Remslang

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Remslang

Berichtdoor tjark63 » 02 okt 2006, 17:57

Vandaag de 505 opgehaald van de APK. Zoals eerder vermeld is een wiellager (kosteloos) vervangen. Als advies kreeg ik mee de flexibele remslang links te vervangen, heeft iemand zo'n slang of liever nog een komplete set voor voor en achter liggen dan hoor ik het graag!
Mvg, Tjark.
Afbeelding
504 Coupé V6 Automatique '77
Avatar gebruiker
tjark63
 
Berichten: 1093
Geregistreerd: 21 maart 2004, 15:36
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Bart-Peugeot » 02 okt 2006, 22:04

Je kan ze nog bij iedere automaterialenhandel halen volgens mij. De slangen zullen rond de 20 euro per stuk kosten.

Zie ook: http://www.hbase.nl

Daar check ik altijd wat onderdelen kosten, dan ben je een beetje voorbereid. Bij de Brezan betaal je ongeveer de prijzen die ze op hbase geven, maar dan zijn ze wel incl btw. ;-)
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Bart-Peugeot » 02 okt 2006, 22:07

Hoi Tjark,

In een ander topic las ik dit:

tjark63 schreef:
Martijn schreef:Gewoon even bestellen bij de dealer.


Bedankt Martijn, maar daar is geen lol aan toch? Vindt het leuker om spulletjes bij iemand van zolder of uit de schuur te halen, tenzij het daar niet te vinden is natuurlijk.


Mijn excuses dat ook ik met de tip kwam om ze 'gewoon' in de winkel te gaan halen! :P
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor bonjour » 03 okt 2006, 12:49

Heee Bart,

Bij welke leverancier moet ik zijn als ik die spullen van h-base wil halen? Want dat is wel even bijzonder handig. En die prijzen, komen die een beetje overeen met wat je betaald als je daadwerkelijk aan de balie gaat afrekenen?

Ik zag er namelijk kopbouten staan voor 39 euro. Heb ik drie weken geleden nog 132 euro voor betaald bij de peugeot dealer!

Groet Bart
Avatar gebruiker
bonjour
 
Berichten: 55
Geregistreerd: 14 jun 2005, 16:47
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor tjark63 » 03 okt 2006, 18:20

Bart-Peugeot schreef:Mijn excuses dat ook ik met de tip kwam om ze 'gewoon' in de winkel te gaan halen! :P

Hoi Bart, helemaal niet nodig om je excuus aan te bieden hoor. Als ik snel iets moet hebben ga ik wel naar de dealer of naar Ferwerda, Lasaulec, Automat etc. maar ik vind het veel leuker om bij een mede prettig gestoorde Peugeot freak iets op te scharrelen!
Mvg, Tjark.
Afbeelding
504 Coupé V6 Automatique '77
Avatar gebruiker
tjark63
 
Berichten: 1093
Geregistreerd: 21 maart 2004, 15:36
Woonplaats: Sneek


Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten