Vouwfiets Peugeot (SLOTJE, verkocht)

Voor het (gratis) adverteren van gereedschappen, folders, garageboeken, onderdelenboeken etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Vouwfiets Peugeot (SLOTJE, verkocht)

Berichtdoor Nikilauda504 » 15 maart 2006, 09:19

Inmiddels met 2 gloednieuwe buiten- en binnenbanden (zwart met dunne witte rand), nieuwe remblokjes en goede dynamo. Leuk voor in/op een camper/boot, past natuurlijk ook gewoon achter in de kofferbak.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nikilauda504 op 15 maart 2006, 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Berichtdoor Jeetje » 15 maart 2006, 09:52

Gááf!

Eigenlijk wil ik er twee van die voor achter op onze J7-camper, maar ja...
Aangezien ik net Griselle heb gekocht, moet ik even financieel wat rustiger aan doen.

'unfortunately my funds are not unlimited' :oops:

Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je ervoor vraagt (ervan uitgaande dat je dit leuke fietsje wilt verkopen).

Overigens zou ik heel graag dit fietsje in de witte uitvoering willen (met zwart/wit-geblokte stickers). Ik weet dat die bestaan, maar díe kan ik dus (nog) nergens vinden...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Nikilauda504 » 15 maart 2006, 10:07

Op marktplaats stond laatst exakt zo'n zelfde rode vouwfiets, ook met 20 inch wielen. In Tilburg stond een tijdje geleden een Peugeot vouwfiets met 24 inch wielen te koop, ook rood geloof ik. Allemaal zonder versnellingen. Op de beurs in Antwerpen stond een paar weken geleden echter een Peugeot vouwfiets met 24 inch wielen en versnellingen, maar wel weer rood.

Die witte ken ik alleen uit de folder, heb ik zelf nog niet life gezien. Maar ongetwijfeld zijn die in Frankrijk redelijk makkelijk te vinden.

Sinds vorig jaar heeft Peugeot overigens ook een gloednieuwe vouwfiets in het programma, die heet 1007 net zoals de auto. In Frankrijk en Duitsland gewoon bij de autodealer te verkrijgen, ik dacht voor 579 euro.
Die is echter veel groter in opgevouwen toestand.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

vouwfiets

Berichtdoor Pininfarina504 » 15 maart 2006, 12:02

Wat kost hij Frank?
Gr,
Wim
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor Jeetje » 15 maart 2006, 15:10

Ik geloof niet dat je zo'n slotje bedoelt, maar het is wel een mooi plaatje...:

Afbeelding

Helaas heb ik in dit topic geen moderator-functie, dus ik kan er geen écht slotje opgooien... :roll:
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten