TE KOOP Peugeot 205, 1992. t.e.a.b.

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

TE KOOP Peugeot 205, 1992. t.e.a.b.

Berichtdoor FloorW » 11 dec 2020, 18:11

Hoi allemaal,

Ik verkoop mijn eerste eigen auto, mijn geliefde peu 205 uit 1992..
KM stand; 201327 (wordt nog kleine stukjes mee gereden). APK loopt t/m 22/2/2021.

Er moet van alles aan gebeuren maar hij rijdt nog wel. Ik hoop hem te verkopen aan een liefhebber. Hij moet op korte termijn weg.

Via de onderstaande link kun je naar de facebook advertentie doorklikken voor alle foto's.
https://www.facebook.com/marketplace/item/152493599543092/

Op de foto's zie je dat de lak beschadigingen heeft en dat ook de bekleding niet meer helemaal intact is. Daarentegen krijg je wel regenboogkleurige-naden in de bekleding en allerlei andere unieke-peugeot details.
Anders wellicht handig voor onderdelen.

Hij mag weg tegen elk aannemelijk bod. Als er geen reacties komen op dit forum breng ik hem denk ik naar zo'n opkoop gigant :cry:

Daarom; meld je vooral en word de nieuwe trotse eigenaar van dit geweldige bakkie :D
Groetjes,
Floor

Afbeelding
FloorW
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 09 dec 2020, 16:01

Re: TE KOOP Peugeot 205, 1992. t.e.a.b.

Berichtdoor FloorW » 12 dec 2020, 17:41

Hij is verkocht :D
FloorW
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 09 dec 2020, 16:01


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten