Vakantiegroeten uit.........(deel II)

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor chr. » 17 aug 2010, 19:20

[quote="Donderkar"]Vorige week aangetroffen in Frankrijk, tussen Langres en Dijon:

Afbeelding

quote]

Das leuk, ben ik ook langs gereden(3wkn geleden) vanuit Italie opweg naar Vallon-Pont-d Ärc :mrgreen:
Peugeot 304 S cabriolet
Afbeelding

Afbeelding
Peugeot; Conçue pour coller à la route.
Avatar gebruiker
chr.
 
Berichten: 2262
Geregistreerd: 14 aug 2004, 23:32
Woonplaats: iets onder het NAP.

vakantiegroet uit Denemarken

Berichtdoor bas2 » 17 aug 2010, 22:21

Afbeelding

In Denemarken vind je ook leuke Franse auto’s;
In een museum, links een 201 van 1931 en rechts een Quadrilette van 1922.
Leuk compact museum, drie hallen waarvan 1 met ong. 30 ongerestaureerde Engels en Amerikaanse auto’s uit de jaren 30-40. Verder div. mooie opengewerkte technische modellen, waaronder een Nimbus motorfiets (made in DK) en een 4x4 Willys Jeep.
http://www.jyskautomobilmuseum.dk

Afbeelding

In het wild gespot in Ebeltoft DK: een 505 gtdt automaat. Verder weinig oldtimer- youngtimer- Peugeot gezien. De 807 en de nieuwe 5008 zijn redelijk populair in DK.
Tijdelijk zonder Peugeot
Avatar gebruiker
bas2
 
Berichten: 327
Geregistreerd: 10 apr 2010, 19:10
Woonplaats: Veenendaal

Berichtdoor ruit'48 » 18 aug 2010, 08:30

[quote="FLYING DUCKMAN"]Hier een Peugeot bijdrage van mijn kant.

De grote vraag is. Is iemand van het forum hier al eens geweest?
Afbeelding

Ik ben er al een paar keer langs gekomen en elke keer dacht ik ; "daar moet ik eens een foto van maken" :oops: dus niet gedaan..
Fijn dat een ander het wel deed en dan nog wel een eendenman, kan niet beter.. 8) :wink: :lol:
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Vakantie groeten uit Italie

Berichtdoor René van M. » 26 aug 2010, 20:29

Voor het eerst zijn we met de 504 op vakantie geweest in Italie.
Alles van gecontroleerd, olie, nieuwe banden, reserve lampen, nieuw luchtfilter, koelvloeistofpeil was ok, etc.
Nadat we in 2 dgn rijden in Cavalino (bij Venetie) waren hadden we onze stacaravan gevonden:
Afbeelding
mooie camping meteen aan de Adriatische kust, in de tweede week gingen we een rondrit maken, omdat er in de omgeving niet veel te doen was.
Afbeelding
Via de SS52 ( een mooie route vlgs de wegenatlas van Michelin) gingen we over haarspeldbochten met 10% omhoog!! Schrok er zelf van :shock: bij elke haarspeld bocht gingen de achterspatlappen over de grond (binnenbocht). De temp. liep al op maar uiteindelijk koelde hij goed bij en haalde de top:
Afbeelding
Op terugweg naar de camping kwamen we deze oude ambu tegen:
Afbeelding
Nadat onze vakantie erop zat gingen we weer in 2 dagen naar huis. Eerst via de Brennerpas naar Karlsruhe(ZW-Duitsland):
Afbeelding
en na Munchen (D) begon de 504 te stotteren :roll: de berg op rijden ging niet meer in z'n 4 en moest ik terug naar de 3 bij 80km/h. Heuvelaf was geen probleem en kon ie weer in z'n 4. Sloeg een keer af in de file en starten lukte niet meteen meer.....
Hoe kan dat?? Oliepeil was bij de heenreis wel iets gedaald maar niet gek veel......geen rood lampje......bougieskabels zaten wel vast of misschien de kleppen.... Ahhhh. Bij die Tankstelle olie gekocht en 500ml toegevoegd. Je moet wat dan om professioneel over te komen bij je vriendin :mrgreen: Eindelijk aangekomen bij het hotel in Karlsruhe toch maar even de hulpdienst gebeld. Volgende ochtend zou de sleepdienst komen om te kijken wat er aan de hand was. Hulpdienst die pas om 09:30u(volgende dag) kwam kijken kon niets doen. LPG he? Zei ze. Dan kunnen we niet veel doen hier in Deutsland. De 504 opgeladen en naar de Peugeot dealer gebracht. Werd meteen geholpen en het probleem was meteen gevonden :D Het bleek dat de condensator verbrand was en dus deels niet meer goed werkte. Ze gingen rond bellen ofdat ze het onderdeeltje nog ergens hadden liggen. Na 2 uur was de 504 gemaakt, de condensator hadden ze ergens gevonden, was niet orgineel en was dus bij geknipt/geveild/etc.
Laatste stuk nog:
Afbeelding
Eindelijk thuis gekomen!! Ik vond het echt de moeite waard om 504 mee temen. Als er weer een vakantie komt dan gaat de 504 zeker mee :-)
Je bent lekkerder in een Peugeot

504GL 1976
Avatar gebruiker
René van M.
 
Berichten: 482
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:35
Woonplaats: Uden, Noord-Brabant

Berichtdoor ton » 26 aug 2010, 21:24

Leuk verslag Rene !
Blij dat het allemaal goed gekomen is met de 504 :wink:
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Marinus » 28 aug 2010, 22:38

@Rene, hulde dat je met de 504 op reis bent gegaan en een compliment voor de goede grensoverschrijdende Peugeot service maar weer :!:

Wij zijn ook net terug van vakantie. Frankrijk in de regio Loire et Cher.

Wij zijn met 'modern blik' op pad geweest, maar wel een peage-killer van het juiste merk natuurlijk: de 407sw. Helaas moet die er over enkele maanden uit want inmiddels zijn we over de 175.000 km en de leasemaatschappij wil diesels maar tot 180.000 km op de weg houden :roll: . Op langere afstanden geniet je nog meer van het Peugeot-comfort.

Uiteraard naast luieren bij het zwembad of het meer met vrouw en kinderen ook wat kastelen (zie op de achtergrond) bekeken... :wink:
Afbeelding
....en Orleans
Afbeelding
Naast een aantal leuke 305's (helaas net onderweg zonder fototoestel bij de hand) in de buurt van Gien nog twee klassieke Peugeots gespot een 505 en een 403
Afbeelding
Afbeelding

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor Harrie » 29 aug 2010, 16:38

mooie verslagen, René en Marinus !
zo kunnen we allemaal een beetje meegenieten, zeker van de gespotte Peugeot's !

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Koffiemolen » 29 aug 2010, 21:12

Mooi, Rene en Marinus. Donderdag gaan wij (ook met peage/ 2 kuub-kinderoutillage-killer 5008) op pad naar de nog immer warme Ardeche en Drome. Gewapend met nieuwe camera zal ik zorgen voor beeldmateriaal in dit topic. Met uiteraard aanvullend beeldmateriaal van het autokerkhof in Vesseaux waar A.J. eerder in dit topic verslag over uitbracht.
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor BRAM » 29 aug 2010, 21:36

Mooie foto's allemaal. Heel erg genieten voor de thuisblijvers.

Bas, een goede vakantie gewenst met mooi weer, en uiteraard een flinke collectie met nieuw beeld materiaal van oude/mooie Peugeots in het geboorteland.

Bram.
PEUGEOT 205 Forever 5-deurs 1995
PEUGEOT 205 Roland Garros 3-deurs 1992 EEN STERK NUMMER !!!!!!!!!
PEUGEOT 2008 Feline 1.6 120 pk 2014
Avatar gebruiker
BRAM
 
Berichten: 908
Geregistreerd: 10 okt 2004, 23:39
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor René van M. » 30 aug 2010, 20:10

Harrie schreef:mooie verslagen, René en Marinus !
zo kunnen we allemaal een beetje meegenieten, zeker van de gespotte Peugeot's !

grt, Harrie


Bedankt Harrie en Marinus! En Koffiemolen heel veel succes dans France! Het zal een stuk droger zijn dan hier in Pays-Bas en met name in de Achterhoek ofniet Harrie?

Groetjes René
Je bent lekkerder in een Peugeot

504GL 1976
Avatar gebruiker
René van M.
 
Berichten: 482
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:35
Woonplaats: Uden, Noord-Brabant

Berichtdoor Klaze » 18 sep 2010, 20:13

Ik ben in inmiddels terug van vakantie en heb behoorlijk wat oldtimers, al dan niet Peugeot, gezien. Heb er enkele foto's van gemaakt. Allemaal in de buurt van Embrun.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://www.pkar.nl
304 1.3 S Cabrio '75
Avatar gebruiker
Klaze
 
Berichten: 155
Geregistreerd: 28 aug 2008, 13:38
Woonplaats: Breda

Berichtdoor Harrie » 18 sep 2010, 20:27

mooie oogst Klaze ! 8)
die Renault Caravelle ziet er nog niet verrot uit...

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Frank 205 » 19 sep 2010, 00:46

Foto's nr 4 en 5 van Klaze: is dat nou een 304 coupe met een 204 grill of een 204 coupe met 304 achterlichten?

(Zelf denk ik het eerste omdat deze grill volgens mij nooit op de 204 coupe geleverde is!)
Peugeot, groot of klein, altijd fijn!
Frank 205
 
Berichten: 974
Geregistreerd: 05 nov 2004, 12:09
Woonplaats: Hengelo (O)

Berichtdoor Marinus » 19 sep 2010, 09:03

@Klaze, mooie foto's :!:

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor Harrie » 19 sep 2010, 11:42

Frank 205 schreef:Foto's nr 4 en 5 van Klaze: is dat nou een 304 coupe met een 204 grill of een 204 coupe met 304 achterlichten?

(Zelf denk ik het eerste omdat deze grill volgens mij nooit op de 204 coupe geleverde is!)
dit is een late 204 coupé uit 1970, een kleine serie had al een 304-kontje en 304 dashboard.
De grill is wel 204, maar deze zwarte kunststof grill is van latere types, en is inderdaad nooit op 204 coupé of cabriolet geleverd.
Die behoren een chroom-spijltjes grill te hebben.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Frank 205 » 19 sep 2010, 21:33

Best bijzonder dus. Dat van die kleine serie met 304 achterlichten wist ik niet!
Peugeot, groot of klein, altijd fijn!
Frank 205
 
Berichten: 974
Geregistreerd: 05 nov 2004, 12:09
Woonplaats: Hengelo (O)

Berichtdoor Koffiemolen » 20 sep 2010, 21:41

Beste Peugeotvrienden,

De Koffiemolen is weer terug van een lekkere nazomervakantie in la Douce.
Edoch, ook wij zijn niet gespaard gebeven. Daar waar NL eind augutis nog in de ban was van 130 mm neerslag in 24 uur (Berkelland e.o.) werden wij al a enkele dagen in Largentiere (Ardeche) getrakteerd op code 'rouge'. In Frankrijk betekent dat eigenlijk gewoon: wegwezen! Wij hebben precies 24 uur achtereen non-stop een zondvloed gehad waarbij er 300 mm is gevallen. Voor degenen die rekenen niet leuk vinden: dat is 300 liter water per vierkante meter. Op elk stukje, incl. bergtoppen. Dat water zoekt meestal het laagste punt op en aangezien wij dicht bij het afvoerputje van onze vallei zaten snappen jullie dat ik i.p.v. een vakantiechaletje op een camping liever een praam of een vlot had gehad. Deelse evacuatie van de camping bleek uiteindelijk voldoende en na 1,5 dag was er weer een strakblauwe lucht en veel zon. Dan droogt alles wonderbaarlijk snel weer op.
Daarna herinnerden alleen moddermassa's, rotsblokken op de weg en kolkende rivieren en lokale aardverschuivingen nog aan het onheil.
Mijn 5008 kwam brandschoon aan in la Douce, maar neem van mij aan dat hij er nu verschrikkelijk uitziet, vooral na een regionale verkenning na de regenbuien. Je kunt met een 5008 in elk geval door 30 cm water rijden. En dankzij de dubbele portierrubbers blijven de sponningen schoon (scheelt poetswerk!) en droog.
Overigens heeft de 5008 op deze eerste vakantietocht geweldig werk verricht. Afgeladen (2 kleine kinderen met al hun besognes, fiets mee, etc.) vol 's nachts naar het zuiden gereden. De wegen ware uitgestorven. op de A50 de cruise erop en die is er pas in Lyon weer afgegaan voor een ontbijt bij kennissen. Gemiddelde snelheid ruim boven de 100. Helling achter Luik ook probleemloos op snelheid gebleven in z'n 6. Mijn advies: een 1.6 HDiF is echt ruim voldoende. Alleen als je er iets (zwaars) achter gaat hangen zou ik een 2 liter adviseren. Het verbruik op de snelweg blijft netjes, op lokale wegen in de bergen niet. Dan heeft hij zijn hoge massa echt tegen en rijd je zo 1 op 7. Stoelen zijn ook op de lange afstand echt voortreffelijk en de vering is m.n met wat bagage echt comfortabel. De grande routiere is terug! Eigenlijk heft hij maar 1 nadeel: hij is echt ontzettend stil. Een rijdende slaapkamer dus en probeer dan in het donker maar eens wakker te blijven...
De speling in mijn stuurhuis (melding ligt nog altijd bij Peugeot) was het enige dat erg storend was, mn op Franse departementales gewoon veel gerammel. De 406 van mijn ouders (die mee waren) heeft dat NIET!

Terug naar de vakantiebestemming: Largentiere, inmiddels een bedevaartsoord waar AJ eerder (in mei dit jaar) al was. Zie rond die datum in deze rubriek.

Ik heb alle adviezen van AJ opgevolgd en dat heeft behalve een hilarisch momentje ook een buitengewoon interessante fotoreportage opgeleverd.
Allereerst restaurant la Caleche in Largentiere. Inderdaad een aanrader! Goede keuken, we hebben er heerlijk geluncht. En ze hebben er kinderstoelen, voor ons wel zo handig. De serveerster in kwestie had kennelijk dienst, want de omschrijving van AJ liet weinig twijfel. Inderdaad een enorm...dienblad. En daaronder een blote buik. Haha! Pepijn was er met z'n amper 2 jaar ook danig van onder de indruk (hij valt op blond). Aangezien hij dat doorgaans kenbaar maakt door zijn T-shirt op te tillen en zijn buik te laten zien deed hij dat ook bij de serveerster. Pepijn dacht: pff, een blote buik showen kan ik ook! Wij hebben zo verschrikkelijk genoten, mn van de reactie. Het meiske in kwestie was er duidelijk niet op geanticipeerd... :mrgreen:

Het volgende en belangrijkste advies betrof het ontdekte weiland met autokerkhof in Vesseaux. Vanuit Aubenas vond ik het zo dus stond ik weldra voor een ketting met de gastvrije tekst: defense d'entrer, chien mechant. Aangezien ik mijzelf nog niet oud genoeg vind om als hondebrokjes te worden verpakt ben ik even bij de belendende kapper naar binnen gegaan om te vragen wie het terrein beheert. Via de kapper kwam ik bij een huis en na aanbellen en enige tijd wachten bij de eigenaar van al dat moois in het weiland. Na korte uitleg van mijn bedoelingen gaf hij mij aan dat hij een nog veel interessantere collectie heeft staan die hij mij met plezier eerst wilde laten zien. en uiteraard mocht ik alles op de plaat vastleggen. Ik volgde hem naar een grote loods achter zijn woning. En wat ik daar zag.....woorden schieten nog altijd te kort. Laat ik dus maar met de plaatjes beginnen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Door het plaatsingsproces van mijn fotoalbum toch nog wat door elkaar en ook de plaatjes van de auto's in het weiland vind je hierboven. Ik moest echt seecties maken, want ik had maar 1 geheugenkaartje bij me en de camera is 12,1 megapixel..(die later ook nog eens verkeerd ingesteld bleek te staan). Ik heb dus niet de bedrijfsauto's kunnen vastleggen, er is dus veeeeel meer! :cry:
Binnen in de loods heerst een museumsfeer. De beste man heeft door de decennia heen auto's weggezet ('voor later') en die staan er dus allemaal al tientallen jaren. Alles is compleet, maar gebruikt en dans son jus d'origine'. Maar alleen al zo'n Hotchkiss... Ik weet hoeveel hij ervoor wil hebben.... Want alles is te koop, maar staat nog niet te koop. Ik heb zijn permissie om mijn Peugeotvrienden in te lichten en deze foto's hier te publiceren. Naast de auto's staat en hangt de loods vol met andere relikwieën en pièces detachees. Toen ik na een uur weer n de auto zat geloofde ik nog steeds mijn ogen niet...

De andere tafereeltjes waren ook leuk voor vakantiekiekjes maar steken wat bleek af bij bovenstaand:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor 307204XSI » 20 sep 2010, 22:05

Tjeeeemig de pemig!!

Tja die loods heb ik niet gezien, nou ja van binnen dan.
Ben zo in staat om weer terug te gaan.......Geweldige foto's ben helemaal met stomheid geslagen. Leuke anekdotes, zo zie je maar weer dat je veel bruikbare informatie hier van het forum af kan halen, zelfs tot aan tips over een sappig serveerstertje met een strak blotebuik-truitje en overheerlijk gevormde spatbordjes 1000km verderop...... :shock: :wink: :oops:

Heel erg bedankt voor de foto's denk dat vele forum Amigo's met mij hiervan zullen genieten, ennnnne je hebt het gezien geen woord aan overdreven. Ben blij dat de beschrijving dusdanig was dat je het makkelijk kon vinden.

gr,
Arie-Jan
OUI! c'est la deux-cent-quatre!
(avec le toit ouvrant)
Avatar gebruiker
307204XSI
 
Berichten: 1964
Geregistreerd: 10 apr 2007, 22:50
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor 307204XSI » 20 sep 2010, 22:12

PS op de laatste foto van jou serie is de muur van het kerkhof goed te zien waar ik op stond, trouwens van die zwarte Fregate domaine begin ik helemaal te kwijlen......
OUI! c'est la deux-cent-quatre!
(avec le toit ouvrant)
Avatar gebruiker
307204XSI
 
Berichten: 1964
Geregistreerd: 10 apr 2007, 22:50
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Frank 205 » 20 sep 2010, 22:20

Hier past geen ander antwoord dan:

:shock: :shock: :shock: :shock:

Wat een vondst!
Peugeot, groot of klein, altijd fijn!
Frank 205
 
Berichten: 974
Geregistreerd: 05 nov 2004, 12:09
Woonplaats: Hengelo (O)

Berichtdoor Harrie » 20 sep 2010, 22:45

:shock: mooi verhaal, wat een collectie! :D al behoeven ze allemaal restauratie, dit is wel redelijk uniek.

ik zag er ook een "Primaquattre" (plaatje op de voorbumper) tussen staan, is dat de luxere versie van de Renault Juvaquattre ?

bedankt voor de mooie reportage, Bas!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor ton » 21 sep 2010, 00:25

Die loods heb ik dus ook niet van binnen gezien....... Hoe heb ik die over het hoofd kunnen zien ???? De buitenplaatjes komen me bekend voor. Echt smullen dit, bedankt voor de mooie plaatjes Bas ! Nog even na-zomeren op deze manier !

En je 5008 ziet er nog netjes uit, toch :shock:
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor ruit'48 » 21 sep 2010, 04:13

Harrie schreef::shock:

ik zag er ook een "Primaquattre" (plaatje op de voorbumper) tussen staan, is dat de luxere versie van de Renault Juvaquattre ?

grt, Harrie


Prachtige foto's Bas , heb nu een ander beeld van de Ardeche waar ik altijd met een grote boog om heen ben gereden .

En Harrie de "Primaquatre" (1930~1941) is een middenklasser , tussen de Vivaquatre, waar ik regelmatig mee op pad ben en de Juvaquatre 1937~1960 ,
welke haar laatste levensjaren Dauphinoise heette.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Berichtdoor Marinus » 21 sep 2010, 05:51

Bas, fantastische vondst 8)

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor Koffiemolen » 21 sep 2010, 21:58

ton schreef:Die loods heb ik dus ook niet van binnen gezien....... Hoe heb ik die over het hoofd kunnen zien ???? De buitenplaatjes komen me bekend voor. Echt smullen dit, bedankt voor de mooie plaatjes Bas ! Nog even na-zomeren op deze manier !

En je 5008 ziet er nog netjes uit, toch :shock:


Die loods was de bovenverdieping van het garage-bedrijf rechts van het bruggetje (achter het pompstationnetje).
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

VorigeVolgende

Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten