304 S Coupé te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

304 S Coupé te koop

Berichtdoor Babac69 » 03 mei 2007, 12:00

Auto is super compleet met extra onderdelen, o.a. complete chroom sierlijst extra, bekleed hout "scheidingstukken " voor de kofferbak, inklapbare afdekcover voor de koffer (allemaal in perfecte staat) alle bedrading na gekeken, correct aangesloten, olie en oliefilter vervangen, met nieuw condensator, verdeler contactpunten, bougies, bougiekabels en verdeler kabel. Auto gestart, achterverlichting heeft gebruiksporen (chroom werk moet hersteld worden) werkende sloten, achteruitverwarming, achteruit rijlampen, beide bumpers, koplampen met roest, voorgril, binnen bekleding in redelijk tot goede conditie (voorstoelen hebben gebruiksporen). Bodem lijkt mij is hard, voor onder wel wat laswerk nodig, subframe heeft aandacht nodig (heb een goede subframe aangeschaft, tegen vergoeding wel bespreekbaar). Deuren onder wel geroest, achter klep en achterbak ook maar allemaal wel te herstellen.
In principe is het een restauratie object, wel te reden maar dat mogen jullie zelf beslissen/bepalen natuurlijk. Auto is 3/4 jaar geleden rijdende gestopt, zo heb ik "haar" ook gekocht. Origineel NL, is wel afgeschreven

Ik hoef geen winst op de auto te maken, behalve op extra subframe, geef extra onderdelen mee. Prijs richting: € 600,00 of een goeie bod!
Heb spoed bij, liefste zsm!
505 GRD Familiale 1986 - Up and running again,
met GRD 2.5 van 1994!
Avatar gebruiker
Babac69
 
Berichten: 557
Geregistreerd: 12 aug 2005, 15:35
Woonplaats: Somewhere in the world

Berichtdoor Babac69 » 14 mei 2007, 15:23

Bonjour,

Toch met pijn in mijn hart moet ik de 304 S Coupé kwijt! Kan wel gerestaureerd worden maar de komende paar jaren heb ik geen tijd, duurt even tot mijn garage klaar is en vind ik zonden om de auto uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen. Bodem lijkt hard en de meeste roest zit op de body, origineel NL auto, "moteur" in goeie conditie...

Dus heb ik de prijs aangepast: € 500,00 of een goeie bod! Is ie niet verkort bij de tijd dat mijn garage laar is ga ik haar "strippen"...

Amicalement,

David
505 GRD Familiale 1986 - Up and running again,
met GRD 2.5 van 1994!
Avatar gebruiker
Babac69
 
Berichten: 557
Geregistreerd: 12 aug 2005, 15:35
Woonplaats: Somewhere in the world


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten