Gezocht: Peugeot 205 Rallye 1.3

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Gezocht: Peugeot 205 Rallye 1.3

Berichtdoor canaQ » 13 nov 2020, 17:36

Ik rijd nu inmiddels alweer een tijdje rond in een Peugeot 107, maar ik mis steeds vaker het rijplezier in dit autootje. Al ruim 10 jaar is de 205 Rallye (1.3) toch echt mijn droomauto, en ben nu steeds vaker aan het overwegen om er een aan te schaffen. Hij zou niet in perfecte staat hoeven zijn, ik zou het wel leuk vinden om er zelf aan te sleutelen (eventueel met hulp van meer ervaren kennissen).

Aangezien er maar vrij weinig te koop aangeboden worden wil ik bij deze ook een oproep op dit forum doen. Mocht er iemand zijn die er een te koop heeft, of weet je er een te koop te staan, stuur me maar een berichtje! :D
canaQ
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 30 mei 2014, 15:59
Woonplaats: Eindhoven

Re: Gezocht: Peugeot 205 Rallye 1.3

Berichtdoor yellowsub » 14 nov 2020, 11:48

https://www.reezocar.com/occasion/peuge ... allye.html

Ooit een stoere in Breda gemist... stond toen dapper in een parkeergarage voor €4500,-

Heel benieuwd of je iets vindt; staat hier ook nog hoog op de lijst. Kom bijna elke ochtend langs een verwaarloosde rode 106 Rallye...

Succes!!!
yellowsub
 
Berichten: 295
Geregistreerd: 23 nov 2007, 09:41
Woonplaats: Breda


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten