404 Automatique loop of sloop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

404 Automatique loop of sloop

Berichtdoor graddus » 25 sep 2006, 12:48

Teab te koop 404 Automatique 1970
Nederlands oldtimerkenteken, LPG met zestig litertank, 1800 motor uit 505, originele motor aanwezig, al enkele jaren uit de roulatie, tot dan altijd gereden. Niet mooi, niet strak, geen apk. Komt met ongebruikte dorpelbeplating en een stuk originieel plaatwerk voor tussen de achterlichten.
Voor meer info 0115 608402
Had ik zoveel tijd als plannen, ik was al klaar geweest
graddus
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 06 apr 2004, 13:05
Woonplaats: Overslag

Berichtdoor graddus » 27 nov 2006, 13:20

Schop

(is er nu niemand die voor een schappelijk prijsje mijn 404 van een anonieme sloop wil redden?)

Even voor de echte freaks, het is de originele 404 automaat, met het blok van een 505. Ofwel een krukas met zeven boutgaten aan de vliegwielzijde, daar waar de 404 motor er maar zes heeft. De speciale meeneemplaat voor de koppelomvormer is er een uit een 504 van 1974. Alleen dit onderdeel al is tamelijk uniek, omdat alleen gedurende een maand of vier in dat jaar de 504 automatique geleverd is met de 'nieuwe' krukas en de oude bak, bij de latere modellen werd de koppelomvormer op een andere manier bevestigd. Ik heb geen idee of de nieuwe automaatbak ook in een 404 past, maar dan heb je in elk geval al een probleem met de stuurbediening lijkt me. Kortom, ben je een automaatrijder en wil je eigenlijk een zwaarder blok in je auto, dan heb ik hier een sloper voor je met een uniek onderdeeltje dat je daarvoor nodig hebt :mrgreen:
Had ik zoveel tijd als plannen, ik was al klaar geweest
graddus
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 06 apr 2004, 13:05
Woonplaats: Overslag

Berichtdoor leffe 404 » 27 nov 2006, 13:33

ALS IK PLEK HAD.... :evil:
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam

Berichtdoor graddus » 28 nov 2006, 09:27

Plek maken he :wink:
Had ik zoveel tijd als plannen, ik was al klaar geweest
graddus
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 06 apr 2004, 13:05
Woonplaats: Overslag

Berichtdoor graddus » 12 dec 2006, 13:27

De auto is gisteren opgehaald :-| , gaat als donor dienen voor een schadeautomaat. Mag slotje op.
Had ik zoveel tijd als plannen, ik was al klaar geweest
graddus
 
Berichten: 63
Geregistreerd: 06 apr 2004, 13:05
Woonplaats: Overslag


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten