BMW gezocht...

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor joospeugeot » 23 apr 2012, 23:56

aaah, gewoon een 325 E dus, en niks bijzonders. zou ik toch wel eens mee willen rijden. ik houd wel van laaggetoerd en een beetje trekkracht.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Manitoba » 27 apr 2012, 08:13

Eerder deze week plofte er een mailtje in mijn mailbox... De strekking daarvan was "vraag niet hoe het kan, maar dit is het adres van de huidige eigenaar van de BMW 320/6 met kenteken 17-HL-TX". Ik heb de afzender een verbaasd, verbijsterd en ook zeer dankbaar mailtje teruggestuurd :wink:

Gisteravond ben ik op de bonnefooi naar het betreffende adres gereden en heb aangebeld. Zonder namen e.d. te noemen gezegd dat ik de vorige eigenaar van z'n BMW ben, de auto al een tijdje zocht en dat ik via-via-via het adres had gekregen. De man, hele aardige kerel, vond het een mooi verhaal en heeft me met veel plezier de auto laten zien. En wat blijkt: hij koestert de auto alsof het z'n kindje is. Er bleek technisch heel veel achterstallig onderhoud aan te zijn toen hij 'm van m'n ex kocht en dat heeft hij in de loop der jaren ingehaald. En hoe... de auto is echt fabrieksnieuw!

Afbeelding

Carrosserie is altijd goed geweest, kei- en keihard, zegt ook de huidige trotse bezitter, maar motorisch heeft hij er (als oud-monteur) veel aan gedaan en er ook wel wat centjes in gestoken. Het moet namelijk allemaal origineel zijn, dat zegt wel wat over de beste man. Heb een hele tijd met 'm staan praten en we hebben gegevens uitgewisseld. Nog niet zo heel lang geleden heeft hij een bod van €7.500,- afgewezen, dus... Dat is de auto ook wel waard, denk ik. Ik heb dat nu niet over voor een auto "voor erbij" en ik denk dat deze heer 'm ook diep in z'n hart (nog) helemaal niet wil verkopen. De BMW staat 's winters in zijn garage aan huis, op bokken en als het ook maar dreigt een beetje te gaan regenen, rijdt hij er niet mee. Wel hebben we afgesproken dat als dit moment ooit komt, hij me een belletje geeft. De autoradio die ik er destijds in heb gezet, zit er nog steeds in en een (best uniek) zwarte cap van Fox Kids, waar ik destijds werkte, lag nog op de achterbank. Hij wilde het me teruggeven, maar ik heb gezegd dat dat petje intussen bij de auto hoort 8)

Afbeelding

De foto's doen de kleur van de auto overigens niet helemaal voldoende recht; in het echt is de kleur mooier, dieper bruin.

In ieder geval heb ik onverwacht een leuke en bijzondere avond gehad. Nu heel hard gaan sparen voor als dat ene telefoontje ooit komt :wink: :-) :D

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor tout est beau avec une... » 27 apr 2012, 08:44

Lijkt me niet helemaal een legale actie, dat je zomaar het adres van de huidige eigenaar in je mailbox krijgt.
Maar goed, deze vatte het positief op.
Zo te zien word hij erg vertroeteld dus dat is goed nieuws. Zelf vind ik de kleur op de foto helemaal niet zo gek.
Voor de rest kan ik deze BMW's nog wel waarderen, zeker met die mooie 6 in lijn, dat je het hierop volgende model zoekt als Peugeot liefhebber kan ik wat minder volgen.
Naar mijn mening horen Duitse auto's saaie bakken te zijn, als ik de foto's van de grijze in dit topic zie kan ik concluderen dat dat bij dit model zeer geslaagd is!
Vooral de foto van het interieur: Gaaaaf!! ...... (Not!)

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Jeetje » 27 apr 2012, 13:10

Mooi verhaal! :wink:
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor joospeugeot » 27 apr 2012, 13:24

leuk verhaal, ik dacht al dat je de auto terug had gekocht voordat ik t verhaal had gelezen.
wel mooi dat er mensen zijn die lief voor hun autootje zijn
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor jan-03 » 27 apr 2012, 16:41

Geweldig nieuws dat je eigenlijk al verloren beschouwde oude liefde nog steeds zeer bekoorlijk blijkt te zijn Walter.. :wink:
Hopelijk gaat het je in de toekomst lukken om deze oude vlam bij z,n huidige aanbidder los te weken..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Remco504coupe » 27 apr 2012, 18:27

Mooi verhaal inderdaad,..ik verwijder die gespotte advertentie nu maar.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Manitoba » 27 apr 2012, 19:16

tout est beau avec une... schreef:Lijkt me niet helemaal een legale actie, dat je zomaar het adres van de huidige eigenaar in je mailbox krijgt.
Maar goed, deze vatte het positief op.
Zo te zien word hij erg vertroeteld dus dat is goed nieuws. Zelf vind ik de kleur op de foto helemaal niet zo gek.
Voor de rest kan ik deze BMW's nog wel waarderen, zeker met die mooie 6 in lijn, dat je het hierop volgende model zoekt als Peugeot liefhebber kan ik wat minder volgen.
Naar mijn mening horen Duitse auto's saaie bakken te zijn, als ik de foto's van de grijze in dit topic zie kan ik concluderen dat dat bij dit model zeer geslaagd is!
Vooral de foto van het interieur: Gaaaaf!! ...... (Not!)

M.Vr.Gr.Marco.


Marco, ik snap je laatste zin niet helemaal, bedoel je nou wel of niet mooi en welke grijze in dit topic bedoel je? De opvolger van deze e21 is een e30. Die zijn een klein beetje beter betaalbaar, rijden een heel stuk beter en zijn wat beter geschikt voor een uitstapje naar een circuit. Daar is met een e21 weinig lol te beleven, althans één zoals waar het hier om gaat.

[quote"Remco504coupe"] Mooi verhaal inderdaad,..ik verwijder die gespotte advertentie nu maar. [/quote]

Over welke gespot advertentie heb je het? Heb het te koop-topic nog niet gezien.

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor tout est beau avec une... » 28 apr 2012, 00:44

Dat krijg je dus als mensen door hen geplaatste reacties later weer gaan verwijderen.
Ik zit niet zo in de E nummers maar wat je aangeeft als E21 heeft naar mijn mening nog wel een mooie lijn.
Ook het naar de bestuurder gerichte dashboard ed.
Wat dus een E30 blijkt te zijn vind ik modelloze badkuipen, het grijze interieur dat werd afgebeeld is al helemaal niet mijn smaak.
Met je ex. BMW zou ik inderdaad niet mijn circuitdag gaan houden. In die zin kan ik je keus dan wel weer begrijpen.

M.Vr.Gr.Marco
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Manitoba » 28 apr 2012, 09:55

Dan had ik je goed begrepen, Marco. Mijn excuus voor de verwarring, had gisteravond al even heen-en-weer-gepb'd met Remco, maar waarom de link naar die advertentie weg is weet ik eigenlijk niet. Dit topic gaat over BMW's en zolang dat als topic getolereerd wordt..... Maar goed, ik ben geen moderator.

Ben het helemaal met je eens qua "schoonheid" van een e21 ("mijn" bruine dus) en een e30. Een e21 is ook in mijn ogen vele malen mooier. En hoe blij ik ook ben dat ik "mijn" Brasilbraune schoonheid weer op het spoor ben en dat ze uitermate goed verzorgd en vertroeteld wordt, ik ben gewoon weer volledig verkocht. Heb gisteren 3 e30's bekeken en oké, het waren ook geen beste exemplaren, maar ik ben bang dat niets meer voldoet nu ik weet hoe het met en waar de 17-HL-TX nu is..... :cry: :wink:

Gauw een Koninginnedag-lot kopen :!: :mrgreen: :D :lol:

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Remco504coupe » 28 apr 2012, 11:36

Er staan er 2 op Speurders :D

320 rijdend projectje 1450,-
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/bmw-e21-320-106824596.html

323i met weinig werk 4450,-
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/bmw/bmw-323i-e21-107342708.html

Ik heb er nog meer gezien maar die voldoen niet aan de kunsstof spiegel wens van Manitoba
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Cor Rosie » 28 apr 2012, 11:52

Dag Walter,

Dat is een leuk verhaal inderdaad!
En ook meevoelend dat iemand met toegang tot het kentekenregister het even voor je heeft uitgezocht (op eigen risico).

Als ik het zo eens inschat kon het nog wel eens heeeeel lang gaan duren voor dat deze auto weer op de markt verschijnt. :roll:
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Koffiemolen » 13 mei 2012, 22:02

Mooi verhaal Walter (nu en dan ben ik op het forum wat aan het bijlezen).
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Manitoba » 20 sep 2012, 18:10

Aangezien het topic nog bestaat... :wink:

Er is zo goed als zeker een einde aan mijn zoektocht gekomen. Nee, niet de Brasilbraune 320/6, hoewel ik nog heel regelmatig contact met de huidige eigenaar heb. Hij heeft zelfs van een vriend van mij originele 13" lichtmetalen BMW-velgjes gekocht voor z'n "kindje".

Een week of 2 geleden ben ik op de Duitse Mobile site op een leuke, en voor mijn bedoelingen uitermate geschikte, E21 323i gestuit. Uitgebreid met de huidige eigenaar gemailed, deze is een Deen die de auto uit Zweden heeft geïmporteerd (daar in juli 1980 nieuw geleverd) en 1,5 jaar geleden met zijn verhuizing mee naar Stuttgart/Duitsland heeft genomen. Inmiddels 2 kindjes en de tijd ontbreekt hem om nog veel van dit wagentje te genieten, dus te koop gezet. Afgelopen weekend ben ik gaan kijken en proefrijden en dat beviel eigenlijk wel. Er waren 2 mechanische probleempjes die de huidige eigenaar inmiddels heeft laten verhelpen en gisteren hebben we telefonisch de deal rond gemaakt. Volgende week woensdag rijd ik met een vriend naar Stuttgart en donderdagochtend mag deze nieuwe aanwinst bewijzen of een rit van 500 km nog te doen is.

Er is veel aandacht (en geld!) geïnvesteerd in het onderstel met Bilstein schokdempers en originele H&R verlagingsveren, ook de meeste rubbers zijn met zorg vervangen door wat stugger en duurzamer spul. In het interieur prijken 2 prachtige, originele E21 Recaro's en last but not least, de kleur staat me erg aan. De carrosserie is niet 100%, maar wel overal hard. Er zal ergens in de komende jaren wel wat werk aan komen, maar daar is de prijs ook naar.

Kleine preview:

Afbeelding

Tikkeltje ordinair, zeker met deze zwarte wielen maar mijn (persoonlijke!) mening is dat ze het kan hebben...

Wordt vervolgd, hoop ik!

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor risky » 20 sep 2012, 20:04

netjes hoor
zo 1 heb ik heel lang gehad,de HK-09-HJ staat nog wel bekend bij het rdw
Ik heb nog een heel foto album liggen van de restauratie,nog altijd spijt dat ik hem na 15 jaar heb verkocht..
Wat was dat een kanon joh.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Remco504coupe » 20 sep 2012, 20:13

Nice! Een van de mooiste BMW's die er ooit gebouwd zijn. Zeker mooier dan de E28.
De snelheid en dynamiek stralen er vanaf. Maar met deze motor is ie ook echt snel. Echte rijdersauto :twisted:
Met een handgeschakelde 5 bak druk je het brandstofverbruik nog enigzins (hoewel :mrgreen: ) en heb je de optielijst wat mij betreft compleet genoeg.
Veel plezier ermee, mij mag je verblijden met veel plaatjes, ook van je klussen.

Trouwens, dit vind ik echt een auto waarover je spreekt als een HIJ..
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor SV605 » 20 sep 2012, 22:12

Krijg je eindelijk weer " Freude am Fahren " Walter :D :wink:

Veel plezier !

groet Steven
In een 605 hoef je niet hard te rijden om alles achter je te laten...

Peugeot 607 3.0 2002
Peugeot 607 Ref 2006
Peugeot 605 SRi 1990
Peugeot 107 XS 2007
Avatar gebruiker
SV605
 
Berichten: 582
Geregistreerd: 16 sep 2006, 22:07
Woonplaats: Winterswijk

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Harrie » 21 sep 2012, 00:01

kijk eens aan: het verhaal krijgt een vervolg, en hoe !
gefeliciteerd alvast, en een goede thuisreis gewenst. :wink:
ik ken de 3 serie wel, 3 van m'n vrienden hadden er destijds een.
van één ( 316 ) deed ik regelmatig het onderhoud, zelfs een zelfgemaakt kleppenstel-gereedschap heb ik nog :D
En met de kleur is niks mis, heeft een bepaalde , onbeschrijfelijke aantrekkingskracht.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Marinus » 21 sep 2012, 19:37

Manitoba schreef:...Er is zo goed als zeker een einde aan mijn zoektocht gekomen......


Walter gefeliciteerd met je vondst!
Na het behalen van mijn rijbewijs (het is al weer even geleden) in zo'n auto leren rijden omdat mij ouders er toen een hadden (standaard vering, lichtere motor en mooie blauw grijs metalic). Heerlijke wegligging, maar ja, geen Peugeot :wink:
Wel naar Peugeots blijven kijken natuurlijk.

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor jan-03 » 21 sep 2012, 19:44

Gefeliciteerd Walter..
Veel plezier oprecht gewenst met je aanwinst..
gr jan.
Laatst bijgewerkt door jan-03 op 22 sep 2012, 09:39, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor MarcoPeus » 21 sep 2012, 20:06

Proficiat met de vondst Walter, leuk dat je zo begaan bent met deze auto. Ik kan het altijd wel waarderen als iemand een passie heeft voor een auto(merk).
Duitse auto's doen mij echter helemaal niets, vooral WV (+ derivaten) en Opol niet. Áls het al een duitse auto ZOU worden, dan werd het een BWM maar dan moeten er al geen franse of italiaanse autos meer zijn.
Succes en veel veilige km's
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor Manitoba » 21 sep 2012, 22:00

Bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties, zeker hier op dit Peugeot-forum waar ik nu volgens mij al een jaar of 7 lees, post en vaak mee-geniet van al het fraais wat het mooie merk Peugeot historisch te bieden heeft. Ik heb inderdaad ook een groot zwak voor het merk BMW en met dit type 3-serie in het bijzonder. Ik weet nog dat ik als manneke van een jaar of 6 onze overbuurman zijn splinternieuwe lichtblauw metallic 320 voor het eerst zijn oprit op zag rijden en ik was helemaal weg van die auto... Daar komt het dus vandaan.

Nu ik zelf al weer wat jaartjes auto mag rijden en me hobby-matig wat verdiept en bekwaamd heb in het wat serieuzere "stuurwerk" is er in mijn ogen maar 1 merk wat normale auto's voor straatgebruik bouwt die zo fantastisch sturen, reageren, handlen. Da's niks ten nadele van Peugeot, die hebben van oudsher altijd heel andere kwaliteiten gehad. Maar als ik in de buurt van Nijmegen op de noordelijke Waaldijk rijd en even de ruimte heb om 's een goed potje over die dijk te sturen (dat hoeft helemaal niet idioot hard, ben geen aso in het openbaar verkeer) dan gaat dat in willekeurig welke BMW zo ontzettend veel beter, fijner, makkelijker dan in m'n huidige 508. Die kan heel serieus meedoen, zelfs met z'n 1.6 e-HDi en 2-Tronic bak, maar het geniepige stapje opzij wat de voortrein kan doen bij een richel overdwars is een BMW volkomen vreemd...

Maar, Peugeot-fans: ook "onze Leeuw" zal ik in lengte van dagen een warm hart toedragen. Hoewel Peugeot het met m'n huidige auto wel heel lastig maakt om 'm als totaalplaatje in alles te waarderen...

@Janbachee: sportief dat je toch even reageert! En dat je het niks vindt was me al lang duidelijk... :wink:

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor jan-03 » 21 sep 2012, 22:58

Ik heb vroeger een poos meegereden als passagier en de rit ging altijd v.v Workum-Harlingen..
Bij de dijk aldaar kon die bijna niet tussen de lijnen blijven bij wat wind.... Hij dweilde nog meer dan de oude vw bussen waar ikzelf later in opdracht van m,n werkgever mee v.v L'warden reed waar we werkzaam waren bij de Bonifatius toren om daar een nieuwe spits op te bouwen...
Als je achter een boerderij vandaan kwam schoot je bijna op de ander weghelft..

gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor risky » 22 sep 2012, 15:34

zal wel te diep in het flesje gekeken hebben Jan want een 323i dweild niet!!!!
Ik heb er een dikke 10 jaar met 1 gereden..heerlijke auto
alleen moest je met nat en glad weer op je hoede zijn :mrgreen:
Kijk dat je bmw niets vindt oke,maar nu geen onzin verhalen gaan verkopen.
En een bmw heeft weinig last van windgevoeligheid.
Ik kan ook wel zeggen dat een batavus fiets niet lekker fietst terwijl ik er alleen maar achterop meegereden heb...
Ik zou zeggen maak eens een ritje met de mijne en je zal zien dat het stille snelle mooi lopende vortures zijn,alleen die stoelen pff :evil:
ik heb er door de jaren door vele bmw`s gehad de laatste was een z3 roadster totdat de kinderen kwamen.
dat ging niet goed met een 2 persoons sportbakkie..
Mar ik ben fan van de oude peusen maar ook van bmw en zeker de toyota celica 1977 blijven allemaal tot mijn favorite horen.


mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: BMW gezocht...

Berichtdoor joospeugeot » 22 sep 2012, 15:58

@jan: dan is daar toch wel duidelijk wat mis mee geweest. ik denk zelf dat je blij mag zijn dat t nog kunt vertellen.
de 205 cabrio reed ook zo hoe ik die ophaalde. en bus van de draagarm totaal versleten. kreeg ik angst in. bus vervangen en reed weer mooi rechtdoor.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten