Stalling/sleutelruimte regio Utrecht aangeboden

Voor het (gratis) adverteren van gereedschappen, folders, garageboeken, onderdelenboeken etc.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Stalling/sleutelruimte regio Utrecht aangeboden

Berichtdoor richard 106 » 31 okt 2011, 20:18

Hallo,

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een sleutelruimte + stalling? Wij huren een grote garage te Lopik waar we 500m2 tot onzo beschikking hebben. Een plek kost met stroom e.d. erbij voor € 85 per 13,5 m2 per maand met 220 - 380v en warm water. Uiteraard is er meer m2 te huren maar dit is genoeg om 1 auto neer te zetten. De schuur is bereikbaar 6 dagen per week (uitgezonder de zondag, uitzonderingen daar bijv. auto halen/brengen) Het is toegestaan om te sleutelen in de ruimte.
Het is 1 grote ruimte waar iedereen zijn eigen (vaste) plek heeft. Zijn dus geen afgesloten plekken. Op dit moment is het een gezellige mengeling van huurders, een autospuiter, meerdere circuitauto's, restauratie van een citroën ds (geloof ik), 2x stalling 404, dus vanalles wat.

Het is in Lopik dus lekker centraal in het land en direct beschikbaar. Ongeveer 10 minuten vanaf de A2/A12.


Laat me maar weten of er interesse is.


Richard
richard 106
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 30 aug 2009, 22:57

Re: Stalling/sleutelruimte regio Utrecht aangeboden

Berichtdoor falco71 » 25 nov 2011, 11:42

Goeiemorgen!

Ik woon in Utrecht en ben al jaren gek van oude Peugjes.
Op dit moment heb ik een "project" staan in Brabant, maar zou hier deze winter graag aan werken.
Het is helaas geen Peug, maar een oude Saab. Niet hetzelfde natuurlijk, maar ik heb 'm gratis gehad dus zeur nergens over.
Bovendien is het mooi oefenmateriaal...

Zag deze advertentie en vroeg me af of er nog plek is.

Zo ja: kom ik graag een keer kijken.
Zoniet; kom ik ook graag een keer kijken en is er dan een mogelijkheid om op een wachtlijst te staan oid?

Ik hoor het graag!

Groeten, Falco
falco71
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 25 nov 2011, 11:20

Re: Stalling/sleutelruimte regio Utrecht aangeboden

Berichtdoor Badal » 13 dec 2017, 14:33

Hallo, via google zoeken naar opslag en sleutelruimte ben ik hier terechtgekomen, mijn vraag is, is dit aanbod van opslag/sleutelruimte nog actueel? zijn er nog plaatsen vrij voor verhuur? m.v.g. Bardal
Badal
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 13 dec 2017, 14:26


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten