Stalling/sleutelruimte te huur i.o.,tussen Breda en Tilburg

Voor het (gratis) adverteren van gereedschappen, folders, garageboeken, onderdelenboeken etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Stalling/sleutelruimte te huur i.o.,tussen Breda en Tilburg

Berichtdoor Pininfarina504 » 03 okt 2019, 00:02

[b]Stalling/sleutelruimte te huur i.o.,tussen Breda en Tilburg, in Molenschot.
Ligt op een beschutte locatie, proefrondjes rijden, zonder ordehandhavers te ontmoeten, geen probleem.
Ben mijn eigen imperium een beetje aan het afbouwen, heb andere plannen.
Huur nu samen met een vriend een hobbyruimte, 340 vierkante meter, in Molenschot. Er staan nog enkele auto's van mij en enkele van hem, hij zal misschien willen blijven. Verder compleet ingericht als garage, werkbank, kantoortje, krik, brug , gereedschappen allerhand, compressor, takel, bankschroeven, as-steunen, rem ontluchting apparaat, luchtsleutels, handboeken 404/504, diverse speciale gereedschappen, gereedschap om cilinderbussen en zuigers uit te meten en te vervangen, injectie technologie en nieuwe onderdelen om Kugelfischer injectie systemen te repareren. In overleg te gebruiken, of over te nemen. Dus eigenlijk een compleet gefaciliteerde Peugeot klassieker garage
Verder nog heel veel nieuwe onderdelen, keurig uit gesorteerd in magazijnstellingen, vooral 504, ook in overleg over te nemen, of een ander soortement van overeenkomst.
Mijn intentie is om nog enkele privé auto's daar in overleg zolang te laten staan, daar wil ik uiteraard, wel iets tegenoverstellen.
De huurprijs is zeer acceptabel.
Ingang van een en ander, ik denk aan 1 januari, 1 februari, 1 maart, volgend kalenderjaar.
Voor info: Wim van Boekel
Molenschot
wimvboekel@gmail.com
205 1.4,97.
Peus 504Ti,78,gris fum, Paris.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue, Elzas.
Peus 404, groen, 69, Z-Fr
Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten