen speling vertoonden hebben we er toch voor gekozen om een nieuwe te plaatsen. Voor de prijs hoef je t niet te laten wat ze kosten maar 4 tientjes, en aangezien alles toch los ligt is de moeite klein. De blokjes hebben de reputatie snel warm te lopen dus dan moet je er voor zorgen dat de pomp perfect werkt.
Afbeelding

Toen volgde de dynamo. Mijn CC heeft al 2 keer stil gestaan met een kapotte dynamo. De eerste op de vluchtstrook met een lege accu (op de trailer naar huis gehaald en een sloop dynamo er op) en de tweede ook op de vluchtstrook, bijna precies op dezelfde plek met een vastgelopen lager en kapotte riem. Die heb ik ter plekke vervangen in de berm van de A276 net na het Atrium ziekenhuis en na 15 minuten stond rijkswaterstaat naast me te vragen hoe lang t nog ging duren. :mrgreen:
Deze dynamo zat er nog op en bleek na demontage van de regelaar aan zijn eind te zijn. Koolborstels waren 95% versleten. De sloper had een dynamo met hele goeie borstels en die draaid eook nog eens makkelijker. Die er dus maar op geschroefd.
Afbeelding

De chef monteur van FSH vond het toen tijd worden voor koffie alvorens te beginnen aan de kop(pakking). De smaakte goed en toen de kop geplaats op de nieuwe koppakking. Bouten (en de gaten ervoor) schoon gemaakt en handvast gezet.
Op de foto is te zien hoe de bouten vastgezet moeten worden en met welk moment. Maar liefst 4 vast-zet-cycli moeten de bouten ondergaan. 2 KG 4 KG en 2 keer 90graden. Die 2 keer 90 graden doen we natuurlijk in de auto aangezien daar grote krachten bij vrij komen.
Afbeelding

Toen werd het tijd om de motor weer in de auto te hijsen. Goed gereedschap is belangrijk en dat was voor handen. De lift tilde het blok er binnen 2 minuten in en na 5 minuten zaten de motorsteunen alweer vast.
Afbeelding

Ik heb toen zelf de assen schoon gemaakt en weer op hun plaats gezet zodat de auto weer op de wielen kan staan om te verplaatsen.
Niet slecht die blik onder de kap voor een auto van 17 jaar oud he? Ik was van mening een goeie schoonmaakbeurt te moeten doen maar dat viel heel erg mee.
Afbeelding

Uitlaat vast gezet met een nieuwe pakking, oliedrukschakelaar aangesloten alsmede de lambda kabel en de schakelkabels.
Volgende week verder met afmonteren van de motor (koeling/inlaat/carb/leidingen voor benzine en vaccuum) en de schijven en blokken vervangen voor die van de sloper.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor Remco504coupe » 10 feb 2013, 23:10

MarcoWetzels schreef:
Niet slecht die blik onder de kap voor een auto van 17 jaar oud he?


Netjes Marco, dat gaat een all-risk kosten :mrgreen:
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 12 feb 2013, 21:09

Vandaag was t dan zo ver.
Stoterstangen schoonmaken en plaatsen, kleptuimelaars er op schroeven.
Kleppendeksel met monopoint en thermostaat monteren. Allemaal met nieuwe pakkingen natuurlijk
Bak en motorolie d'r in.
Benzinefilter en luchtfilter vervangen
Alle electra en slangetjes aansluiten
KVS er in
En toen kon er gestart worden......
Iëiëiëië, niks, nondeju, nog een keer iëiëiëië, prutprutprutprutpruttelpruttel, Ships, loopt hij nou weer op 3 poten?? T zal toch niet.
Kijken of alle bougies vonken, die vonken. Gas geven, nog altijd 3 poten. Naarmate t langer duurde ging de motor echter steeds beter lopen. hmmmmmmm, nog wat gas geven en opeens liep hij zoals t hoort.
Waarschijnlijk zullen de klepstoters zonder olie hebben gestaan of vast hebben gezeten door lange stilstand.
Motortje hangt lekker aan t gas en reageert goed. 8)
Alles ging goed totdat ik een plas KVS onder de auto zag liggen............. MILJAAR!, motor uit, even zoeken. Bleek een slang niet vast te zitten. :?
Motor komt goed op temperatuur en de fan springt in. Alleen bleek de temperatuur meter niet te functioneren. Wat nu weer. Blijkt het sloper blok een temp schakelaar te hebben en de mijne een temp sensor. Die dus maar even om geschroefd.
Dat is wel een beetje een troep en ERG WARM :evil: als de motor net gelopen heeft maar t is toch gelukt.
Ben super blij met t resultaat.
Morgen kan ik niks doen helaas maar donderdag de remschijven en blokken vóór vervangen door die van de sloper, remvloeistof vervangen, handrem afstellen en nog wat schoonmaken en dan kan de Mini-Moppen-Trommel gekeurd worden. Na de keuring dan nog "even" de stoelen (na schoonmaken) en de voorruit vervangen en dan kan er weer gereden worden met 'm.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor jan-03 » 13 feb 2013, 08:43

Ge word al een echt monteurke menneke!!!! :mrgreen: Diep respect hoor Marco dat je dit gefikst hebt tussen de werkzaamheden door..
Ga je straks solliciteren bij Fiat?
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 13 feb 2013, 09:27

Jan, Ik kon helaas niet elke dag sleutelen er aan maar t is uiteindelijk toch goed gekomen. Als we die sloper niet hadden genomen en het blok voorzien hadden van nieuwe kleppen e.d. was t ook al goed gekomen denk ik maar met de sloper heb ik ook o.a. nog een net interieur en een niet-gescheurde voorruit.
Geen gek idee overigens, mocht de schoonmaak op z'n gat gaan liggen dan kan ik altijd nog gaan beunen als Fiat/Peugeot sleutelaar. :mrgreen:
1 Nadeel, je krijg er van die ontzettend zwarte handen van.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 13 feb 2013, 21:32

Vandaag toch nog wat kunnen doen gelukkig.
Toch maar een nieuwe temperatuursensor gehaald voor in de radiateur. Zekerheid voor alles. Motortje startte als vanouds en in 1 keer.
Remschijven en blokken van de sloper omgezet en toen begonnen aan de remvloeistof vervanging.
Dat ging toch niet zoals t hoort. Leeg blazen van t remsysteem ging probleemloos maar het ontluchten geeft linksvoor en rechtsachter wat problemen.
Bij t indrukken van t pedaal krijg je weerstand die bij t opendraaien van de nippel zou moeten wegzakken, dat gebeurd rechtsvoor en linksachter wel maar bij de andere 2 niet.
Aangezien de auto een kruiselings gescheiden systeem heeft zou t kunnen dat er iets schort aan de HRC of de RKV voor dat deel.
Ook zijn de achter-remmen onderwerp van discussie aangezien de handrem, waar de kabels net van zijn vernieuwd, nauwelijks werkt.
Wel nog even de bumper en wielkuipjes geplaatst en de naafmoeren vastgedraaid en geborgd.
Morgen misschien nog even verder.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 16 feb 2013, 17:44

Gisteren en vrijdag nog even lekker kunnen klussen maar begin nu toch wel een beetje moedeloos te worden ervan.
Auto start en loopt goed alleen t remmen was een probleem. Hoe we ook pompten en duwden er kwam bijna geen remvloeistof uit de remklauw linksvoor en de cilinder rechts achter. Bijna, wel een beetje. Ook bleef t pedaal sponzig en kreeg je geen druk. Dan maar de remklauw uit elkaar halen om die te controleren. Niets aan t handje zo te zien, alles zag er normaal uit. Alles maar weer in elkaar gezet en toen nog maar eens getest. Nu kregen we wel remdruk. Hmmm, zou er dan toch iets fout gezeten hebben?
Handremkabel dan maar vernieuwen. Dat blijkt toch nog een lastig karwei. Liggend onder de auto (geen brug) die op bokjes staat en dan onderste boven werken is niet mijn dagelijkse werk kan ik je melden.
De oude kabel zag er erg slecht uit, vooral aan de remtrommel kant.
De kabel zat er na 30 minuten priegelen in en was na 15 minuten alweer afgesteld.
Eindelijk weer een handrem, die had t nooit goed gedaan (ook niet na een reparatie bij een garage voor 500 euro).
Nu alleen nog keuren volgende week en de schokdempers, voorruit en voorstoelen vervangen en hij kan weer een jaar ertegenaan (hoop ik). Hopelijk wordt hij niet afgekeurd op de voorruit en een koplamp maar t valt wel mee denk ik.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor JT » 16 feb 2013, 19:46

Wij hebben er weer een bij... en rode...
Afbeelding
205 CTI - Aero Cabrio - S5 cabrio - Defender 90 - Disco Sport
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 16 feb 2013, 20:03

Leuke autotjes die 500tjes. Ik heb laatst in een 500L gezeten. Hartstikke leuk en veel aaibaarder van de Mini Countryman en stukken goedkoper.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor joospeugeot » 16 feb 2013, 20:56

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 17 jan 2016, 02:55, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 16 feb 2013, 23:07

joospeugeot schreef:toepasselijk kenteken met die die groene strepen :D
als klein kind heb ik iets met een oude 500. wat precies moet ik nog maar eens precies uitzoeken voor mezelf.


Hoezo toepasselijk kenteken?
Wellicht ben je verwekt in een oude 500?? :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor joospeugeot » 17 feb 2013, 02:38

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 17 jan 2016, 02:56, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 18 feb 2013, 21:12

Vandaag was t dan zover: Afspraak bij de APK keurmeester gemaakt voor de Fiat CC. Nog "even" voor de APK de schokdempers achter vervangen maar daar dachten de dempers toch anders over.
Sodeju wat kunnen de bouten van die dingen vast zitten. De rechter demper ging nog wel met een beetje aandringen op de ratel los, bovenin echter zat de bout iets vaster en moest ik alle gewicht in de strijd gooien (gelukkig heb ik daar veel van :mrgreen: ).
De linker demper was echter onvermurwbaar want de onderste bout zat vastgeroest aan de bus in de demperrubber.
Dan maar de flex er op, zo gezegd zo gedaan. Flex er op, stuk bout op het reststukje gelast en zo er uit gedraaid.
Nieuwe dempers er in en klaar voor de APK.

Keurmeester keek met argusogen en tikte hier en daar de dorpels en draagarmen aan met zijn wring ijzer, alles bleek hard. Bandjes bleken ook goed na controle (2.8mm). Uitstoot 0.39, ook goed dus.
APK keuringsrapport in de pocket! :D 8)
Snel terug naar de werkplaats om de betere bandjes er op te leggen en nog wat kleine dingetjes te doen.
Als t wat warmer is gaan we de voorruit tackelen en de roestplek die er onder zit. Het is te koud om te plamuren en te spuiten.

Al met al is het toch een hele kluif geweest maar we hebben dan ook alles grondig aangepakt en vernieuwd. Zo kan de CC er weer een hele tijd tegen (hopelijk).
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor bourgogne » 18 feb 2013, 21:35

Kijk dat heb je voor elkaar ! de aanhouder wint :D proficiat :D :D :D :D super !!

Groet
Avatar gebruiker
bourgogne
 
Berichten: 104
Geregistreerd: 18 aug 2011, 12:38

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor Breeze » 18 feb 2013, 23:21

Mooi verhaal, gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst.

Adri
Xantia V6 Break
Zweven is een ongekende ervaring
Breeze
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 10 jan 2011, 20:39
Woonplaats: Nw. Lekkerland

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 19 feb 2013, 10:40

Dank heren voor jullie bericht en felicitaties. Dankzij FSH heb ik dit tot een succesvol einde weten te brengen. Was ook nog leuk om te doen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor JT » 24 feb 2013, 19:17

Vandaag opgehaald bij de beletteraar....
Alles gewassen en een paar fotootjes....
Afbeelding Afbeelding
205 CTI - Aero Cabrio - S5 cabrio - Defender 90 - Disco Sport
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Re: Fiat-Hoekje

Berichtdoor MarcoPeus » 24 feb 2013, 22:03

Leuk man. Mooie kleurcombinaties en leuk belettert. Veel veilige KM gewenst met deze 500tjes.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

VorigeVolgende

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten