Nieuwsgierig: Ernhemmers?

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Pudrun205 » 06 nov 2011, 12:29

Aloha!

Mijn middle name is Aagje :wink: : zijn hier ook Ernhemmers die mijn oom kennen? Lijkt me leuk.
Ik ben het nichtje van R. Diephuis [jarenlang Nefkens Arnhem & Den Bosch].
Rings a bell?

Have a nice Sunday allemaal,
Virgenie
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Friso » 06 nov 2011, 16:31

Sorry, woon me leven al in Velp, (op een paar jaar na dan) maar nog nooit van gehoord. Nefkens zegt me wel wat :mrgreen:

Groetjes Friso
Peugeot 404 Berline 1967
Peugeot 404 Berline 1970
Peugeot 205 Generation 1997
Avatar gebruiker
Friso
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 26 apr 2011, 13:56
Woonplaats: Velp (gld)

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Pudrun205 » 06 nov 2011, 17:38

Friso schreef:Sorry, woon me leven al in Velp, (op een paar jaar na dan) maar nog nooit van gehoord. Nefkens zegt me wel wat :mrgreen:

Groetjes Friso


Hai Friso,

Jammer! Leuk dat je reageert.
Hij heet Rob[by] en is Indisch. Hij was werkplaatschef als ik me niet vergis of oppermonteur - in ieder geval een opperhoofd, Arnhem en in Den Bosch ook? - en is inmiddels met pensioen. René [weet opeens zijn achternaam niet meer] is een vriend van hem en heeft als ik me niet vergis op de onderdelen gezeten bij Nefkens Arnhem.

Groetjes terug uit Zwolle,
Virgenie
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Daan-405 » 07 nov 2011, 21:37

Zal het van de week aan mijn vader vragen.
Die is erg bekend in de Peugeot wereld :wink:
Avatar gebruiker
Daan-405
 
Berichten: 264
Geregistreerd: 24 aug 2006, 03:59
Woonplaats: Arnhem

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor tomtom » 08 nov 2011, 20:38

Rene ken ik zeker; vele, vele onderdelen bij gekocht en dat was bij hem erg eenvoudig; hij wist heel veel uit zijn hoofd! Rene is helaas met pensioen. Nu helpt Jos Brouwer me en dat is ook erg fijn. Ik mail hem mijn wensen en hij komt het zelfs bij me brengen :mrgreen: ! Superservice toch!
504 coupe 8/1971 (IT) Bleu Vert Métallisé (allereerste auto!)
504 cabrio 8/1972 (FR) Gris Claire Métallisé (van/voor mijn 1e dochter)
504 cabrio 7/1973 (NED!) Blanc Arosa (van/voor mijn vrouw)
504 coupe 6/1974 (FR) Blanc Arosa (van/voor mijn 2e dochter)
tomtom
 
Berichten: 503
Geregistreerd: 09 jan 2006, 22:54
Woonplaats: Arnhem

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Pudrun205 » 08 nov 2011, 21:03

tomtom schreef:Rene ken ik zeker; vele, vele onderdelen bij gekocht en dat was bij hem erg eenvoudig; hij wist heel veel uit zijn hoofd! Rene is helaas met pensioen. Nu helpt Jos Brouwer me en dat is ook erg fijn. Ik mail hem mijn wensen en hij komt het zelfs bij me brengen :mrgreen: ! Superservice toch!


Hai tomtom,

Wat leuk, ook een reactie van jou, dank! Zeker superservice!
Ik heb René jammergenoeg al lang niet meer gezien. Rob - mijn oom - en hij kennen elkaar al heel erg lang. Zegt de combi misschien iets: Rob - Indisch - oppermonteur/chef werkplaats? Nefkens Arnhem - beheerder hobbyclub Postgiro/Postbank/ING Arnhem? Witte 504, witte Cadillac gehad, nu nog een rode Pontiac, motorrijder etc? Mijn witte Pudrun is van hem geweest, door mijn ouders cadeau gedaan aan mij. Mijn eerste eigen auto!

Zal em deze week even bellen.

Fijne avond & groeten,
Virgenie
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor wilcoJansen » 13 jun 2016, 12:27

Hallo, ik heb van 1977 tot 1988 gewerkt bij Nefkens Arnhem als 1e monteur. heb Rob natuurlijk gekend. Ben benieuwd hoe het met hem gaat.Ik weet nog dat hij toen in het bezit was van een witte opel irmscher.Rob was er erg zuinig op en poetste hem iedere dag .Fijne collega .
wilcoJansen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 13 jun 2016, 11:51

Re: Nieuwsgierig: Ernhemmers?

Berichtdoor Pudrun205 » 17 nov 2017, 16:06

wilcoJansen schreef:Hallo, ik heb van 1977 tot 1988 gewerkt bij Nefkens Arnhem als 1e monteur. heb Rob natuurlijk gekend. Ben benieuwd hoe het met hem gaat.Ik weet nog dat hij toen in het bezit was van een witte opel irmscher.Rob was er erg zuinig op en poetste hem iedere dag .Fijne collega .


Dag Wilco,

100 jaar later zie ik je reactie pas, het spijt me! Ik ben niet echt actief meer in het forumleven, sommige dingen kan ik niet zo goed meer bijbenen door allerlei omstandigheden.

Ik stuur je een pbtje okay?
Hartelijke groet,
Vir
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten