Hyundai Nano-puntje

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 02 dec 2012, 11:51

Het is vloeken in de kerk, ik weet 't, maar ik wilde t toch even delen met jullie. Ik heb t echter klein gehouden zodat het forum niet te veel vervuild met die koreaanse derrie, vandaar de naam nano-puntje i.p.v. hoekje.
Afgelopen donderdag belde een medewerker op, de H200 bus bokte en schokte als een idioot. Ik mee kijken/rijden en het leek er wel op of de motor/bak er los onder hingen. Zo'n schokkende ervaring had ik nog nooit gehad :mrgreen:
Enfin, toch maar laten doorrijden want hij had afspraken opstaan. Zo lang als hij reed zou t goed gaan dacht ik. Een uur later stond hij op de oprit. Er was niet meer mee te rijden, de auto stuiterde zo hard dat de emmer met water achterin bij omgevallen was.
Krik d'r onder en aan 1 achterwiel draaien, tot mijn schrik zag ik dat er veel speling in de cardan zat. Het achterste cardan gedeelte draaide met de wielen maar de voorste cardan kwam pas na 1 cm in beweging..... hmmmmmm dat zou t wel kunnen zijn. Dealer gebeld, wat gaat dat kosten? Heb je dat op voorraad en heb je tijd?
Hij kon meteen langs komen. Kruiskoppeling was op voorraad en ze hadden tijd.
Daar aangekomen bleek dat hij geen 10 km meer had moeten rijden. Kruiskoppeling was volledig aan flarden (zie foto)
Afbeelding
Die dikke gedeeltes horen schijnbaar ook op die dunnen asjes te zitten en daar zat dus niks meer.
Meteen maar even de startmotor die al 2 maanden op voorraad lag laten monteren zodat t ding ook weer startte zonder hamer.
Totale kosten om en nabij de 250 euro.
Volgende bus wordt toch weer een Peugeot.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor joospeugeot » 02 dec 2012, 16:35

valt me nog wel mee kwa geld. een complete cardan as is toch wel stukken duurder hoor !
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor eas1964 » 02 dec 2012, 17:30

Koreaanse derrie is de nagel aan de doodkist van de franse auto industrie ..... hoe komt dat ?
dat je niet van Koreaanse derrie houd dat kan , maar vertel nou niet dat die koreanen slechte auto's bouwen ..
Afbeelding
Avatar gebruiker
eas1964
 
Berichten: 452
Geregistreerd: 06 mei 2012, 11:08

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor 403diesel » 02 dec 2012, 17:50

eas1964 schreef:Koreaanse derrie is de nagel aan de doodkist van de franse auto industrie ..... hoe komt dat ?
dat je niet van Koreaanse derrie houd dat kan , maar vertel nou niet dat die koreanen slechte auto's bouwen ..


Het ligt er een beetje aan hoe oud ze zijn. De H200 heeft de mitsubishi L400 als grote voorbeeld. Dan zijn de Mitsu's toch echt een stuk beter, zeker in vergelijking met de oudere H200's
Ze zijn de laatste jaren wel een stuk beter geworden.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor eas1964 » 02 dec 2012, 19:50

403diesel schreef:
eas1964 schreef:Koreaanse derrie is de nagel aan de doodkist van de franse auto industrie ..... hoe komt dat ?
dat je niet van Koreaanse derrie houd dat kan , maar vertel nou niet dat die koreanen slechte auto's bouwen ..


Het ligt er een beetje aan hoe oud ze zijn. De H200 heeft de mitsubishi L400 als grote voorbeeld. Dan zijn de Mitsu's toch echt een stuk beter, zeker in vergelijking met de oudere H200's
Ze zijn de laatste jaren wel een stuk beter geworden.


als je gewoon normaal doet met een h200 , en niet zoals vele bouwvakkers die zo'n ding niet zelf hoeven te betalen
helemaal vol flikkeren en dan vol wegtrekken met de toerenteller ver in het rode gebied in ... die krijgen echt alles kapot !
dus niet helemaal de schuld van het koreaanse product , maar meer de mentaliteit van de bestuurder
Afbeelding
Avatar gebruiker
eas1964
 
Berichten: 452
Geregistreerd: 06 mei 2012, 11:08

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 02 dec 2012, 20:25

Zal best dat ze leuke producten maken maar daar hoort deze bus niet bij. Loopt als een drol in warm water, trekt als een slak met kiespijn en start als een 50 jaar oude indenor met water in de brandstofleiding.
Bovendien is de bus erg roestig (van binnenuit veelal).
Vertel me dus niet dat ze goeie auto's maken want dat bestrijd ik ten zeerste. t is niet slecht maar goed is anders.
Ik heb voor deze H200 een L400 gehad en die was STUKKEN beter. Trok beter, startte al na 1 klein tikje aan de sleutel.
Deze Hyundai start pas na 4-5 seconden en als hij warm is is t alleen maar slechter. Zelfs na 3-4 keer voorgloeien.
Een week in de garage en 800 euro verder is t er niet beter op geworden.
Ik heb ook een Trafic 2.1 D gehad. Dat ding liep als een gek, startte altijd en zoop ook nog minder diesel dan de H200.
Slechte auto's misschien niet maar veel goeds is t ook niet. ls deze weg gaat komt er toch een Peugeot.
Je hebt gelijk v.w.b. de bouwvakkers met 40 zakken cement wegrijden met slippende koppeling maar dat doen wij niet. Er staan 200 kg achterin en er wordt netjes mee gereden.
Mijn schoonvader had een H100, die hield t na 101.000 km en 3 jaar en 2 maanden voor gezien. Motor in de soep. Totale schade: 3000 gulden.
Met de H300 zou t beter moeten gaan, maar ik koop Europees vanaf nu. Lokale markt, lokale werkgelegenheid. Geen koreaan/japanner.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor tout est beau avec une... » 02 dec 2012, 23:35

Goede keus voor de toekomst Marco.
Koreaanse auto's zijn gewoon mindere kwaliteit.
Ze hebben een lagere aanschafprijs maar dat vind je zeker terug in de kwaliteit.
Vrienden van mij hebben ooit een keer een Koreaanse bus gehad, een Asia. (wie kent het merk nog?)
"Is eigenlijk gewoon een Mazda", Ja hoor, zal wel.
Bij de eerste APK, 3 jaar oud dus, was hij volledig op.
Remmen versleten, uitlaat op diverse plekken lek / doorgerot, radiateur lek en ga zo maar door.
Uiterlijk lijken ze sterk op hun Japanse broeders, maar de gebruikte materialen zijn echt wel minder.
Volgende keer gewoon Frans kopen Marco!

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor Evert G.D » 02 dec 2012, 23:46

Tja, ik ben geen liefhebber van Hyundai en ander soort orientale merken, maar.... Mijn vrouw heeft een Hyundai Getz uit 2007, 87.000 km op de klok. Saai ding (ook nog zilvergrijs, tot overmaat van ramp, maakt 'm nog saaier), zit geen enkel karakter in, (mijn vrouw geeft dan ook niks om auto's), de stoelen vind ik zitten als ouwerwetse schoolbanken (plankhard, maar mijn vrouw vindt de stoelen in de 205 te zacht!), maar het ding rijdt altijd, nooit onkosten aan en is wel behoorlijk luxe, met airco etc.

Maar dan.... Mijn Dappere Leeuwtje. 22 jaar oud, 270.000 km, maakt meer km's dan de Getz, zit heerlijk, rijdt heerlijk, basaal comfort (GE), maar dat vind ik niet erg, heeft karakter, is in een moderne kleur (wit), nooit onkosten aan... Tja... Van dat Dappere Leeuwtje vind ik dat een veel grotere prestatie...! :D :D :D :D :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor 403diesel » 03 dec 2012, 00:23

eas1964 schreef:
403diesel schreef:
eas1964 schreef:Koreaanse derrie is de nagel aan de doodkist van de franse auto industrie ..... hoe komt dat ?
dat je niet van Koreaanse derrie houd dat kan , maar vertel nou niet dat die koreanen slechte auto's bouwen ..


Het ligt er een beetje aan hoe oud ze zijn. De H200 heeft de mitsubishi L400 als grote voorbeeld. Dan zijn de Mitsu's toch echt een stuk beter, zeker in vergelijking met de oudere H200's
Ze zijn de laatste jaren wel een stuk beter geworden.


als je gewoon normaal doet met een h200 , en niet zoals vele bouwvakkers die zo'n ding niet zelf hoeven te betalen
helemaal vol flikkeren en dan vol wegtrekken met de toerenteller ver in het rode gebied in ... die krijgen echt alles kapot !
dus niet helemaal de schuld van het koreaanse product , maar meer de mentaliteit van de bestuurder


Dat is dus m'n punt. Een mitsubishi is "hufterproof" een oudere H200 minder.
Zelf een L300 gehad en bij een bevriende aannemer hadden ze half/half L400 en H200 lopen.
Over 3 jaar was de kilometerkostprijs van de H200's slechts iets hoger, echter ergernis en gederfde uren niet meegerekend.
Maar ook een L300 kan stuk hoor. Zelf (met mijn rustige rijstijl mag ik wel zeggen) de bak stuk gedraait. Schijnt vaker voor te komen.

Ik denk wel dat de wat nieuwere personenauto's van Koreanen tegenwoordig niet (veel) onder doen voor de rest.

Marco, Asia, geweldig. Ik liep ooit stage bij CAB in Utrecht. Waren aan het onderzoeken importeur te worden van dit merk. Hadden toen zo'n Asia 4x4 (ben het type even kwijt) staan. Daaicirkel van een halve woonwijk. Overigens met de bekende originele 2.5 liter mitsubishi diesel uit de L300.
Verder was het pruts.

Andere Marco,
Staar je niet blind op roest. Bedrijfswagens worden gebouwd om een jaar of 7 mee te gaan. Mijn zwager zijn Boxer uit '99 ligt ook al 2 jaar op de sloop. Totaal doorgerot in 10 jaar tijd.
De mijne heeft tot 3 jaar geleden altijd onder een afdak gestaan maar begint ook aan de dorpels. Snel eens met de RX5/7 door de balkjes.

Groet, serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor RondeB » 03 dec 2012, 01:04

Mijn zwager zijn Boxer uit '99 ligt ook al 2 jaar op de sloop. Totaal doorgerot in 10 jaar tijd.


Dan doet mijn expert 1,9D het beter, gebouwd eind '94, door mij nieuw aangeschaft in feb 1995 en het ding heb ik nog steeds dagelijks op de weg +buitenslaper. Geen rotte plek te vinden, wel 2de motor .....
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor jan-03 » 03 dec 2012, 08:50

Ook een mitsu gehad, zo'n klein bussie of dit nou de L300 was durf ik niet te zeggen..
Ik kon er maar net in zitten...
Beresterke bus maar zoop meer dan de baas.. Er zat ook niet een hele grote dieseltank in weet ik.. Ik kon er niet mee op en naar naar Arnhem rijden..
Nam dan een jerrycan mee om onderweg bij te tanken.. :D
Roest viel wel mee bij deze... Daarna ook nog eens een nieuwe fordbus gehad die roeste het 1e jaar al..
Begon achter de rail van de schuifdeur..
Bedrijfsbussen die ik heb gehad begonnen allemaal vrij snel met roest.. Ook de MB bus..
De Iveco alleen een heel klein beetje achter de schuifdeur rail..
Deze is van 2006
Zijn de peugeotbussen beter gelakt?
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 03 dec 2012, 12:19

Ik heb eens gewerkt bij een bedrijf als onderhoudsmonteur aan lasapparatuur. Die hadden een LT een Transporter en een Golf bestel. Die Transporter was binnen t jaar midden op t dak op meerdere plaatsen aan t roesten. "VW, wie anders" zeg ik dan. :mrgreen: De LT stond om de haverklap met de kap open. Hele irritante auto ook, geen CV, geen electrische ramen, geen radio, geen airco niks geen luxe. Heel vervelend als je met volle handen stond en de schuifdeur was afgesloten. Moest je weer alles neerzetten, sleutel uit je zak deur open maken, alles weer oprapen en inladen. Had er een bloedhekel aan.
Mijn Expert staat noodgedwongen altijd buiten, geen spatje roest en toch al 5,5 jaar oud.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor Nikilauda504 » 04 dec 2012, 20:45

MarcoWetzels schreef:ik koop Europees vanaf nu. Lokale markt, lokale werkgelegenheid. Geen koreaan/japanner.


Dat zou elke europeaan moeten doen :lol:
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor 403diesel » 04 dec 2012, 22:39

Nikilauda504 schreef:
MarcoWetzels schreef:ik koop Europees vanaf nu. Lokale markt, lokale werkgelegenheid. Geen koreaan/japanner.


Dat zou elke europeaan moeten doen :lol:


Sterker nog, als we straks allemaal een Mini kopen houden we Nedcar lekker bezig. Zit ook een Peugeot motor in dus toch een beetje een link naar "ons merk"
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor tuuur » 04 dec 2012, 22:50

Overigens las ik vandaag dat Kia in Zuid Korea de 604 heeft geassembleerd...
Avatar gebruiker
tuuur
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: 05 jun 2012, 11:03

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 05 dec 2012, 00:02

Is Kia dan al zo oud??? 604 is toch een rasecht Frans product dacht ik zo..
Als ik in een mini zou passen zou ik er nog geen willen hebben. "True Brit before some BMW shit" is mijn motto. Dat zijn geen mini's maar verkleinde BMW's, de zogenaamde 0-serie van BMW.
Hoorde toevallig vandaag dat er bij Vliegveld Beek bij de BMW dealert aldaar een Clubman Cooper S JCW staat voor (ga even zitten) 62.000 euro................... 62.000 euro ja. Ik wist niet wat ik hoorde.
Volgens mij spoor je dan niet als je zoveel geld uitgeeft aan zo'n autoTJE. Dat zijn 137.000 waardevaste Guldens lieve mensen........ Mijn eerste woning kostte bijna zoveel, amper 16 jaar geleden.

Anyway, on topic in m'n eigen topic maar weer. Geen koreaan/japanner meer voor mij. Volgende wordt weer peugeot.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor joospeugeot » 05 dec 2012, 01:35

403diesel schreef:
Sterker nog, als we straks allemaal een Mini kopen houden we Nedcar lekker bezig. Zit ook een Peugeot motor in dus toch een beetje een link naar "ons merk"



we hadden enkele jaren allemaal een 4007 moeten kopen. t was de bedoeling om die ook bij nedcar te maken zoals ook de mitsubitchi :mrgreen: . hadden we toch allemaal een origineel nederlandse peugeot !
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor Evert G.D » 11 dec 2012, 15:48

tuuur schreef:Overigens las ik vandaag dat Kia in Zuid Korea de 604 heeft geassembleerd...


Klopt, wist ik al jaren. Maar wel onder eigen merk, als Kia dus.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 11 dec 2012, 20:45

Gho, wist ik niet. Kunnen we daar geen delen uit halen??? Motorisch zal t wel een hele andere koek zijn maar wellicht passen de spatborden.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor Nikilauda504 » 11 dec 2012, 23:02

Evert G.D schreef:
tuuur schreef:Overigens las ik vandaag dat Kia in Zuid Korea de 604 heeft geassembleerd...


Klopt, wist ik al jaren. Maar wel onder eigen merk, als Kia dus.


Zijn daar foto's van :?: Zie ik liever dan Hyun%&*# :mrgreen:
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 22 jul 2014, 13:19

Vorige week dit koekblik moeten af/aan slepen omdat tijdens t starten niet voldoende diesel wordt ingespoten. Start wel met startpilot. Gevolg: dieselpomp revisie. Conclusie: gaat m niet worden.
Helaas hangt me dat stomme ding behoorlijk de keel uit en ga ik afscheid nemen van 'm.
Op zoek naar een busje uit de PSA stal met een HDi motor t liefst. Enkele exemplaren reeds gevonden maar redelijk prijzig en/of ver weg.
Wordt vervolgd!
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor 403diesel » 22 jul 2014, 13:35

Had al eens gehoord van een garagehouder dat dit een redelijk mislukt aftreksel is van de Mitsubishi L300. Die waren wel goed, maar je vindt ze bijna niet meer en zijn gewild voor export.

Succes met de zoektocht naar een vervanger. Op zoek naar een Expert? Of Boxer?
Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 22 jul 2014, 15:56

Die Mitsubishi heb ik ook gehad. Liep als een trein en startte perfect. Wel vrij slecht aan de body.
De Hyundai heeft een slap aftreksel van die 2.5TD motor. Die T hadden ze beter weg kunnen laten want die heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Dieselpomp schijnt een Bosch clone te zijn, is troep. Auto heeft nooit goed gestart en altijd slecht gereden.
Zo snel als ik een andere heb gaat ie de export in.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor Michael » 22 jul 2014, 18:06

Koop een vw , bevalt mij heel goed . De kaalste bus gekocht , geen enkel probleem . Maar is wel aan de prijs .
404 familiale
404 pick-up 1972/78/79 werkpaarden
404 pick-up kipper
404 oplegger combinatie
404 coupe 1967 grijs
404 pick up verlengd
404 pickup "DANGEL"
403 pickup
504 pickup en sedan
202 pickup
Avatar gebruiker
Michael
 
Berichten: 1239
Geregistreerd: 31 maart 2004, 22:59
Woonplaats: brummen

Re: Hyundai Nano-puntje

Berichtdoor MarcoPeus » 22 jul 2014, 23:24

Nee dank je. Niet mijn merk. :oops:
Bovendien is de jatfrequentie van een VW me te hoog.

We hebben vanavond een nood oplossing toegepast op dit gebakje. Temp. sensor overbrugt middels een schakelaar. Zo kun je m warm en koud redelijk (met schakelaar open) starten en na starten schakelaar weer dicht en rijden.
Misschien toch nog maar een tijdje doorhobbelen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Volgende

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten